Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Converse23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 07.05.2013 22:26

Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Converse23 »

Zdravím, koupil jsem vW Golf IV 1.6 FSI, 81 kw, r.v. 2004 - nefungovalo topení, hřálo jen velmi málo, ikdyž nastavená teplota byla na climatronicu na max, stále jen vlažný vzduch. Po 14 dnech vyskočila chyba motoru. Na diagnostice vyskočilo čidlo teploty chladící kapaliny. nechal jsem vyměnit, ale chladící kapalina v expanzce vařila, když se otevřela, chladící kapalina šla nahoru. voda nepřibývala, olej nepřibýval. emulze nebyla. hadice od termostatu do chladiče studená, nechal jsem vyměnit termostat, problém stále stejný. chladící kapalina vařila a šla nahoru. teplota na budíku ukazovala 90 C. ale diagnostika okolo 105 C. na intenetu jsem dočetl, že ten termostat co tam je ( je v plastovém ,, krytu ") se otevírá při 109 C. setkal jste se s tím někdo někdy ? prosím o rady. mám auto pár týdnu a hned tohle. děkuju moc za všechny rady

Converse23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 07.05.2013 22:26

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Converse23 »

ještě jsem zapomněl napsat, že velká sahara nespíná. malá co je pravděpodobně na klimu funguje, zapne, společně s klimou, ale vypozoroval jsem, že sepne i sama, např, když jsem přijel ,vypnul motor a sama se spustila, ale velkou jsem točit neviděl ani jednou. na diagnostice, šla zapnout pouze malá, ale velká nesepla

Converse23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 07.05.2013 22:26

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Converse23 »

je tam tento termostat http://eshop.autobenex.cz/cz/sortiment/ ... 1:7:31.237" onclick="window.open(this.href);return false;, ten jak je u něj cena cca. 3.000,- Kč

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od xerxes »

hodice ti netlakujezkus ještě a zkoušku vyndat termostat co to uděla bez něj

Converse23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 07.05.2013 22:26

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Converse23 »

termostat byl vyndanej a přestalo se to vařit, vše ok, až teda na to, že teplota motoru dole logicky

Converse23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 07.05.2013 22:26

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Converse23 »

je normální, že ten termostat spíná, až při 109 C. ? ? nějaký zkušenosti s tím ? bojím se, že bude hlava v prdeli, jestli těsnění, tak to se ještě zkousne, ale když ta hlava bude prasklá, tak to je totálně v pr....ly nemůže to dělat vodní pumpa ? odvezl jsem to do servisu, ale mají tam mraky aut, takže čekám až na mě přijde řada

Uživatelský avatar
Josifek4x4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 04.04.2011 18:49
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Josifek4x4 »

Mě to taky netopilo, zamrzla mi vodní pumpa a auto vařilo... nejdřív sem myslel, že to je termostat, ten sem vyměnil, nic, tak pumpa a auto začlo krásně topit.
ex VW Golf IV ARL
akt. Škoda Octavia 2 RS combi TDI CR

Converse23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 07.05.2013 22:26

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Converse23 »

a voda přestala vařit ? ty jo, to by bylo super, já se bojím, že to bude těsnění pod hlavou a nebo hlava ( auto čeká v servisu, zatím se na mě nedostala řada, měli, tam toho moc, tak doufám, že tento týden se to vyřeší a že mi poví, že vodní pumpa )

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Doctor Driver »

Tyhle více-ventily jsou na hlavy dost háklivé - nerad bych strašil, ale mám hlavu u motoru taky už broušenou a měněný těsnění pod hlavou
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od xerxes »

netvrdil bych to stat se to muže na každym autě.

Converse23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 07.05.2013 22:26

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Converse23 »

z jakýho důvodu se to stane, že praskle hlava a nebo, těsnění ?

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Doctor Driver »

Točení, točení a vytáčení. Ale více-ventily bez turba točit potřebujou, aby vůbec nějakej výkon podaly, takže asi proto. Že to někdo přeháněl. Hlavně studený točení je pro ty hlinikový hlavy nejchoulostivější. Neni to favorit, kde šel plynek na podlahu při každý ranní (pozdní) cestě do práce hned od baráku :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Doctor Driver »

luki píše:netvrdil bych to stat se to muže na každym autě.
To ano, ale nejvíc to můj mechanik právě zažívá u těch všech točitelnejch více-ventilů bez turba. K čemu 2,8 V6 řikal, když ten výkon to má stejně až od 4 tis. otáček a spotřebu jak malej tank 8)
Navíc se při těch otáčkách toho dost rozese*e po x letech provozu. Známá měla Audi A4 2,8 V6 a vylítla jí klikovka z motoru při 100 tis. km a měla to od novoty. No nešetřila to že ano, ale tak je to na pováženou a jednou jí snad ulítla poloosa a nakonec i zadní kolo, když jela s ložiskem pomaličku do servisu. Já měl asi půl roku Boru 2,8V6 a v pohodě, je to fakt kus od kusu no. Ale bylo to auto po klukovi, co ho víc leštil, než jezdil, takže to bylo taky velký štěstí.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Converse23
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 07.05.2013 22:26

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od Converse23 »

jo, takže si to nemusím nějak vyčítat, je možný, že už to bylo načatý, když jsem to kupoval. Pořád stejně nevím co to je a čím to je, protože v servisu se na mě ještě asi nedostali, nechci tam pořád volat, tak čekám, až se ozvou oni... ach jo, člověk si koupí auto a čeká, že bude jezdit a po 14 dnech tohle. jinak s tím termostatem jste se někdo setkal, že to spíná až při 109 °C ? ? ? mě to přijde divný

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vw Golf IV 1.6 FSI - problém s nově koupeným automobilem

Příspěvek od falko1983 »

To určitě ne myslím že otvírá kolem 80C.Ale ruku do ohně bych zato nedal.Co ta velká sahara ta ti pořád nespíná?Je tam jednotka dochlazování ta může být taky po smrti.
VW GIV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“