Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

LukasMk4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 15.01.2012 18:28
Bydliště: Chrudim

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od LukasMk4 »

vtuni píše:trocha teorie:
odlehčit ho můžeš ale v případě nějakého razantnějšího odlehčení budeš muset zvýšit volnoběžný otáčky, protože setrvačník přestane plnit svou základní funkci - udržovat svou váhou - setrvačností motor v pravidelným chodu při nízkých otáčkách..zase pokud ho neodlehčíš nějak víc..tak to nemá cenu vynaložený úsilí a peníze nepůjdou moc poznat.. :mrgreen:
Nekde jsem cetl,ze to jde odlehcit treba o 3-4 kg je to mozny?to uz by bylo znat ne? ;)

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od marfy8 »

Se radši pořádně před jízdou vy*er a máš to zadarmo :D ... 4kg mi příjde za ty prachy jako nic, radši vytáhni rezervu a uvidíš...

Uživatelský avatar
sahara
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 13.05.2011 11:26
Bydliště: Vysočina

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od sahara »

nedělá se odlehčení setrváku hlavně kvůli rychlejší akceleraci...jako že de rychlejš do otáček?
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od jim-vw »

řešit setrvák a podobný věci je k hovnu, u turbomotoru je potřeba jen jedna věc - víc vzduchu a víc paliva

takhle jezdí moje sériový agu, s origo turbem, jen zvednutej tlak a to jsem blbě řadil.. jak to pojede s k03s se už moc těšíím :lol:

Obrázek

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od alfik666 »

Na kolko si dvihal tlak? A co na zdvihnutie tlaku hovori lambda? Stiha s palivom,nejde to na chudu smes?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

LukasMk4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 15.01.2012 18:28
Bydliště: Chrudim

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od LukasMk4 »

Hmm tak ja nevim jestli do toho jit,nebo ne :/

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od jurod »

:arrow: jim-vw
Ještě by to chtělo vidět silnici před tebou...tohle video nemá pro mně žádnou výpovědní hodnotu..
Nic ve zlým...jen, že by mně to zajímalo.. :wink:
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od fakieVW »

Nemělo by to auto začít cukat? Měl by tam být fuel cat. Už jsem slyšel o pár lidech co zvedali tlak na 1.8T a stoplo se to celé,protože jednotka neuměla přidat palivo. Jak to tedy je?

LukasMk4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 15.01.2012 18:28
Bydliště: Chrudim

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od LukasMk4 »

fakieVW píše:Nemělo by to auto začít cukat? Měl by tam být fuel cat. Už jsem slyšel o pár lidech co zvedali tlak na 1.8T a stoplo se to celé,protože jednotka neuměla přidat palivo. Jak to tedy je?
Take jsem to slysel.jednotka si s tim neporadi.v nejlepsim pripade by to jen hodne cukalo.

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od alfik666 »

Asi zalezi kolko bude zvladat lambda. Motor APU ma +-25%. Ale aj vetsi vstriky. 1bar by to mohlo zvladnut,ale to uz ma zhodi cidlo tlaku.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Uživatelský avatar
snuff
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 06.08.2013 10:20

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od snuff »

Co sa tyka temy, akykolvek 1.8T je vhodny na upravy. Ale na big turbo su najvhodnejsie 154 a 165kw verzie, pretoze maju nizsi kompresny pomer.

Inak zvysenie tlaku, bez odpovedajucich zmien v mape nema ziadny vyznam, pretoze RJ stiahne casovanie a je tam dojem vyssieho vykonu ale vysledok nie je uplne dobry. Casovanie je velmi podstatne a 110/120kw verzie ho maju prilis pomale.


Fanusikom 1.8T zdar ;)
1.8T f čypu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“