Passat B5 AFN syncro, zastavba brzd 323mm
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Passat B5 AFN syncro, zastavba brzd 323mm
Zdravím pánové, řešil někdo zástavbu brzd z audi A8 popřípadě w8 passat? přemejšlím o nějakým upgradu, kotouče a desky mám takže seženu třmeny, pasovat to určo nebude na šrouby takže vyrobím buď přechodku nebo přehodím celou těhlici. Ale nevím zda to půjde páč na audi jsou trošku jiný ramena, bude určo jinej i homokynetickej kloub a určo i ložisko. takže budu dělat asi přechodku:). Neřešil někdo neco podobnýho?
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Passat B5 AFN syncro, zastavba brzd 323mm
dělal a stačí hledat v týhle sekci....
těhlici z A8 tam nedáš, ale z W8 ano (kloub je stejnej, ložisko je jiný, a spodní rameno musíš použít s čepem 21mm)
jinak samotný přední 2-pístový brzdiče s deskama z W8 můžu nabídnout (je to na origo w8 kotouč 334mm)
těhlici z A8 tam nedáš, ale z W8 ano (kloub je stejnej, ložisko je jiný, a spodní rameno musíš použít s čepem 21mm)
jinak samotný přední 2-pístový brzdiče s deskama z W8 můžu nabídnout (je to na origo w8 kotouč 334mm)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5 AFN syncro, zastavba brzd 323mm
nojo ty brčko ja to hledal uplně všude:) ale asi špatně. rameno mam stejně asi v háji. myslíš to tlumičový? na W8 je 334 ? sem myslel že jak na tej audi 323. Kolik za ty brzdiče. Těhlice sháním už a pokud to padne na homo kloub tak je to v poho. Nevíš jaký ET je potřeba mít aby si na to dal 16ky?Dymak píše:dělal a stačí hledat v týhle sekci....
těhlici z A8 tam nedáš, ale z W8 ano (kloub je stejnej, ložisko je jiný, a spodní rameno musíš použít s čepem 21mm)
jinak samotný přední 2-pístový brzdiče s deskama z W8 můžu nabídnout (je to na origo w8 kotouč 334mm)
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5 AFN syncro, zastavba brzd 323mm
Půjdou ty A8kový třmeny na w8 passat těhlici?. Já mám totiž v práci super nový kotouče 323mm s deskama, jinak bych do toho asi nešel:). a ty třmeny můžu míc cca 2500 v super stavu. Co mám v práci liťáky origo Audi 16ky tak u třmenu je ještě kus místa ale mám problémy s vnitřními paprsky chtělo by to menší ET.
- chemlon
- Profík
- Příspěvky: 928
- Registrován: 08.01.2010 12:56
Re: Passat B5 AFN syncro, zastavba brzd 323mm
w8 ma roztec na tehlici 145mm takze strmen z A8 tam pojde ja som daval z S8 a pasoval v pohode
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Passat B5 AFN syncro, zastavba brzd 323mm
přesně tak, brzdič tam půjde, rameno jsem myslel to spodní, co je v něm zasazenej tlumič, W8 má 334mm plovoucí kotouč a tam je minimální rozměr kola 17", na audi jednodílnej kotouč 323mm nasadíš i 16" kolo.
Těhlice z W8 se blbě shání, ale jezdily i na některejch audi A6 (odtud vlastně pochází) důležitá je rozteč děr na brzdič - 145mm
jinak et kola nevim, ale bacha na to - W8 těhlice má dosedací plochu kola posunutou o 2cm dovnitř, tak bacha, abys kolem nedřel o vrchní rameno (já mám et 20 a pohoda)
ale u tebe to vyřeší podložka pod kolo
Těhlice z W8 se blbě shání, ale jezdily i na některejch audi A6 (odtud vlastně pochází) důležitá je rozteč děr na brzdič - 145mm
jinak et kola nevim, ale bacha na to - W8 těhlice má dosedací plochu kola posunutou o 2cm dovnitř, tak bacha, abys kolem nedřel o vrchní rameno (já mám et 20 a pohoda)
ale u tebe to vyřeší podložka pod kolo
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5 AFN syncro, zastavba brzd 323mm
Dymak píše:přesně tak, brzdič tam půjde, rameno jsem myslel to spodní, co je v něm zasazenej tlumič, W8 má 334mm plovoucí kotouč a tam je minimální rozměr kola 17", na audi jednodílnej kotouč 323mm nasadíš i 16" kolo.
Těhlice z W8 se blbě shání, ale jezdily i na některejch audi A6 (odtud vlastně pochází) důležitá je rozteč děr na brzdič - 145mm
jinak et kola nevim, ale bacha na to - W8 těhlice má dosedací plochu kola posunutou o 2cm dovnitř, tak bacha, abys kolem nedřel o vrchní rameno (já mám et 20 a pohoda)
ale u tebe to vyřeší podložka pod kolo
tak super, kola použiju tyhle a když dám podložku 2cm tak snad pohoda. musím poshánět tu těhlici:). Zatím moc díky za cenné informace pane.