Cukání passat b5 1.8 T LPG
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.07.2012 00:39
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
já chtěl původně naftu, takže další důvod si ji koupit
Passat b5 TDI 81KW EGR off
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 21.04.2013 22:00
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
startovani na 3.pokus ... netesnost tlakovych hadic, v podstate to byli vsecky... vibrace pri vykonu (muj pripad) vypalenej katalizator a vybehane turbo ( novy stred do motoru APU me stal 5300, instaloval jsem sam)
pak me blbo auto kdyz jsem prepnul na lpg obcas jelo dobre ale kdyz sem vyndal kvalt otacky 600-900 proste kolotoc, diky netesnosti ale hlavne hydrostel a zdvihatka k.o to by byla investice za 20k ( tak sjem koupil motor co ma udajne 85k nabehano vcetne prevodovky a turbomychadla za 7k :p s praci 13tisiic muj mel 235tkm, ale diky katalyzatoru to nebylo jako driv. u stareho motoru me piskala palubovka na olej, saci kos cistil jsem ho jednou a byl vazne ucpanej,, chtelo by to znovu vicistit vymenit olej a filtr.. potom byla zavada na sekvencim vstrikovani ( jadirka k.o made in poland- reklamace)
po sleze ucpane jadirko na nadrzi jestli bordel v nove nadrzi nebo v natankovanem plynu kdo vi.. kazdopadne uvazuju o chipu rj. (4000,- -> 132kw) Vas nazor? bohuzel mam pouze Vag Com - kkl diagnostiku a ta me nepusti temer nikam
klidne prohodim par slov osobne --- Cesky Krumlov
1.8t APU 1999
pak me blbo auto kdyz jsem prepnul na lpg obcas jelo dobre ale kdyz sem vyndal kvalt otacky 600-900 proste kolotoc, diky netesnosti ale hlavne hydrostel a zdvihatka k.o to by byla investice za 20k ( tak sjem koupil motor co ma udajne 85k nabehano vcetne prevodovky a turbomychadla za 7k :p s praci 13tisiic muj mel 235tkm, ale diky katalyzatoru to nebylo jako driv. u stareho motoru me piskala palubovka na olej, saci kos cistil jsem ho jednou a byl vazne ucpanej,, chtelo by to znovu vicistit vymenit olej a filtr.. potom byla zavada na sekvencim vstrikovani ( jadirka k.o made in poland- reklamace)
po sleze ucpane jadirko na nadrzi jestli bordel v nove nadrzi nebo v natankovanem plynu kdo vi.. kazdopadne uvazuju o chipu rj. (4000,- -> 132kw) Vas nazor? bohuzel mam pouze Vag Com - kkl diagnostiku a ta me nepusti temer nikam
klidne prohodim par slov osobne --- Cesky Krumlov
1.8t APU 1999
- Evik1694
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 19.01.2013 19:47
- Bydliště: Praha
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
Hlavní a největší problém je v tom LPG... Plyn patří do sporáku né do auta...
Passat B5 97' 1.8T Tiptronic...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 21.04.2013 22:00
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
todle napise clovek co su koupi tdi a mysli si ze je frajer
- Evik1694
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 19.01.2013 19:47
- Bydliště: Praha
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
Mám taky 1.8T ještě k tomu automata takže se po městě pod 11-12litrů nedostanu a LPG do toho nedám ani náhodou.... když uz...
Passat B5 97' 1.8T Tiptronic...
- LightHammer88
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 13.09.2008 19:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
tak take pridam svoji zkusenost... To cukani bych koukl na tlak paliva delalo mi to na 2,8 ale ne zas moc a otec ma 1,8T tam to bylo cejtit hodne to skubani oba sme meli origo VDO ted Bosch a uplne supr zadne skubani. A stema svickama u LPG mel sem NGK co tam patrej ale s LPG to byl des. Vymeneno za obycejny jednobodovy svicky bosch 78kč/kus a pecka zadnej problem.
VW BORA 1,9TDI 66kw odladeno a uprava r32turbomotors.cz ( A. Škutchan)
- aivos
- Pilot
- Příspěvky: 806
- Registrován: 18.08.2009 14:15
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
Tak u me to byl nakonec vstrik, trochu to pomohlo a ted jak už je teplo tak už startuje normálně ani necuka... ( voda zamrzlá v Benz filtru?) nevím zatim jede tak nemam jak testovat...
Jaké tlakové hadice mas na mysli ?
Jaké tlakové hadice mas na mysli ?
