E 85

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

indous
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 07.06.2008 21:03

Re: E 85

Příspěvek od indous »

Tankujte si tam co chcete,l ale s tím vyšším výkonem bych pochyboval a četl jsem o tom v časopise test, ti si to asi z prstu nevycucali, hlavně když vám to zvýšilo výkon, ale myslím si, že kdyby to bylo takové terno, tak by na něj už dávno jezdil každý a nebyl bi za 24kč ale alespoň za 35kč. Něco asi jak bionafta, levná, skvělá, ale zanese ti čerpadlo a potom můžeš chodit pěšky. Toť můj názor

bendy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 03.09.2010 18:54

Re: E 85

Příspěvek od bendy »

Dnes sem se vrátil z Francie, cesta tam a zpět 2500 km, E85 sem tankoval 2x u nás a 1x ve Francii(kde byl dokonce levnější než u nás, 0.92 euro, 23.90 ONO Nýřany), míchal sem zhruba v poměru 1:1 natural 95:E85 a bylo to naprosto bez problémů, žádné škubání nebo cukání se neobjevilo, nepozoroval sem ani nijak zásadně zvýšenou spotřebu, auto možná lehce živější..v našem kraji zatím žádná benzínka s nabídkou E85 není, ale až tu bude, určitě natankuji ethanol znovu..
B5 2.8 V6 4motion

Uživatelský avatar
shiTT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 391
Registrován: 23.12.2008 13:11
Bydliště: Hradec Krá-LOVE

Re: E 85

Příspěvek od shiTT »

bohumil píše:V mém městě je 14 benzínových pump a E85 prodává jen Petra. Aktuální cena je 22,90. N95 má za 30,99. Ten bych si ale rozmýšlel tam koupit. ONV jej má za 32,90 Kč.
E85 rozežírá plasty v benzínové soustavě (zejména potrubí z plastu), uvolňuje usazeniny a tím vzniká nebezpečí poruch (ucpání) palivové soustavy, má zvýšené tepelné nároky na ventily (propaluje sedla a jejich dosedací plochu), motor v chladném počasí špatně startuje.
Z toho asi pochopíš, že je třeba motor upravit. (Pročistit palivovou soustavu, vyměnit plastové díly za odolnější, ventily z kvalitnějšího materiálu). Je také asi záhodno motor na toto palivo seřídit. Jinak je zkušenost, že bez úpravy motor má sice vyšší výkon, ale spotřeba + jeden litr, což při jeho ceně není podstatné. Proto říkám byl bych opatrný, abych ušetřené peníze za palivo pak nestrčil do výměny dílů.
Propagace to bude vždy malovat růžovými barvami. A cena? U nás, jak je vidět, stále ještě zavádějící, u vás se asi již zavedli a proto s cenou přitvrdili.
rozhodne bych to tam netankoval pokud bych nevedel, ze to bude ok. nemam v umyslu si znicit auto ale zajimalo me to spis ze zvedavosti a vyzkouset zase neco novyho. A kdyz uz bych to tam lil tak taky v nejakem pomeru s N95 a rozhodne ne porad...
VW Passat 66->96->110->142->85->184kW
VW Touran 74->100kW

cincila
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 18.05.2010 16:12

Re: E 85

Příspěvek od cincila »

me by zajimalo kdo by si kvuli takove prestavbe na E85 nechal menit treba vsechny ventily...napr na 2,8 v6 30 V.....to by se ten clovek nedoplatil..... :-)

james20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 07.02.2011 12:45
Bydliště: Orlová kunsek od Ostravy :-P

Re: E 85

Příspěvek od james20 »

na pytel zkoušel sem do 1.8 20V a v zimě kucká nechce pálit :( výkon nižší než u naturalu , už bych to nenatankoval i kdyby to stálo 10 korun litr !

