VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.04.2013 11:34
- Bydliště: Kyjov
VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
zdravim pánové,dámy,
mám prozbičku přítelkyně chce golfika IV jak mám já akorát s motorem 1,8T 110Kw
bohužel má najeto 250tisc Km poctivich má to smysl kupovat nebo ne? Je tam výměna komplet dvouhmoty, udělané cca před 20tisc km rozvody oleje a td koupit tedy nebo ne?
díky
mám prozbičku přítelkyně chce golfika IV jak mám já akorát s motorem 1,8T 110Kw
bohužel má najeto 250tisc Km poctivich má to smysl kupovat nebo ne? Je tam výměna komplet dvouhmoty, udělané cca před 20tisc km rozvody oleje a td koupit tedy nebo ne?
díky
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
Buď koupíš GIV s tachometrem 150tis a v reálu 250tis a víc.
Nebo koupíš GIV s poctivými 250tis...
Chci říct, že v dnešní době kupovat podle tachometru je blbost. Musíš se dívat na technický stav, pořádně to prošmejdit, napíchnout na VAG a nehledět jen na naleštěný lak.
Já bych teda radši koupil auto v dobrém stavu s 250tis než vrak se 100tis
Nebo koupíš GIV s poctivými 250tis...
Chci říct, že v dnešní době kupovat podle tachometru je blbost. Musíš se dívat na technický stav, pořádně to prošmejdit, napíchnout na VAG a nehledět jen na naleštěný lak.
Já bych teda radši koupil auto v dobrém stavu s 250tis než vrak se 100tis
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.04.2013 11:34
- Bydliště: Kyjov
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
no auto vypadá celkem zachovale mužeš mrknout hodim sem WWW
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sauto.cz/osobni/detail/volks ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
Všechno je to stažený! A cebia je úplatná AAA jí nandá pár sponzorskejch darů a kiláky najednou u všech jejich modelů sedí
Osobně bych se toho bál...250 tis. (i když poctivých) je na benzín moc, kor na takhle výkonný 4 válcový benzín.. Jejich životnost se pohybuje kolem 300 tis. km. Záleží, jak dlouho budete auto mít..jestli jen na pár let, tak to kup. Pokud si ho mladá bude chtít nechat o něco delší dobu, tak rozhodně nemohu doporučit. Pak budeš jen sypat peníze za generálku motoru, což není zrovna asi nejlevnější způsob, jak mít zachovalý a plně funkční motor. Jako u nafty je 250 tis. km nic. Ale u benzínu je to opravdu dost..proto těch benzínů přes 300 tis. najeto je na prodej na bazarech víc než dost a věc další, je o kolik to bylo stažený
Osobně bych se toho bál...250 tis. (i když poctivých) je na benzín moc, kor na takhle výkonný 4 válcový benzín.. Jejich životnost se pohybuje kolem 300 tis. km. Záleží, jak dlouho budete auto mít..jestli jen na pár let, tak to kup. Pokud si ho mladá bude chtít nechat o něco delší dobu, tak rozhodně nemohu doporučit. Pak budeš jen sypat peníze za generálku motoru, což není zrovna asi nejlevnější způsob, jak mít zachovalý a plně funkční motor. Jako u nafty je 250 tis. km nic. Ale u benzínu je to opravdu dost..proto těch benzínů přes 300 tis. najeto je na prodej na bazarech víc než dost a věc další, je o kolik to bylo stažený
VW Golf IV V6 4_MOTION
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
já bych se toho nebál... ten motor je poměrně držák... a je jich poměrně hodně na stejné platformě (at už 110KW nebo 132kW, 154kW, 165kW...) spousta věcí je stejná popř zaměnitelná...
a výhoda je že tenhle motor se poměrně dost často TUNÍ (popř. vTuní ) a tak o ty původní díly není nouze...protože to každýmu druhýmu tunerovi zbyde
navíc tohle vypadá (dle mechanické škrtící klapky) na starý dobrý AGU .. který je skoro bez elektriky...
takže opět o problém míň ...
a výhoda je že tenhle motor se poměrně dost často TUNÍ (popř. vTuní ) a tak o ty původní díly není nouze...protože to každýmu druhýmu tunerovi zbyde
navíc tohle vypadá (dle mechanické škrtící klapky) na starý dobrý AGU .. který je skoro bez elektriky...
takže opět o problém míň ...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
vTuní má novou profilovku Ale taky koukam teď po 1.8T , tak snad mi majitel neřekne to samí jako ten předchozí: no víš, ten inzerát tam mam, ale nevim co si koupit, tak zatim neprodám. No to sem myslel že rozkvetu Tak proč si podává inzerát, když stejně prodat nechce a cenu sem byl ochotnej akceptovat
VW Golf IV V6 4_MOTION
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.04.2013 11:34
- Bydliště: Kyjov
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
výborně tak díky za rady jedu proněj pokud mi ho tedy tady někdo nevifoukne že
- Johil
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.09.2011 22:03
- Bydliště: Göding
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
osobně mám najeto přes 240tis/km bez sebemenšího problému je plně servisované od novoty
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
Já mám na 1.8T najeto 350tis a vše šlape jak hodinky,turbo tlačí,olej nežere
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- lifty
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 21.10.2012 21:41
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: VW Golf IV r.v. 2000 1,8T 250 tisc najeto
214tis. po motorovej mechanickej stránce OK, oleje si vezme tak 400ml na 6500km, což si myslím, že je v pohodě Turbína původní a sviští jak za mlada
Jasně, že může bejt na odpis, ale záleží jak se k tomu lidi chovali. Navíc co jsem koukal na netu, tak ten motor se dá sehnat za 15tis. takže pokud bude kastle OK tak bych se toho asi nebál.
Jasně, že může bejt na odpis, ale záleží jak se k tomu lidi chovali. Navíc co jsem koukal na netu, tak ten motor se dá sehnat za 15tis. takže pokud bude kastle OK tak bych se toho asi nebál.