Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 22.11.2007 21:23
- Bydliště: Brno venkov
Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Zdravím
Moc rád bych tu založil něco ohledně problematiky motoru VR5 - rady, tipy,triky atd....Když se kouknete na youtube, najdete ve většině ty stejné problemy a sice : http://www.youtube.com/watch?v=vacbGGjh8_0" onclick="window.open(this.href);return false; - stačí zadat v5 motor problem atd..
Klepání, cvakání, divné zvuky atd.....Jelikož jsem sám tohle prodělal, rád se dozvím i od otatních další věci, které Vám na Vaši V5 udělali pestrej život Někde tu i koluje něco o špatné konstrukci motoru, nebudu teď hledat, ale rád se dozvím problemy a opravy..
Díky
Moc rád bych tu založil něco ohledně problematiky motoru VR5 - rady, tipy,triky atd....Když se kouknete na youtube, najdete ve většině ty stejné problemy a sice : http://www.youtube.com/watch?v=vacbGGjh8_0" onclick="window.open(this.href);return false; - stačí zadat v5 motor problem atd..
Klepání, cvakání, divné zvuky atd.....Jelikož jsem sám tohle prodělal, rád se dozvím i od otatních další věci, které Vám na Vaši V5 udělali pestrej život Někde tu i koluje něco o špatné konstrukci motoru, nebudu teď hledat, ale rád se dozvím problemy a opravy..
Díky
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.04.2010 13:49
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
toto tema me take zajima,me zatim V5 slape jako hodinky,je dovezena rovnou z DE kde se ktem autum chovaj uplne jinak,ted akorat resim kousek nahore problem se svickami,ale jinak zatim nic,co jsem cetl tak nejvice odchazi jestli se nepletu zapalovaci modul,ale to je problem pry u hodne vw motoru
V5 2.3 110kw
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
o tom modulu jsem také četl a každý mě to říkal, než jsem koupil V5
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Tak ja ho vlastnim taky az na to že to papá nemužu říct nic špatného co jí mam jen jezdíme...
pouze běžn= výměny..
pouze běžn= výměny..
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Njn. kdyby někdo měl tento motor odsoudit jen kvůli vadným modulům, tak asi může chodit pěšky a jezdit MHDčkem Jako je jasný, že občas nějaký čidlo odejde (x let starý auta), ale myslím si, že to je to nejmenší. A navíc od 4 tis. otáček vám ty vaše závoďáky zní jako malej Dodge Viper ? nepletu-li se..
VW Golf IV V6 4_MOTION
-
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.04.2010 13:49
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
no na seriovym vyfuku urcite ne,je to aspon na me strasne kultivovany a v podstate zvuk zadny,ale po nejakych upravach je to maso to jo
V5 2.3 110kw
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Tak asi kolega má úpravu nebo nevím, protože nahrával video a opravdu to od těch 4 tis. otáček zní jako malej Viper
VW Golf IV V6 4_MOTION
- kanec.h
- Člen klubu
- Příspěvky: 1169
- Registrován: 03.10.2007 16:31
- Bydliště: RoUtE 66
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Bez katu a středáku ...... ŠTOKY 2012
http://www.youtube.com/watch?v=L3RNGlhzJtA" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=L3RNGlhzJtA" onclick="window.open(this.href);return false;
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!!
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
to je luxusní zvuk
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Co vím tak na V5 se kazí jen zapalovací modul (vez. 110kW) stojí kolem 4,5tis. a odchází kolem 200tis. a u 125kW zapalovací trafa cena kolem 1100,-.
Dal jsem místo středního dílu trubku z TDI a motor má krásnej decentní zvuk nad 3000ot/min, pokud budu mít čas můžu sem hodit video.
Dal jsem místo středního dílu trubku z TDI a motor má krásnej decentní zvuk nad 3000ot/min, pokud budu mít čas můžu sem hodit video.
Seat Exeo ST 2.0TDI
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
tak ten zvuk bych rad slysel
- karboon
- Jezdec
- Příspěvky: 355
- Registrován: 04.12.2010 10:45
- Bydliště: Cheb
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Já taky
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 22.11.2007 21:23
- Bydliště: Brno venkov
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Jsem rád že jste všichni spokojení, to jen já mám za sebou už komplet G.O. všeho Ted malá technická : když si dáte hlavu k pravýmu kolu ( spolujezdec ) při nastartovaným motoru, slyšíte divnej cvakavej zvuk ?? Směr od hl. řemenice, přenáší se to k olej. vaně..Nebo to mám zase jen já nějakej pazvuk či problem ??
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Telefonem to líp nenatočím, tak zvuk je trochu zkreslen.
Seat Exeo ST 2.0TDI