Nekde jsem cetl,ze to jde odlehcit treba o 3-4 kg je to mozny?to uz by bylo znat ne?vtuni píše:trocha teorie:
odlehčit ho můžeš ale v případě nějakého razantnějšího odlehčení budeš muset zvýšit volnoběžný otáčky, protože setrvačník přestane plnit svou základní funkci - udržovat svou váhou - setrvačností motor v pravidelným chodu při nízkých otáčkách..zase pokud ho neodlehčíš nějak víc..tak to nemá cenu vynaložený úsilí a peníze nepůjdou moc poznat..
Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Se radši pořádně před jízdou vy*er a máš to zadarmo ... 4kg mi příjde za ty prachy jako nic, radši vytáhni rezervu a uvidíš...
- sahara
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 13.05.2011 11:26
- Bydliště: Vysočina
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
nedělá se odlehčení setrváku hlavně kvůli rychlejší akceleraci...jako že de rychlejš do otáček?
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV
1.9tdi alh GIV
- jim-vw
- Závodník
- Příspěvky: 562
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Libervwec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
řešit setrvák a podobný věci je k hovnu, u turbomotoru je potřeba jen jedna věc - víc vzduchu a víc paliva
takhle jezdí moje sériový agu, s origo turbem, jen zvednutej tlak a to jsem blbě řadil.. jak to pojede s k03s se už moc těšíím
takhle jezdí moje sériový agu, s origo turbem, jen zvednutej tlak a to jsem blbě řadil.. jak to pojede s k03s se už moc těšíím
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Na kolko si dvihal tlak? A co na zdvihnutie tlaku hovori lambda? Stiha s palivom,nejde to na chudu smes?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Hmm tak ja nevim jestli do toho jit,nebo ne :/
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
jim-vw
Ještě by to chtělo vidět silnici před tebou...tohle video nemá pro mně žádnou výpovědní hodnotu..
Nic ve zlým...jen, že by mně to zajímalo..
Ještě by to chtělo vidět silnici před tebou...tohle video nemá pro mně žádnou výpovědní hodnotu..
Nic ve zlým...jen, že by mně to zajímalo..
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Nemělo by to auto začít cukat? Měl by tam být fuel cat. Už jsem slyšel o pár lidech co zvedali tlak na 1.8T a stoplo se to celé,protože jednotka neuměla přidat palivo. Jak to tedy je?
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.01.2012 18:28
- Bydliště: Chrudim
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Take jsem to slysel.jednotka si s tim neporadi.v nejlepsim pripade by to jen hodne cukalo.fakieVW píše:Nemělo by to auto začít cukat? Měl by tam být fuel cat. Už jsem slyšel o pár lidech co zvedali tlak na 1.8T a stoplo se to celé,protože jednotka neuměla přidat palivo. Jak to tedy je?
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Asi zalezi kolko bude zvladat lambda. Motor APU ma +-25%. Ale aj vetsi vstriky. 1bar by to mohlo zvladnut,ale to uz ma zhodi cidlo tlaku.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- snuff
- Řidič
- Příspěvky: 57
- Registrován: 06.08.2013 10:20
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Co sa tyka temy, akykolvek 1.8T je vhodny na upravy. Ale na big turbo su najvhodnejsie 154 a 165kw verzie, pretoze maju nizsi kompresny pomer.
Inak zvysenie tlaku, bez odpovedajucich zmien v mape nema ziadny vyznam, pretoze RJ stiahne casovanie a je tam dojem vyssieho vykonu ale vysledok nie je uplne dobry. Casovanie je velmi podstatne a 110/120kw verzie ho maju prilis pomale.
Fanusikom 1.8T zdar
Inak zvysenie tlaku, bez odpovedajucich zmien v mape nema ziadny vyznam, pretoze RJ stiahne casovanie a je tam dojem vyssieho vykonu ale vysledok nie je uplne dobry. Casovanie je velmi podstatne a 110/120kw verzie ho maju prilis pomale.
Fanusikom 1.8T zdar
1.8T f čypu