Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno

Příspěvek od the_miracle »

Nevím, zda se mi to jen nezdá, ale připadá mi poslední dobou, že má turbo pomalejší nástup. Že tam je, je znát už od cca 1800-1900 otáček, ale klidně trvá další vteřinu až dvě (což udělá třeba nárůst na 2100 otáček), než zabere naplno. Pak už táhne jako za mlada. Aby taky ne, je loni čištěné. Na podtlaky jsem koukal, vše vypadá ok. Diagnostika bez chyb. Podezírám váhu, která už cca před rokem chvíli blbnula (shodou okolností po tom čištění turba) a házela motor do nouze. Stačilo ale domačkat všechny konektory a hadičky okolo a bylo to ok. Co myslíte, čím by to mohlo být? Asi by to chtělo nalogovat, to mi je jasný a jak bude trochu času, pustím se do toho. Ale třeba by někdo poradil i bez toho na základě zkušeností, jestli alespoň jdu správným směrem. Co když váhu odpojím (konektor) a testnu to bez ní? Je mi jasné, že to vygeneruje chybu, ale není tím možné odzkoušet na jízdě, zda to tím je? Vzduchovej filtr je novej.

Díky!
Naposledy upravil(a) the_miracle dne 19.05.2013 10:43, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od Sedlo01 »

Můžeš váhu odpojit a nahradit jí diodou, úplně bez ní ti to nepojede
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

MiguelB6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 04.07.2009 20:23
Bydliště: Na ICQ
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od MiguelB6 »

No a co když turbo dává zespoda až se zaklepe auto ale při rychlejší jízdě nad 130 se to zasekne a nejede to víc než 150 to mi vysvětlete někde jsem čel že tlak muže utíkat přez EGR ventil do výfuku nebo zacpanej katalizator a nebo zacpané vzduchové svody

Milhausman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 185
Registrován: 17.07.2010 14:01
Bydliště: Valašské Klobóky
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od Milhausman »

Ja to mam take tak.Turbo zapina mezi 1800 - 1900 a nejvetsi vykon ma take kolem 2000 otacek.Kdy ma vubec tak nejak na plno zabirat?

Uživatelský avatar
silverous
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 15.07.2009 20:56
Bydliště: Kolín

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od silverous »

Mně turbo zapíná už pod 1500 RPM, ale jen díky tomu, že je EGR OFF. Když jsem si ho nedávno "odslepil" tak mi turbo začalo zabírat kolem 1700 - 1800 RPM. Podotýkám, že mám chip - ten jistě bude hrát taky svoji úlohu

Milhausman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 185
Registrován: 17.07.2010 14:01
Bydliště: Valašské Klobóky
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od Milhausman »

Chlapi ale ja mam take egr off,ale softverove mi to delal ten co mi to chipoval.Tak nevim,ci je lepsi ho proste zaslepit,nebo staci softove?Muze mi nekdo vysvetlit,proc se to vubec zaslepuje?Jaky to ma vyznam?Jak rikam,zaslepil mi to softove,ale zadna zmena se nekonala.

hucelnevim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 17.02.2013 20:00

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od hucelnevim »

softove ti to tak maximalne omezil...to znemanena ze omezil hybnost toho ventilu tak aby ti tam tech spalin neslo tolik....uplne ho ho zaslepis jenom mechanicky....zaslepuje se proto aby ti nesly saze do mototru a nezasiral se ti celej od karbonu....ja ale zastavam nazor ze pokud nedela zadny zlo, auto nehuli, jede jak ma a tak, tak ho nezaslepovat...jen treba jednou za rok vycistit...
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw

Milhausman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 185
Registrován: 17.07.2010 14:01
Bydliště: Valašské Klobóky
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od Milhausman »

Ja ho mam prave ze tak zasrany,ze ani tolik vycistit nejde.Musel jsem to skrabat nozem.Nicmene potrubi je v hroznem stavu uz a tam se nedostanu snad nicim.Kde se to prosim te presne zaslepi?Privod z te tluste hadice,nebo vyvod do potrubi ten tlusty?

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od the_miracle »

Tak mam nalogováno, může mi prosím někdo k tomu něco říct? Děláno za teplého motoru, vždy akcelerace s pedálem až na podlaze, aby turbo nabíhalo plynule. Moc díky.
Přílohy
LOG-01-003-011.zip
(6.46 KiB) Staženo 61 x
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Pomalejší nástup turba

Příspěvek od the_miracle »

VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
the_miracle
Závodník
Závodník
Příspěvky: 661
Registrován: 20.02.2010 10:03
Bydliště: Střední čechy

Re: Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno

Příspěvek od the_miracle »

Tak to vypadá, že pomohla výměna podtlaků. Koupil jsem metráž a povyměňoval všechny, ke kterým jsem se rozumně dostal a vypadá to radostněji :-)
Přílohy
01.jpg
02.jpg
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014

Uživatelský avatar
=!Funes!=
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 25
Registrován: 30.10.2013 19:57

Re: Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno

Příspěvek od =!Funes!= »

Taky mi to zábíra mezi 1800 - 1900 otáček. Turbo je ok. Nemá to tak nějak zabírat normálně? Mám sice 1.9 74kw .
Volkswagen passat 1.9 TDI PD 74kw .. R.v 2002

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno

Příspěvek od Sedlo01 »

Jo v tihle otáčkách začíná turbo efektně tlačit.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“