Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Polo 6N2,motor 1.0 AUC 2002
Přijelo Polo,že jede na 3 válce.Diagnostikou zjištěno,že vynechává zapalování a druhá sonda za katem v pytli.Byl prošlehlej zap.kabel-kabely vyměněny.
Dále jsem zjistil nízkej tlak na druhým válci,následovala rozborka-podpálenej výfukovej ventil a zapečený kroužky.
Výměna ventilu a všech kroužků.Výměna hydroštelů na onom válci-na výfukovým šel zmáčknout,ostatní natvrdo.
Auto najelo nějaký 2-3tis. a znova na 3 válce.
Komprese zase poloviční.
Vyndal jsem hydroštely,na výfukovým ventilu zase v prdeli.Ventil netěsní a podfukuje.
Mazací kanál k hydroštelu průchodnej.
Hlava vypadá Ok,žádná prasklina
Na vačce není vidět nic zvláštního.
Proč to udělalo znova?
Přijelo Polo,že jede na 3 válce.Diagnostikou zjištěno,že vynechává zapalování a druhá sonda za katem v pytli.Byl prošlehlej zap.kabel-kabely vyměněny.
Dále jsem zjistil nízkej tlak na druhým válci,následovala rozborka-podpálenej výfukovej ventil a zapečený kroužky.
Výměna ventilu a všech kroužků.Výměna hydroštelů na onom válci-na výfukovým šel zmáčknout,ostatní natvrdo.
Auto najelo nějaký 2-3tis. a znova na 3 válce.
Komprese zase poloviční.
Vyndal jsem hydroštely,na výfukovým ventilu zase v prdeli.Ventil netěsní a podfukuje.
Mazací kanál k hydroštelu průchodnej.
Hlava vypadá Ok,žádná prasklina
Na vačce není vidět nic zvláštního.
Proč to udělalo znova?
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
nejde na druhej blbá směs?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Dobrá dedukce.
Vyndej vstřiky a otestuj jak práší, ale možná by byly stopy paliva v oleji ( možná ne to je těžko říct )...
Teď podruhé odešel jen ten ventil nebo je chycený i píst s kroužkama ?
Ovalitu válce si asi neměřil ( chápu že v domácích podmínkách není moc možností a správné techniky ).
Ventil je chycený ten stejný co prvně?
Sedla jsou OK nejsou už nějak chycené ten ventil chvíli vydží běhat a pak se třeba nedovře na 100%
Je divné že odešlo zas to hydro to není normální ono samo jen tak neumře principielně nemá ani jak za tak krátkou dobu to se dřív zadře než by vyměklo..
Poptám se ještě šváry ty motory jsou i ve Fobii I tak jestli nebude vědět.
Jestli nebyla nejaká servisní informace.
Nelijou do toho tu pojebanů gořalku ?
Vyndej vstřiky a otestuj jak práší, ale možná by byly stopy paliva v oleji ( možná ne to je těžko říct )...
Teď podruhé odešel jen ten ventil nebo je chycený i píst s kroužkama ?
Ovalitu válce si asi neměřil ( chápu že v domácích podmínkách není moc možností a správné techniky ).
Ventil je chycený ten stejný co prvně?
Sedla jsou OK nejsou už nějak chycené ten ventil chvíli vydží běhat a pak se třeba nedovře na 100%
Je divné že odešlo zas to hydro to není normální ono samo jen tak neumře principielně nemá ani jak za tak krátkou dobu to se dřív zadře než by vyměklo..
Poptám se ještě šváry ty motory jsou i ve Fobii I tak jestli nebude vědět.
Jestli nebyla nejaká servisní informace.
Nelijou do toho tu pojebanů gořalku ?
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
To jsem neměřil,zkusím11mAjA11 píše:
Vyndej vstřiky a otestuj jak práší,
Kroužky OK,ventil netěsní a kolem dokola dosedací plochy je černej a nedaří se mi ho zabrousit.11mAjA11 píše:
Teď podruhé odešel jen ten ventil nebo je chycený i píst s kroužkama ?
Dám jinej,když nepůjde zabrousit,tak budu shánšt někoho s frézou
Nemám jak11mAjA11 píše:
Ovalitu válce si asi neměřil ( chápu že v domácích podmínkách není moc možností a správné techniky ).
Ano11mAjA11 píše: Ventil je chycený ten stejný co prvně?
OK11mAjA11 píše: Sedla jsou OK ?
To je mi právě divný11mAjA11 píše:
Je divné že odešlo zas to hydro to není normální ono samo jen tak neumře principielně nemá ani jak za tak krátkou dobu to se dřív zadře než by vyměklo..
Natural11mAjA11 píše: Nelijou do toho tu pojebanů gořalku ?
Kořalku jsem do sebe včera nalil já takovým způsobem,že jsem dneska nešel do práce a asi umřu...
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Vstřiky stříkají rovnoměrně a nepropouští
- cervik
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 06.06.2009 21:53
- Bydliště: Veselíčko
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Není nějaká krpa v elektrice že ten válec pozdě pálí Možná je to už u těhle pc. řízených motorrů nemožné,ale podle mě to zapaluje až když se otvírá výfuk.ventil.Tím se podpálí a odejde hydroštel bo ty rany nemůže vydržet.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Tam je snímač přímo na vačce,kdyby to bylo pootočený,tak by blbě pálily všechny 4
- Dymák
- VWexpert
- Příspěvky: 2797
- Registrován: 02.07.2011 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
ten ventil musí bejt na šišku a přídírá se dřík, ne? nebylo to někdy predtím potkaný?
nebo mě ještě napadlo, jestli si to kolem vstřiku nepřisává vzduch.... ale to by spíš byl propálenej píst, si myslim - může bejt i problém v nadměrný teplotě (chudá směs)
nebo mě ještě napadlo, jestli si to kolem vstřiku nepřisává vzduch.... ale to by spíš byl propálenej píst, si myslim - může bejt i problém v nadměrný teplotě (chudá směs)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress
Bora variant PD115
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Ventil je starej 2000km.
