Ne.vasikpasik píše:Takže do TP se nemusí psát nějaká změna, žádná běhačka po úřadech?
Snížení - sportovní pružiny
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- PlusOne
- Moderátor
- Příspěvky: 10258
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Haná :-D
Snížení - sportovní pružiny
Na životě miluju tu pestrost - každej den mě nasere někdo jinej...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 671
- Registrován: 05.04.2012 19:00
Snížení - sportovní pružiny
Napiš členovi Badisak - ten dělá pro klub pružiny luxusních značek.M@ty píše:Díky. Zkusím nejspíš pružiny Weitec a tlumiče nechám standart, popřípadě nové přední Sachs 557 837 a uvidím jaké to bude překvapení.
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 12.05.2011 23:13
Snížení - sportovní pružiny
Ahoj, nevim kam s dotazem, tak snad se autor nebude zlobit.
Mam v planu poridit si pruziny na sveho Pasika 2.8 V6 tiptronic 4x4 B5. Porad premyslim jake snizeni, hlavni duvod je vzhled, auto mam spise na paradu a proto bych od vas prosil radu, jake snizeni zvolit s touto motorizavi, abych z auta nemel tzv clun (zadek nize nez predek) ..pruziny na 4M stoji pomerne dost, kdyz si pak reknu, ze na stavitelnej staci si malinko priplatit a neresit, ale zrovna po tom TA podvozku netouzim. Spatne zkusenosti s golfem, kostitras neskutecny.
Pruzina sice degraduje funkci tlumice pri snizeni, ale myslim, ze to nebude tak horke pri tom snizeni vice jak 30x30. Nerad bych dopadnul jak aktualne kamarad, snizeni 40x30 a predek mu sel o pohy cca 1.5 dolu a litoval, ze nezvolil jine pruziny. Oktavka 2 2.0 tdi 103 kw manual. Proto zvazuji i 60x40.
Nebo 60x40? 40x40? Opravdu nevim, co myslite vy? Na aute jsou 18" a jsou zaroven s lemem, skrtat by nemely.
Diky za nazory, rady
Mam v planu poridit si pruziny na sveho Pasika 2.8 V6 tiptronic 4x4 B5. Porad premyslim jake snizeni, hlavni duvod je vzhled, auto mam spise na paradu a proto bych od vas prosil radu, jake snizeni zvolit s touto motorizavi, abych z auta nemel tzv clun (zadek nize nez predek) ..pruziny na 4M stoji pomerne dost, kdyz si pak reknu, ze na stavitelnej staci si malinko priplatit a neresit, ale zrovna po tom TA podvozku netouzim. Spatne zkusenosti s golfem, kostitras neskutecny.
Pruzina sice degraduje funkci tlumice pri snizeni, ale myslim, ze to nebude tak horke pri tom snizeni vice jak 30x30. Nerad bych dopadnul jak aktualne kamarad, snizeni 40x30 a predek mu sel o pohy cca 1.5 dolu a litoval, ze nezvolil jine pruziny. Oktavka 2 2.0 tdi 103 kw manual. Proto zvazuji i 60x40.
Nebo 60x40? 40x40? Opravdu nevim, co myslite vy? Na aute jsou 18" a jsou zaroven s lemem, skrtat by nemely.
Diky za nazory, rady
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Snížení - sportovní pružiny
Mam dva dny namontovany pruziny Weitec -30/-30 a protoze original podvozek byl nejspis paket pro horsi cesty tak to slo dolu tak o 5cm. Snizeni je rovnomerne. Mozna zadek mirne vys. Auto je na 17" kolech a mohu ti to nafotit. Po dlouhem hledani jsem je nasel za 4400,- i s postou. Hlavne musis vybirat presne na tvou motorizaci a sedan/kombi a manual nebo automat. Pak by nemel byt problem s vyskou predek/zadek.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 671
- Registrován: 05.04.2012 19:00
Snížení - sportovní pružiny
Výšku vozidla určují pružiny a tuhost tlumič, takže tuhý nebo tvrdý podvozek je určen tlumičem.VW devil píše: Pruzina sice degraduje funkci tlumice pri snizeni, ale myslim, ze to nebude tak horke pri tom snizeni vice jak 30x30. Nerad bych dopadnul jak aktualne kamarad, snizeni 40x30 a predek mu sel o pohy cca 1.5 dolu a litoval, ze nezvolil jine pruziny. Oktavka 2 2.0 tdi 103 kw manual. Proto zvazuji i 60x40.
Nebo 60x40? 40x40? Opravdu nevim, co myslite vy? Na aute jsou 18" a jsou zaroven s lemem, skrtat by nemely.
Diky za nazory, rady
Jestli kamarád dal pružiny -40mm a auto šlo dolu o 1,5 cm, tak měl origo pružiny sedlý nebo polámaný.
Co se týče pružin tak se nedoporučuje chodit níž než pod těch 40mm, protože čim více snížíš pružinou tím více sebereš tlumiči jeho schopnost tlumit náraz. Origo tlumič je na své délce nastaven na určitou měkkost, kde s grácií zvládne vytlumit náraz a být pohodlný / bezpečný. Ty mu pružinou zkrátíš místo na tlumení, ale on zůstane stejně pohodlný, ale už nemá ty potřebné cm na vytlumení, takže prostě tam kde ještě zvládal tlumit teď zasahuje doraz. Z toho je jasné, že sportovní pružiny jsou kosmetika.
