Cukání passat b5 1.8 T LPG

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Passák23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.07.2012 00:39

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od Passák23 »

já chtěl původně naftu, takže další důvod si ji koupit :drinks:
Passat b5 TDI 81KW EGR off

velkejmirek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.04.2013 22:00

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od velkejmirek »

startovani na 3.pokus ... netesnost tlakovych hadic, v podstate to byli vsecky... vibrace pri vykonu (muj pripad) vypalenej katalizator a vybehane turbo ( novy stred do motoru APU me stal 5300, instaloval jsem sam)

pak me blbo auto kdyz jsem prepnul na lpg obcas jelo dobre ale kdyz sem vyndal kvalt otacky 600-900 proste kolotoc, diky netesnosti ale hlavne hydrostel a zdvihatka k.o to by byla investice za 20k ( tak sjem koupil motor co ma udajne 85k nabehano vcetne prevodovky a turbomychadla za 7k :p s praci 13tisiic :) muj mel 235tkm, ale diky katalyzatoru to nebylo jako driv. u stareho motoru me piskala palubovka na olej, saci kos cistil jsem ho jednou a byl vazne ucpanej,, chtelo by to znovu vicistit vymenit olej a filtr.. potom byla zavada na sekvencim vstrikovani ( jadirka k.o made in poland- reklamace)
po sleze ucpane jadirko na nadrzi jestli bordel v nove nadrzi nebo v natankovanem plynu kdo vi.. kazdopadne uvazuju o chipu rj. (4000,- -> 132kw) Vas nazor? bohuzel mam pouze Vag Com - kkl diagnostiku a ta me nepusti temer nikam

klidne prohodim par slov osobne --- Cesky Krumlov :)

1.8t APU 1999

Uživatelský avatar
Evik1694
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 19.01.2013 19:47
Bydliště: Praha

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od Evik1694 »

Hlavní a největší problém je v tom LPG...:-D Plyn patří do sporáku né do auta...:-D
Passat B5 97' 1.8T Tiptronic...

velkejmirek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 21.04.2013 22:00

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od velkejmirek »

todle napise clovek co su koupi tdi a mysli si ze je frajer :)

Uživatelský avatar
Evik1694
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 19.01.2013 19:47
Bydliště: Praha

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od Evik1694 »

Mám taky 1.8T ještě k tomu automata takže se po městě pod 11-12litrů nedostanu a LPG do toho nedám ani náhodou....:-D když uz...:-D
Passat B5 97' 1.8T Tiptronic...

Uživatelský avatar
LightHammer88
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 13.09.2008 19:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od LightHammer88 »

tak take pridam svoji zkusenost... To cukani bych koukl na tlak paliva delalo mi to na 2,8 ale ne zas moc a otec ma 1,8T tam to bylo cejtit hodne to skubani oba sme meli origo VDO ted Bosch a uplne supr zadne skubani. A stema svickama u LPG mel sem NGK co tam patrej ale s LPG to byl des. Vymeneno za obycejny jednobodovy svicky bosch 78kč/kus a pecka zadnej problem.
VW BORA 1,9TDI 66kw odladeno a uprava r32turbomotors.cz ( A. Škutchan)

Uživatelský avatar
aivos
Pilot
Pilot
Příspěvky: 806
Registrován: 18.08.2009 14:15

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od aivos »

Tak u me to byl nakonec vstrik, trochu to pomohlo a ted jak už je teplo tak už startuje normálně ani necuka... ( voda zamrzlá v Benz filtru?) nevím zatim jede tak nemam jak testovat...