Uživatelský avatar
shiTT
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 391
Registrován: 23.12.2008 13:11
Bydliště: Hradec Krá-LOVE

Re: E 85

Příspěvek od shiTT »

james20 píše:na pytel zkoušel sem do 1.8 20V a v zimě kucká nechce pálit :( výkon nižší než u naturalu , už bych to nenatankoval i kdyby to stálo 10 korun litr !
nevim jestli jsi cetl ty příspěvky před tebou ale takhle to popisují pokud natankujes pouze toto palivo. Aby to nekuckalo a "jelo" mělo by se míchat min 1:1 s naturalem;)

nahodou na 1.8T na modelu B5 jste to nekdo nezkousel bez upravy motoru? nerad bych tam lil neco o cem nevim jak to dopadne, preci jen uz mam najeto 261xxx a motor mam celkem "rozmazlenej";)
VW Passat 66->96->110->142->85->184kW
VW Touran 74->100kW

Uživatelský avatar
Flico
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1634
Registrován: 26.10.2008 09:55
Bydliště: Divokej západ u Plzně

Re: E 85

Příspěvek od Flico »

shiTT píše:
james20 píše:na pytel zkoušel sem do 1.8 20V a v zimě kucká nechce pálit :( výkon nižší než u naturalu , už bych to nenatankoval i kdyby to stálo 10 korun litr !
nevim jestli jsi cetl ty příspěvky před tebou ale takhle to popisují pokud natankujes pouze toto palivo. Aby to nekuckalo a "jelo" mělo by se míchat min 1:1 s naturalem;)

nahodou na 1.8T na modelu B5 jste to nekdo nezkousel bez upravy motoru? nerad bych tam lil neco o cem nevim jak to dopadne, preci jen uz mam najeto 261xxx a motor mam celkem "rozmazlenej";)
prvni s cim pocitej ze ti to uvolni veskerej bordel z nadrze co se tam za ty leta nausazoval takze si priprav novej palivovej filtr, pak je prej trochu nebezpeci toho ze ti to muze oddelat katalyzator a pocitej s trosku vetsi spotrebou ( + - 1litr )pac lih ma mensi vyhrevnost nez benzin, sme to pouzivali vesmes pro vylepseni benzinovy smesi takze ten pomer byl treba 30Lbenzinu a 5L ethanolu a pak to vubec nevadilo

LopataKGB
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 11.06.2013 17:45

Re: E 85

Příspěvek od LopataKGB »

Zdravím pánové, přemýšlím o přestavbě svého passata B5 1.6 AHL 74Kw na ethanol.. Pročetl jsem si tento thread a když tak koukám po internetu, tak si říkám, jestli příspěvky zde uvedené již nejsou trochu pasé.. Jaké máte názory na ethanol dnes? Rozhodně to tam nehodlám lít bez úpravy a ta přídavná řídící jednotka už stojí do 3500Kč.. 80% najetých kiometrů mám po dálnici.. Vyplatí se to? Nezničí mi to motor?

Uživatelský avatar
miky1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 314
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sedliště,Plzen-jih
Kontaktovat uživatele:

Re: E 85

Příspěvek od miky1 »

LopataKGB píše:Zdravím pánové, přemýšlím o přestavbě svého passata B5 1.6 AHL 74Kw na ethanol.. Pročetl jsem si tento thread a když tak koukám po internetu, tak si říkám, jestli příspěvky zde uvedené již nejsou trochu pasé.. Jaké máte názory na ethanol dnes? Rozhodně to tam nehodlám lít bez úpravy a ta přídavná řídící jednotka už stojí do 3500Kč.. 80% najetých kiometrů mám po dálnici.. Vyplatí se to? Nezničí mi to motor?
Já měl na tom samým motoru jednotku za 5 tis a nedělalo to dobrotu,motor za studena špatně startoval,dost často za jízdy kuckal,a spotřeba šla cca o 20% nahoru,asi sem měl špatnou jednotku tak sem jí vrátil a jinou už nekupoval,ted o tom přemýšlím zas protože ta cena benzínu je lákavá a auto bylo svižnější,ale nevím kde jednotku koupit abych nedopadl jako prve a měl jistotu že to bude ok.

glenn86
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 18.07.2011 06:44

Re: E 85

Příspěvek od glenn86 »

Pánové melete tu samé hovadiny a nikdo zvás na to nejezdí mam passata 1,8T motor APU mám tam za 5000,- přidanou jednotku na E85 pravda je ta že to je bezchybný v zimě to startuje někdy třeba na podruhé ale vždy chytne mám to rok a najeto cca 8tis bez jediný závady a výkon je znát a furt, známej co to montuje tak si to dal do nové vitary a nebojí se toho a naopak říka že je to lepší jak LPG krerý je uplně suchy a kurví ventily.

Uživatelský avatar
alfik666
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 346
Registrován: 09.08.2012 20:40

Re: E 85

Příspěvek od alfik666 »

Ja mam ten isty motor a jazdim na to bez pridavnej jednotky. Odjazdenych zhruba 20 plnych nadrzi.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“