Gumičky na vstřikách vypadaj dobře.
Potkaný to nebylo(asi).
Původní ventil vypadal takhle
Gumičky na vstřikách vypadaj dobře.
Potkaný to nebylo(asi).
Původní ventil vypadal takhle
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
To kurwa není zdravý stav..
Hele není to sedlo ventilu víc utopené v hlavě než ostatní?
Byla dělaná kompletní hlava ve smyslu zabroušení sedel, otlakování, líznutí plochy,vodítka a všechny ty pikačoviny dokola?..
Podle příznaků to vypadá jakoby ten ventil prostě a jednoduše nedovíral, jako by bylo utopené sedlo, delší dřík na ventilu , nebo zápich na pojistky pružin jinde než mají být, jak vypadá vačice?
Olej to bralo/bere ?
Jinak ten motor je asi VW typ ,systém sání je podobný jak na 1.6 100k že?
Fobia I měla litr na pohled stejný jak 1.4 (základ 1.3 felicia) a s těma nebyl nikdy žádný problém..
Poptám se ještě ve VW jestli někdo něco neví jestli nebyl nějaký problém.
Hele není to sedlo ventilu víc utopené v hlavě než ostatní?
Byla dělaná kompletní hlava ve smyslu zabroušení sedel, otlakování, líznutí plochy,vodítka a všechny ty pikačoviny dokola?..
Podle příznaků to vypadá jakoby ten ventil prostě a jednoduše nedovíral, jako by bylo utopené sedlo, delší dřík na ventilu , nebo zápich na pojistky pružin jinde než mají být, jak vypadá vačice?
Olej to bralo/bere ?
Jinak ten motor je asi VW typ ,systém sání je podobný jak na 1.6 100k že?
Fobia I měla litr na pohled stejný jak 1.4 (základ 1.3 felicia) a s těma nebyl nikdy žádný problém..
Poptám se ještě ve VW jestli někdo něco neví jestli nebyl nějaký problém.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Vypadá to stejně,zkusím to nějak poměřit11mAjA11 píše:
Hele není to sedlo ventilu víc utopené v hlavě než ostatní?
Neděláno nic,akorát jsem zabrousil ventily na pastu(všechny ostatní byly ok) a vyměnil gufera.11mAjA11 píše:
Byla dělaná kompletní hlava ve smyslu zabroušení sedel, otlakování, líznutí plochy,vodítka a všechny ty pikačoviny dokola?..
Klasika-šetříme,ježíš to zas bude peněz...A nešlo by to nějak jinak,aby to nestálo tolik? Znáš to
OK,nikde není vydřená,koníky taky v pohodě.11mAjA11 píše: jak vypadá vačice?
Standartně,v pohodě11mAjA11 píše: Olej to bralo/bere ?
Plastový sání,vstřiky,klapka vypadá to stejně jako 1,6 felda,či okta11mAjA11 píše: Jinak ten motor je asi VW typ ,systém sání je podobný jak na 1.6 100k že?
Já tam prostě nic zvláštního nevidím.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Tak to vypadá na sedlo,zejtra vezu hlavu.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Že je víc utopené oproti ostatním?
Hele pokud zákazník řek nedělat nic navíc tak by si to měl zaplatit sám..
Žádné milodary z toho už sem vyléčený.
Když po mě chce někdo "vyměnit těsnění pod palicí" tak pokud už to má kilometry nebo roky na hrbu, hnedka mu řeknu že pokud chce jen Těsnění bez líznutí a otlakování hlavy tak mu za to neručím.
Pokud už mám hlavu dole tak následuje klasické kolečko, líznout, otlakovat, vyměnit gufera, pokud je to nutné tak vodítka, líznout sedla a zapastovat ventily ( sakum pikum cca. 2-3t dle stavu a náročnosti - práce + mat. ) , při montáži nové hlavové šrouby..
Když mi tu hlavu dělá tak si přesně naměří i ty sedla aby ty ventily přesně seděly..
Tak přeju hodně zdaru ať to neděláš po 3 ! ..
Hele pokud zákazník řek nedělat nic navíc tak by si to měl zaplatit sám..
Žádné milodary z toho už sem vyléčený.
Když po mě chce někdo "vyměnit těsnění pod palicí" tak pokud už to má kilometry nebo roky na hrbu, hnedka mu řeknu že pokud chce jen Těsnění bez líznutí a otlakování hlavy tak mu za to neručím.
Pokud už mám hlavu dole tak následuje klasické kolečko, líznout, otlakovat, vyměnit gufera, pokud je to nutné tak vodítka, líznout sedla a zapastovat ventily ( sakum pikum cca. 2-3t dle stavu a náročnosti - práce + mat. ) , při montáži nové hlavové šrouby..
Když mi tu hlavu dělá tak si přesně naměří i ty sedla aby ty ventily přesně seděly..
Tak přeju hodně zdaru ať to neděláš po 3 ! ..
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Tak po celkový opravě hlavy(vodítka,sedla,gufera,líznutí) zatím OK,uvidíme dál.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
Tak zaplať pánbůh snad to bude OK...