Jaké tlakové hadice mas na mysli ?
Obrázek

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od mastibruch »

Mě tohle cukání a blbosti dělaly na 2.8 podtlakové hadičky.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

skorica
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 08.02.2015 23:09

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od skorica »

ked som cital som odpadaval stoho co vy tu vypisujete ....jeden debil napise ze nikdy lpg lebo ten patri do sporaku ...ne radsej sa budem vozit na debilnom automate s 1.8t ktory zerie 12l to je rozum ...mne to zerie na lpg 11l a ked si vypocitam tak je to raz tak mensia cena za lpg ako za benzin ...za 40eu prejdem 500km na lpg ...pri benzine to bolo cez 70eu co je to rozdiel kurnik ...po dalsie ...ja mam NGK sviecky ktore som kupil za 42eu ! a vydrzia mi 60 000km ! ...pri benzine ci pri lpg ide auto uplne rovnake bez hocijakej zmeny ......jedine co ma zaujimalo ako to je mozne ze ked odpojite N75 ventil tak vam ide auto super ale vam to necuka ? ..ved nato tam je ze ked odpojite tak rovno vypiste chybu a zacne sekat .....toto mne robi ked ho odpojim a vy vypisujete ze vam to robi problem ...ja by som bol rad na vasom mieste keby som to vedel odstanit lebo pozadovany plniaci tlak pri turbe by bol 1b a vykon cez 200k 320nm !

Nakadah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 294
Registrován: 30.10.2008 19:07
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od Nakadah »

Motáte tady hrušky a jablka. Prvně je třeba odstavit auto z provozu na LPG a vyřešit tak, aby jelo 100% bez problému na benzín. Jakmile je tahle podmíka
spleněna, tak se může řešit závada na instalaci LPG. Měníte věci na přeskáčku, svíčky, cívky, hadičky a nikde sem tady nečetl že by někdo z vás disponoval diagnostikou pro osazenou LPG instalaci. Co tak teplotní čidla motoru a váha vzduchu? Asi se nepředpokládá že by mohly být vadné...omyl.

Měl sem podobný problémy na 1.8 Social Edition nonTurbo a musel sem jít postupně - nejdřív tak aby bylo vše OK při provozu na benzín, pak diagnostika instalace LPG. Následovala výměna a repase vadných komponent LPG systému a znova nastavení jeho řídící jednotky a najetí nové mapy dávkování plynu.

Cukání a podpaleným ventilům 3x nazdar! Nak

skorica
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 08.02.2015 23:09

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od skorica »

ty si dobry debil odpojis n75 konektor to si mal opravit ale to uz je vyriesene ...das pred NGK SVIECKY ?! ved tie su najlepsie a tam aj patria kde su a ne davat brisky pre boha ...to este horsie si urobil ...super sviecky za totalne smejdy po 90kc omfg ...to si teraz zabil ...ja som mal tie sracky a auto sekalo trhalo ked som dal ngk v hodnote 1500kc tak ide ako raketa ci na LPG alebo benzine ! a to ze ti trha to z toho vodou lebo si dal smejdy sviecky alebo tie NGK uz mali nieco svoje ! treba ich vymenit za nove a ist do lpg a nech ti nastavia lpg ...mne aj pri 200k ide ako pri benzine a necitim ani najmensi naznak toho zeby to neslo tak

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: Cukání passat b5 1.8 T LPG

Příspěvek od alfik666 »

skorica píše:ked som cital som odpadaval stoho co vy tu vypisujete ....jeden debil napise ze nikdy lpg lebo ten patri do sporaku ...ne radsej sa budem vozit na debilnom automate s 1.8t ktory zerie 12l to je rozum ...mne to zerie na lpg 11l a ked si vypocitam tak je to raz tak mensia cena za lpg ako za benzin ...za 40eu prejdem 500km na lpg ...pri benzine to bolo cez 70eu co je to rozdiel kurnik ...po dalsie ...ja mam NGK sviecky ktore som kupil za 42eu ! a vydrzia mi 60 000km ! ...pri benzine ci pri lpg ide auto uplne rovnake bez hocijakej zmeny ......jedine co ma zaujimalo ako to je mozne ze ked odpojite N75 ventil tak vam ide auto super ale vam to necuka ? ..ved nato tam je ze ked odpojite tak rovno vypiste chybu a zacne sekat .....toto mne robi ked ho odpojim a vy vypisujete ze vam to robi problem ...ja by som bol rad na vasom mieste keby som to vedel odstanit lebo pozadovany plniaci tlak pri turbe by bol 1b a vykon cez 200k 320nm !
Ked odpojis N75 turbo viacej ako 0.3 nenafukne.
A Vobec neviem ako to myslis s tym požadovanym tlakom. Požiadavok zmeniš jedine v eeprom.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“