Tak jako na sedlých pružinách jsi v extrému v dorazu, tak na -30 mm pružinách. Na -60mm pružinách už můžeš být v dorazu na větším hupu ( dle kondice tlumiče a váhy kol).
18ky -> nezáleží na velikosti ale na váze. Těžká kola působí mnohem větší silou než lehká proti tlumiči a pružině. Velikost kol a použité pneu / tlak se projevují na tvrdosti. Když budeš mít sportovní podvozek a 15ky kola, tak bude pocit úplně jiný než s 18kami.
Doporuč bych 40/40mm.
Kdyby jsi měl zájem od TA, tak ti můžu udělat cenovku. Napiš do SZ.
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 12.05.2011 23:13
Snížení - sportovní pružiny
Ahoj, diky za odpovedi, ja chapu dulezitost combi/sedan a manual/automat (mam sedan) a taky jsem prave nekde cetl, ze passat od passatu se stejnou motorizaci maji prave jine tlumice a jak ja se dozvim, co presne tam je. Nerad bych dopadnul jak je vyse zminovano, proto ta uvaha o 60x40, zadek urcite 40 chci a predek proste aby nebyl vyse. Ze tlumici vemu drahu a schopnost tlumit je mi jasne jak to funguje, ale ja nemam vidinu, ze mi to zlepsi jizdny vlastnosti, jde vicemene o vzhled. Takze pri 40x40 by se to jeste dalo v klidu dat na origo tlumice. Kolo je pravy chrom, rozhodne pomerne tezke kolo.
Porad ale ziju v presvedceni, ze "pohodlnejsi" bude bud i 60x40 na origo tlumici nez snizeni od toho TA, nevim
Prosim do sz prosim cenu kompletniho podvozku. Diky
Porad ale ziju v presvedceni, ze "pohodlnejsi" bude bud i 60x40 na origo tlumici nez snizeni od toho TA, nevim
Prosim do sz prosim cenu kompletniho podvozku. Diky
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/
-
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 12.05.2011 23:13
Snížení - sportovní pružiny
Urcite bych poprosil o to foto pokud budes mit cas a chut, email zasilam v SZ.M@ty píše:Mam dva dny namontovany pruziny Weitec -30/-30 a protoze original podvozek byl nejspis paket pro horsi cesty tak to slo dolu tak o 5cm. Snizeni je rovnomerne. Mozna zadek mirne vys. Auto je na 17" kolech a mohu ti to nafotit. Po dlouhem hledani jsem je nasel za 4400,- i s postou. Hlavne musis vybirat presne na tvou motorizaci a sedan/kombi a manual nebo automat. Pak by nemel byt problem s vyskou predek/zadek.
Podle motorizace rozhodne vybirat budu, pak uz to bude spise otazka jak jsou na tom tlumice jako takove.
Passat 1.9 TDi 96KW PD 6q 2002
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/
Passat 2.8 V6 142KW 4x4 Tiptronic 1999/LPG/
- RED_BULL
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 09.02.2010 22:57
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Snížení - sportovní pružiny
Měl bych jeden dotaz. Mám Supa I 1.8T a mám možnost koupit nové sportovní pružiny Weitec se snižením 45/25mm určené na Passat 3bg 1.6,2.0,1.8T. Tak se chci zeptat jestli tyto pružiny můžu použit na svého Supa. Nedávno jsem koupil pružiny na Supa a pak jsem zjistil že jsou pro motory 2.5-2.8. Tak proto tato otázka. Díky za odpovědi.
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Snížení - sportovní pružiny
Sup bude malinko tezsi, ale to by snad nemel byt problem. Ja si myslim, ze pokud je to na 1.8T Prase, tak to unese i Supa.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- RED_BULL
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 09.02.2010 22:57
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Snížení - sportovní pružiny
No díval jsem se do TP a tam u zatížení nápravy bylo napsané 1050/1050-1060/1060 a u těch pružiny je váhové zatížení 1070/1070
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Snížení - sportovní pružiny
Tak to by neměly mít problém, ne?
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- RED_BULL
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 09.02.2010 22:57
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Snížení - sportovní pružiny
V to doufam
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Snížení - sportovní pružiny
Jen sem dám foto mého Prasete před a po implementaci pružin Weitec -30/-30.
Na foto před tou inseminací jsem nějak pozapoměl, tak jsem vyhrabal jednu svatební ...
Na foto před tou inseminací jsem nějak pozapoměl, tak jsem vyhrabal jednu svatební ...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- RED_BULL
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 09.02.2010 22:57
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Snížení - sportovní pružiny
No mě to asi sedne ve předu možná o něco víc protože ty pružiny mají snížení 45/25mm
- M@ty
- VWexpert
- Příspěvky: 3331
- Registrován: 30.05.2012 13:00
- Bydliště: Karlovarsko
Snížení - sportovní pružiny
To už bude skoro zároveň s lemem blatníku.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi