VAG-COM

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

VAG-COM

Příspěvek od Doctor Driver »

Zdravím, potřeboval bych prosím tip, zda si zvládnu pomocí této VAG sady: http://www.webareal.cz/auto-gadget/esho ... tion#anch1" onclick="window.open(this.href);return false; Adaptovat novou škrticí klapku v autě? Popřípadě, zda to bude stačit na základní nastavení té současné? Nebudu pořád platit za něco, co je v mých silách :)
nebo jsem ještě našel toto: http://www.levnous.cz/levnous/eshop/1-1 ... at-VW-Audi" onclick="window.open(this.href);return false;

Díky za info..
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
tornado1
Člen klubu
Příspěvky: 14724
Registrován: 04.11.2009 13:31
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Re: VAG-COM

Příspěvek od tornado1 »

stačí ti odpojit baterii, nemusíš to dělat vagem!
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: VAG-COM

Příspěvek od Doctor Driver »

OK, díky moc za ušetřené peníze a cennou radu :) Jako taky jsem už párkrát odpojil baterii a jelo to výborně, ale pak zase nastala závada, že to při přidání/ubrání plynu škubne vždycky. Tudíž jsem laicky vydedukoval vadnou škrticí klapku, když čištění + základní nastavení ze servisu nepomohlo. Občas mi i dost divoce houpou otáčky na volnoběh, takže to prostě musí být ta klapka. Dam novou a snad bude klid.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: VAG-COM

Příspěvek od Doctor Driver »

Ještě bych měl jeden dotaz: Když jsem tu starou klapku vyčistil, tak stačí pouze přes noc nechat odpojenou baterku aby se zreferovala zejtra při natočení motoru ? nebo musim k někomu na vag zase platit? už sem si objednal ten diag. kabel, ale to než přijde, tak bude po problému :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: VAG-COM

Příspěvek od majrek001 »

mělo by se to nastavit samo
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: VAG-COM

Příspěvek od Goauld »

Ani to nemusí, být přes noc, stačí odpojit na pár minut a po připojení baterie a zapnutí zapalování klapka provede základní nastavení sama.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: VAG-COM

Příspěvek od Doctor Driver »

OK - díky moc za cenou radu. Nechám jí přes noc no, stejně už se mi do garáže teď nechce :) Vím, že je to zbytečný, ale tak zítra jedu až ve 3 hodiny do posilky, tak na tu provozuschopnost bude času dost zapojit kabel k baterce a otočit klíčkem. Jak dlouho tak má být to zapalování zapnuto než nastartuju ?
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: VAG-COM

Příspěvek od majrek001 »

základní nastavení trvá cca 10s alespoň podle VAGu
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: VAG-COM

Příspěvek od Doctor Driver »

No, tak to je v pohodě..klíček sem nechal zaplej do doby, než sem naladil na rádiu všech 6 stanic do paměti :) a to mi trvalo pár minut určitě
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: VAG-COM

Příspěvek od Doctor Driver »

Tak pánové, dneska sem jel z vyčištěnou klapkou a chvílema se mi zdálo že sedim snad v rotačce :D Takovej odpich ve městě hned od spodu sem fakt nečekal a ten tuňák z Octávkou co furt dotíral asi taky ne, takže spokojenost veliká a už to tolik neškube při přidání a ubrání plynu, takže se to tím taky o dost zlepšilo a spotřeba šla krapet dolu a i líp to jede v celém spektru otáček a celkově už to nemá ty hloupý přechody jako předtím, že do 3 tis. otáček se nedělo nic a pak to najednou jakoby trochu škublo a začalo až zrychlovat. Ale nakonec mi to asi nedá a klapku koupím novou, protože jeden háček to má..jak jsem ráno nastartoval a prošlápnul plyn, tak mi otáčky chvíli zůstaly viset někde na 1500,- a dolu spadly až po chvíli. To předtím vůbec nikdy neudělalo. Asi už si ten krokový motorek (klapka je jinak původní podle toho co je vyryté na tom plastu) občas dělá co chce, proto s tím byly takové problémy. Tak hlavně že jsem diagnostikoval příčinu - klapka to je mrcha. Je drahá jak cip, ale auto si plánuju ještě pár let nechat, takže do toho pujdu.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“