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
Mě tohle cukání a blbosti dělaly na 2.8 podtlakové hadičky.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08.02.2015 23:09
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
ked som cital som odpadaval stoho co vy tu vypisujete ....jeden debil napise ze nikdy lpg lebo ten patri do sporaku ...ne radsej sa budem vozit na debilnom automate s 1.8t ktory zerie 12l to je rozum ...mne to zerie na lpg 11l a ked si vypocitam tak je to raz tak mensia cena za lpg ako za benzin ...za 40eu prejdem 500km na lpg ...pri benzine to bolo cez 70eu co je to rozdiel kurnik ...po dalsie ...ja mam NGK sviecky ktore som kupil za 42eu ! a vydrzia mi 60 000km ! ...pri benzine ci pri lpg ide auto uplne rovnake bez hocijakej zmeny ......jedine co ma zaujimalo ako to je mozne ze ked odpojite N75 ventil tak vam ide auto super ale vam to necuka ? ..ved nato tam je ze ked odpojite tak rovno vypiste chybu a zacne sekat .....toto mne robi ked ho odpojim a vy vypisujete ze vam to robi problem ...ja by som bol rad na vasom mieste keby som to vedel odstanit lebo pozadovany plniaci tlak pri turbe by bol 1b a vykon cez 200k 320nm !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 294
- Registrován: 30.10.2008 19:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
Motáte tady hrušky a jablka. Prvně je třeba odstavit auto z provozu na LPG a vyřešit tak, aby jelo 100% bez problému na benzín. Jakmile je tahle podmíka
spleněna, tak se může řešit závada na instalaci LPG. Měníte věci na přeskáčku, svíčky, cívky, hadičky a nikde sem tady nečetl že by někdo z vás disponoval diagnostikou pro osazenou LPG instalaci. Co tak teplotní čidla motoru a váha vzduchu? Asi se nepředpokládá že by mohly být vadné...omyl.
Měl sem podobný problémy na 1.8 Social Edition nonTurbo a musel sem jít postupně - nejdřív tak aby bylo vše OK při provozu na benzín, pak diagnostika instalace LPG. Následovala výměna a repase vadných komponent LPG systému a znova nastavení jeho řídící jednotky a najetí nové mapy dávkování plynu.
Cukání a podpaleným ventilům 3x nazdar! Nak
spleněna, tak se může řešit závada na instalaci LPG. Měníte věci na přeskáčku, svíčky, cívky, hadičky a nikde sem tady nečetl že by někdo z vás disponoval diagnostikou pro osazenou LPG instalaci. Co tak teplotní čidla motoru a váha vzduchu? Asi se nepředpokládá že by mohly být vadné...omyl.
Měl sem podobný problémy na 1.8 Social Edition nonTurbo a musel sem jít postupně - nejdřív tak aby bylo vše OK při provozu na benzín, pak diagnostika instalace LPG. Následovala výměna a repase vadných komponent LPG systému a znova nastavení jeho řídící jednotky a najetí nové mapy dávkování plynu.
Cukání a podpaleným ventilům 3x nazdar! Nak
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08.02.2015 23:09
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
ty si dobry debil odpojis n75 konektor to si mal opravit ale to uz je vyriesene ...das pred NGK SVIECKY ?! ved tie su najlepsie a tam aj patria kde su a ne davat brisky pre boha ...to este horsie si urobil ...super sviecky za totalne smejdy po 90kc omfg ...to si teraz zabil ...ja som mal tie sracky a auto sekalo trhalo ked som dal ngk v hodnote 1500kc tak ide ako raketa ci na LPG alebo benzine ! a to ze ti trha to z toho vodou lebo si dal smejdy sviecky alebo tie NGK uz mali nieco svoje ! treba ich vymenit za nove a ist do lpg a nech ti nastavia lpg ...mne aj pri 200k ide ako pri benzine a necitim ani najmensi naznak toho zeby to neslo tak
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG
Ked odpojis N75 turbo viacej ako 0.3 nenafukne.skorica píše:ked som cital som odpadaval stoho co vy tu vypisujete ....jeden debil napise ze nikdy lpg lebo ten patri do sporaku ...ne radsej sa budem vozit na debilnom automate s 1.8t ktory zerie 12l to je rozum ...mne to zerie na lpg 11l a ked si vypocitam tak je to raz tak mensia cena za lpg ako za benzin ...za 40eu prejdem 500km na lpg ...pri benzine to bolo cez 70eu co je to rozdiel kurnik ...po dalsie ...ja mam NGK sviecky ktore som kupil za 42eu ! a vydrzia mi 60 000km ! ...pri benzine ci pri lpg ide auto uplne rovnake bez hocijakej zmeny ......jedine co ma zaujimalo ako to je mozne ze ked odpojite N75 ventil tak vam ide auto super ale vam to necuka ? ..ved nato tam je ze ked odpojite tak rovno vypiste chybu a zacne sekat .....toto mne robi ked ho odpojim a vy vypisujete ze vam to robi problem ...ja by som bol rad na vasom mieste keby som to vedel odstanit lebo pozadovany plniaci tlak pri turbe by bol 1b a vykon cez 200k 320nm !
A Vobec neviem ako to myslis s tym požadovanym tlakom. Požiadavok zmeniš jedine v eeprom.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD