Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Zde obr ze str. 2
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Vítej do klubu http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=266402" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Chceš tím naznačit že je to ta o které v odkazovaném topicu mluvíš a máš na fotce???
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
To se mi nezdá nějak .... Mám na mysli hadici co jde zespodu do parohů....Podle toho co jsem koukal tak zespodu na parozích měla menší průměr....Možná se mýlím
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Ba ne, asi to bude ončo I prasklou jí mám téměř totožně .... jen se mi zdálo že u parhohů má o dost měnší průměr
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jsou tam dva průměry, takže to je 100% ona.
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Jo jo, už vidím , ale jak si řikal že krom syčení to na nic jiného vliv nemělo... já když sem to zacpal nejen že syčení ustálo ale motor šel i klidněji- otáčky se upravily,
jeste otázečka, druhovýroba to asi znát nebude co ??, Co jsem tak koukal po netu Jen origo nebo ten silikon
jeste otázečka, druhovýroba to asi znát nebude co ??, Co jsem tak koukal po netu Jen origo nebo ten silikon
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Já jsem si ničeho nevšiml a to jsem s tím jezdil minimálně 3/4roku, jen už to konečně nesyčí. Je to ranec za posranou hadičku no,... ale co, ten motor si zaslouží jedině origo. Na kolik výjde silikonová?
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Na Ebay jsem našel a vychází to asi za 690,- i s poštou a obyč origo asi 550 co sem tak koukal....
- Danous
- Jezdec
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.01.2011 16:41
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
tak jsem dnes udělal čistku klapky (motor AGU) dle rady sweetyho jen sundat manžetu a stříknout to dovnitř to jsem udělal 4x a pokaždý delší start párkrát prošlápnout a bylo to byl humus a otáčky pohoda už drží
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Asi jsem to od tebe na dalku pres PC chytil a ten snimac na servu mi taky odesel Otacky litaly od nejakejch 720-1200ot/min, po odpojeni klidek. Jakej a za kolik jsi koupil?lifty píše:Tak snad můžu závadu prohlásit za vyřešenou "ťuk, ťuk". Odpojil jsem spínač tlaku posilovače řízení (F88) co vede od servo-čerpadla a tradá. Otáčky padají normálně. Když jsem ho připojil zpátky zase to padalo pomalu, zasekávalo se atd..
Co jsem se dozvěděl na netu, tak jakmile je tam velkej tlak, např. když se hodně vytočí volant, tak ten spínač sepne a vyšle signál do škrtící klapky, že je motor tímhle hodně zatíženej tak aby se pootevřela víc a tím se zvýšili otáčky. Takže ten můj spínal nějak divoce a tím i když nebyla žádná zátěž na motor, tak vyslal signál klapce aby se pootevřela a zvýšila otáčky.
Momentálně jezdím s odpojeným (nevidím tam žádný rozdíl, až na to, že když stojím na místě a motor má tak těch 830ot./min, a vytočim plně volant tak ty otáčky klesnou tak na 790-800ot./min) a v úterý má přijít nový.
Je docela drahej, nejlevnjsi origo jsem nasel za nejakejch 625kc http://www.cc-autodily.cz/spinac-tlaku-oleje" onclick="window.open(this.href);return false;
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Hele origo a stál okolo těch 600,- a bylo to tuším na AMD autodíly. Samozřejmě jsem ho hned serval a urval ho ze závitu , tak jsem ho musel vytahovákem zalomenejch šroubů vytáhnout, zkusil jsem to reklamovat a za 14 dní přišel novej a už bez problémů.
EDIT//
Resp. má se to utahovat na moment (nevim přesně jakej). Takže já na to na poprvý utáhnul co to šlo a pak to prasklo.
Podruhý pěkně rukou co to šlo a pak s citem jsem to dotáhnul klíčem. Ale fakt to chce cit, radši míň než víc a sledovat jestli to okolo někde teče nebo ubejvá olej. Pokud jo, tak to ještě trochu dotáhnout, pokud ne tak to radši nechat, nebo se tam pak objeví někde nějaká prasklina a bude to přes ní unikat.
A pak samozřejmě odvzdušnit servo
EDIT//
Resp. má se to utahovat na moment (nevim přesně jakej). Takže já na to na poprvý utáhnul co to šlo a pak to prasklo.
Podruhý pěkně rukou co to šlo a pak s citem jsem to dotáhnul klíčem. Ale fakt to chce cit, radši míň než víc a sledovat jestli to okolo někde teče nebo ubejvá olej. Pokud jo, tak to ještě trochu dotáhnout, pokud ne tak to radši nechat, nebo se tam pak objeví někde nějaká prasklina a bude to přes ní unikat.
A pak samozřejmě odvzdušnit servo
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
A to jsi kupoval ten origo? Mel by to bejt tenhle http://www.amd-autodily.cz/motor/olejovy-spinac-3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Oznaceni je bud 6N0919081 nebo 6N0919081A nevis jakej je v nich rozdil? Takze ted uz to mas ok? Ja jezdim zatim s odpojenym a bez nejmensiho problemu
Ps: Utahovat budu s citem
Oznaceni je bud 6N0919081 nebo 6N0919081A nevis jakej je v nich rozdil? Takze ted uz to mas ok? Ja jezdim zatim s odpojenym a bez nejmensiho problemu
Ps: Utahovat budu s citem
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Motor 1.8T při volnoběhu skákaly otáčky v rozmezí 850-300 VAG čistý.
Kupoval jsem přesně ten v tom odkazu. Nevím jakej je v tom rozdíl, ale mám ten s tím "A" na konci a funguje to tak jak má. Takže bych to tam objednal a byl by pokoj.
Já už to teď mám ok, auto teďka bez investic, jen kupuju benzín a jezdím "ťuk, ťuk". Už ho začínám mít zase rád . Jinak taky jsem jezdil strašnou dobu s odpojeným a jedinej rozdíl byl, že když jsem parkoval a hodně točil volantem tak spadly otáčky třeba tak o 50ot max 100ot. a musel jsem ťuknout o plyn aby se srovnaly
Já už to teď mám ok, auto teďka bez investic, jen kupuju benzín a jezdím "ťuk, ťuk". Už ho začínám mít zase rád . Jinak taky jsem jezdil strašnou dobu s odpojeným a jedinej rozdíl byl, že když jsem parkoval a hodně točil volantem tak spadly otáčky třeba tak o 50ot max 100ot. a musel jsem ťuknout o plyn aby se srovnaly