Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Vincenth
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 22.11.2007 21:23
Bydliště: Brno venkov

Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Vincenth »

Zdravím

Moc rád bych tu založil něco ohledně problematiky motoru VR5 - rady, tipy,triky atd....Když se kouknete na youtube, najdete ve většině ty stejné problemy a sice : http://www.youtube.com/watch?v=vacbGGjh8_0" onclick="window.open(this.href);return false; - stačí zadat v5 motor problem atd..

Klepání, cvakání, divné zvuky atd.....Jelikož jsem sám tohle prodělal, rád se dozvím i od otatních další věci, které Vám na Vaši V5 udělali pestrej život :D Někde tu i koluje něco o špatné konstrukci motoru, nebudu teď hledat, ale rád se dozvím problemy a opravy..

Díky

Seati vetrelec .o)
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.04.2010 13:49

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Seati vetrelec .o) »

toto tema me take zajima,me zatim V5 slape jako hodinky,je dovezena rovnou z DE kde se ktem autum chovaj uplne jinak,ted akorat resim kousek nahore problem se svickami,ale jinak zatim nic,co jsem cetl tak nejvice odchazi jestli se nepletu zapalovaci modul,ale to je problem pry u hodne vw motoru
V5 2.3 110kw

Uživatelský avatar
OndraV5
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 15.11.2010 14:50
Bydliště: Krucemburk, VWysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od OndraV5 »

o tom modulu jsem také četl a každý mě to říkal, než jsem koupil V5

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od kanec.h »

Tak ja ho vlastnim taky :mrgreen: az na to že to papá nemužu říct nic špatného co jí mam jen jezdíme...
pouze běžn= výměny.. :wink:
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Doctor Driver »

Njn. kdyby někdo měl tento motor odsoudit jen kvůli vadným modulům, tak asi může chodit pěšky a jezdit MHDčkem :D Jako je jasný, že občas nějaký čidlo odejde (x let starý auta), ale myslím si, že to je to nejmenší. A navíc od 4 tis. otáček vám ty vaše závoďáky zní jako malej Dodge Viper ? nepletu-li se.. :good: :yahoo:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Seati vetrelec .o)
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 02.04.2010 13:49

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Seati vetrelec .o) »

no na seriovym vyfuku urcite ne,je to aspon na me strasne kultivovany a v podstate zvuk zadny,ale po nejakych upravach je to maso to jo :)
V5 2.3 110kw

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Doctor Driver »

Tak asi kolega má úpravu nebo nevím, protože nahrával video a opravdu to od těch 4 tis. otáček zní jako malej Viper :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od kanec.h »

Bez katu a středáku ...... ŠTOKY 2012
http://www.youtube.com/watch?v=L3RNGlhzJtA" onclick="window.open(this.href);return false;
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Uživatelský avatar
OndraV5
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 15.11.2010 14:50
Bydliště: Krucemburk, VWysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od OndraV5 »

to je luxusní zvuk ;-)

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od xerxes »

to jo :wink:

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od L.i.b.o.r »

Co vím tak na V5 se kazí jen zapalovací modul (vez. 110kW) stojí kolem 4,5tis. a odchází kolem 200tis. a u 125kW zapalovací trafa cena kolem 1100,-.


Dal jsem místo středního dílu trubku z TDI a motor má krásnej decentní zvuk nad 3000ot/min, pokud budu mít čas můžu sem hodit video.
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
OndraV5
Závodník
Závodník
Příspěvky: 547
Registrován: 15.11.2010 14:50
Bydliště: Krucemburk, VWysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od OndraV5 »

tak ten zvuk bych rad slysel ;-)

Uživatelský avatar
karboon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 355
Registrován: 04.12.2010 10:45
Bydliště: Cheb

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od karboon »

Já taky :-)
VW T4 2.5 TDI (ex)
VW GOLF III VR6
VW TOUAREG R5

Vincenth
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 22.11.2007 21:23
Bydliště: Brno venkov

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od Vincenth »

Jsem rád že jste všichni spokojení, to jen já mám za sebou už komplet G.O. všeho :D :D Ted malá technická : když si dáte hlavu k pravýmu kolu ( spolujezdec ) při nastartovaným motoru, slyšíte divnej cvakavej zvuk ?? Směr od hl. řemenice, přenáší se to k olej. vaně..Nebo to mám zase jen já nějakej pazvuk či problem ??

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw

Příspěvek od L.i.b.o.r »



Telefonem to líp nenatočím, tak zvuk je trochu zkreslen.
Seat Exeo ST 2.0TDI

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“