Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Podle me je to nejaka netesnost, zkus jeste kapnout trosku vody na sedlo ve kterym je vstrik, pokud si to tu vodu nasaje, vis ze ti ty vstriky netesni. Pak zkus jeste vymenit tesneni mezi hlavou a sanim. Prohlidni sani, jestli neni nekde praskly. Idealni by bylo to vsechno natlakovat. U turbomotoru je kazda netesnost hodne znat!
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Jo to těsnění u vstřiků zkusim. Asi bude nejjednodušší, to auto dát do servisu, ať to najdou. Nějak mi začíná docházet trpělivost s tím autem :P
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Jenze v zervisu se asi nedoplatis, protoze to budou delat treba tejden, nez neco najdou jestli neco najdou. Nebo povymenujou vsechno preventivne..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

No mam celkem slušný servis, ale stejně. Prasklý hadice jsem nenašel a na parohy jsem taky koukal a nikde nic. Možná nechám preventivně vyměnit těsnění u vstřiků a sacích parohů, pokud to nevyjde na majilant a bude.

Moožná ještě nechám dát nový těsnění víka ventilů, protože u prvních dvou svíček bylo pár kapiček oleje.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Hele ještě se tě chci zeptat. Rozdělával jsi někdy vstřiky, je to těžký? Že bych preventivně vyměnil to těsnění (co jsem koukal tak to stojí pár korun). Co jsem, ale čet na netu, tak je k tomu potřeba momenťák což nemám.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Rozdelaval, nekolikrat. Zadnej momemtak nepotrebujes. Odpojis konektory vstriku, povolis 2 sroubky. Vytahnes listu i se vstrikama. Meni se gumicky na vstrikach, jsou tam dvoje. Jedny ti tesni vstriky v tech plastovejch sedlech, co jsou v sani a druhy v pal. liste. Muzes vymenit oboje. Koukni i na ty plast. sedla v sani, jestli nejsou praskly.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Ok, zkusím kouknout i na fotky na netu, jestli to tam někde nebude. Nerad bych to nějak zkurvil.

A to těsnění sacích parohů bych myslíš taky mohl zvládnout? Úplnej lempl si myslim nejsem, tak bych to taky zkusil, pokud k tomu bude nějakej rozumnej přístup.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Koukni ke me na auto, tady na klubu, neco tam asi mam, nebo ti sem neco hodim.
To tesneni taky zvladnes uplme v pohode.
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od vtuni »

hlavně si dej bacha at ti nenapadá bordel co se drží u parohů dovnitř do hlavy...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Jojo to bych nerad aby tam něco napadalo, kouknu na ty fotky, kdyžtak ti pošlu SZ, pokud bych je nenašel. Kdyby něco tak se ještě zeptám.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Jinak občas pozoruju, že je problém i při startech. Někdy natočí na brnknutí a otáčky krásně vyjedou na těch 800, to ale při zahřátym motoru, a někdy to je takový sekaný moc se mu nechce ale nakonec se chytne a občas to po startu drží nějakejch 700-750 otáček tak lehce přidám plyn a už se to drží na těch 800. Počítám, že to bude další projev něčeho špatného jako ty pomalu padající otáčky.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Nekde neco netesni, nebo cidlo teploty.. Ale to uz jsi daval novy, ne?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

To mam dvě čidla a žádná změna když to prohazuju, asi to opravdu někde netěsní a jak se auto ohřeje tak se to roztáhne nebo stáhne co já vím a pak to třeba netěsní, nebo špatně. Zkusim povyměňovat ty těsnění ;)

Jinak zatím díky moc za ochotu ;)
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od R@ZOR »

Mas 2 a je aspon jedno novy? :-)
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Uživatelský avatar
lifty
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 21.10.2012 21:41
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.

Příspěvek od lifty »

Jojo jedno starý a pak jsem kupoval druhý. Sice v normálních autodílech a myslim si, že to není orig., ale ani s jedním tam není změna.
ex - GOLF IV 1.8T GTI

FABIA RS 1.9 TDI Yellow Pussy Wagon

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“