Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Polo 6N2,motor 1.0 AUC 2002
Přijelo Polo,že jede na 3 válce.Diagnostikou zjištěno,že vynechává zapalování a druhá sonda za katem v pytli.Byl prošlehlej zap.kabel-kabely vyměněny.
Dále jsem zjistil nízkej tlak na druhým válci,následovala rozborka-podpálenej výfukovej ventil a zapečený kroužky.
Výměna ventilu a všech kroužků.Výměna hydroštelů na onom válci-na výfukovým šel zmáčknout,ostatní natvrdo.
Auto najelo nějaký 2-3tis. a znova na 3 válce.
Komprese zase poloviční.
Vyndal jsem hydroštely,na výfukovým ventilu zase v prdeli.Ventil netěsní a podfukuje.
Mazací kanál k hydroštelu průchodnej.
Hlava vypadá Ok,žádná prasklina
Na vačce není vidět nic zvláštního.
Proč to udělalo znova?
Obrázek

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od Dymák »

nejde na druhej blbá směs?
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od 11mAjA11 »

Dobrá dedukce.

Vyndej vstřiky a otestuj jak práší, ale možná by byly stopy paliva v oleji ( možná ne to je těžko říct )...
Teď podruhé odešel jen ten ventil nebo je chycený i píst s kroužkama ?
Ovalitu válce si asi neměřil ( chápu že v domácích podmínkách není moc možností a správné techniky ).
Ventil je chycený ten stejný co prvně?
Sedla jsou OK nejsou už nějak chycené ten ventil chvíli vydží běhat a pak se třeba nedovře na 100%
Je divné že odešlo zas to hydro to není normální ono samo jen tak neumře principielně nemá ani jak za tak krátkou dobu to se dřív zadře než by vyměklo..

Poptám se ještě šváry ty motory jsou i ve Fobii I tak jestli nebude vědět.
Jestli nebyla nejaká servisní informace.

Nelijou do toho tu pojebanů gořalku ?
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od KOŠŤÁL »

11mAjA11 píše:
Vyndej vstřiky a otestuj jak práší,
To jsem neměřil,zkusím
11mAjA11 píše:
Teď podruhé odešel jen ten ventil nebo je chycený i píst s kroužkama ?
Kroužky OK,ventil netěsní a kolem dokola dosedací plochy je černej a nedaří se mi ho zabrousit.
Dám jinej,když nepůjde zabrousit,tak budu shánšt někoho s frézou
11mAjA11 píše:

Ovalitu válce si asi neměřil ( chápu že v domácích podmínkách není moc možností a správné techniky ).
Nemám jak
11mAjA11 píše: Ventil je chycený ten stejný co prvně?
Ano
11mAjA11 píše: Sedla jsou OK ?
OK
11mAjA11 píše:
Je divné že odešlo zas to hydro to není normální ono samo jen tak neumře principielně nemá ani jak za tak krátkou dobu to se dřív zadře než by vyměklo..
To je mi právě divný
11mAjA11 píše: Nelijou do toho tu pojebanů gořalku ?
Natural
Kořalku jsem do sebe včera nalil já takovým způsobem,že jsem dneska nešel do práce a asi umřu...
Obrázek

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Vstřiky stříkají rovnoměrně a nepropouští
Obrázek

Uživatelský avatar
cervik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 311
Registrován: 06.06.2009 21:53
Bydliště: Veselíčko

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od cervik »

Není nějaká krpa v elektrice že ten válec pozdě pálí :?: Možná je to už u těhle pc. řízených motorrů nemožné,ale podle mě to zapaluje až když se otvírá výfuk.ventil.Tím se podpálí a odejde hydroštel bo ty rany nemůže vydržet.

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Tam je snímač přímo na vačce,kdyby to bylo pootočený,tak by blbě pálily všechny 4
Obrázek

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od Dymák »

ten ventil musí bejt na šišku a přídírá se dřík, ne? nebylo to někdy predtím potkaný?
nebo mě ještě napadlo, jestli si to kolem vstřiku nepřisává vzduch.... ale to by spíš byl propálenej píst, si myslim - může bejt i problém v nadměrný teplotě (chudá směs)
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Ventil je starej 2000km.
Gumičky na vstřikách vypadaj dobře.
Potkaný to nebylo(asi).
Původní ventil vypadal takhle
Přílohy
2012-08-24 11.18.43.jpg
Obrázek

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od 11mAjA11 »

To kurwa není zdravý stav..

Hele není to sedlo ventilu víc utopené v hlavě než ostatní?

Byla dělaná kompletní hlava ve smyslu zabroušení sedel, otlakování, líznutí plochy,vodítka a všechny ty pikačoviny dokola?..
Podle příznaků to vypadá jakoby ten ventil prostě a jednoduše nedovíral, jako by bylo utopené sedlo, delší dřík na ventilu , nebo zápich na pojistky pružin jinde než mají být, jak vypadá vačice?

Olej to bralo/bere ?


Jinak ten motor je asi VW typ ,systém sání je podobný jak na 1.6 100k že?
Fobia I měla litr na pohled stejný jak 1.4 (základ 1.3 felicia) a s těma nebyl nikdy žádný problém..

Poptám se ještě ve VW jestli někdo něco neví jestli nebyl nějaký problém.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od KOŠŤÁL »

11mAjA11 píše:
Hele není to sedlo ventilu víc utopené v hlavě než ostatní?
Vypadá to stejně,zkusím to nějak poměřit
11mAjA11 píše:

Byla dělaná kompletní hlava ve smyslu zabroušení sedel, otlakování, líznutí plochy,vodítka a všechny ty pikačoviny dokola?..
Neděláno nic,akorát jsem zabrousil ventily na pastu(všechny ostatní byly ok) a vyměnil gufera.
Klasika-šetříme,ježíš to zas bude peněz...A nešlo by to nějak jinak,aby to nestálo tolik? Znáš to :roll:
11mAjA11 píše: jak vypadá vačice?
OK,nikde není vydřená,koníky taky v pohodě.
11mAjA11 píše: Olej to bralo/bere ?
Standartně,v pohodě
11mAjA11 píše: Jinak ten motor je asi VW typ ,systém sání je podobný jak na 1.6 100k že?
Plastový sání,vstřiky,klapka vypadá to stejně jako 1,6 felda,či okta


Já tam prostě nic zvláštního nevidím.
Obrázek

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Tak to vypadá na sedlo,zejtra vezu hlavu.
Obrázek

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od 11mAjA11 »

Že je víc utopené oproti ostatním?

Hele pokud zákazník řek nedělat nic navíc tak by si to měl zaplatit sám..
Žádné milodary z toho už sem vyléčený.

Když po mě chce někdo "vyměnit těsnění pod palicí" tak pokud už to má kilometry nebo roky na hrbu, hnedka mu řeknu že pokud chce jen Těsnění bez líznutí a otlakování hlavy tak mu za to neručím.
Pokud už mám hlavu dole tak následuje klasické kolečko, líznout, otlakovat, vyměnit gufera, pokud je to nutné tak vodítka, líznout sedla a zapastovat ventily ( sakum pikum cca. 2-3t dle stavu a náročnosti - práce + mat. ) , při montáži nové hlavové šrouby..

Když mi tu hlavu dělá tak si přesně naměří i ty sedla aby ty ventily přesně seděly..

Tak přeju hodně zdaru ať to neděláš po 3 ! ..

:drinks: :drinks: :drinks: :drinks:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Tak po celkový opravě hlavy(vodítka,sedla,gufera,líznutí) zatím OK,uvidíme dál.
Obrázek

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tak zaplať pánbůh snad to bude OK...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“