Výměna brzdových kotoučů a destiček
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 12.04.2011 20:02
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Jde to i bez vagu, mam odskouseno. jednoduse pri dobrzdene brzde.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
odbrzdit
Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.
Mam to vyskouseno.
1) odpojit kabel na cerpadle
2) pomoci nabijecky (nebo jineho zdroje) roztahnout trmen na max (musi se zjistit kam dat plus) opacne ho stlacis
3) demontovat , vymenit desticky
4) nasadit trmen
5) pripojit konektor cerpadla
6) stejne udelat druhou stranu
7) zabrzdit rucni brdu
odbrzdit
Hotovo. Behen vymeny nechat odbrzdeno a vytazeny klic. Dulezite je mit oba brzdice ve stejne poloze jako tlacikto brzdy (odbrzdeno). Pak jen zasunout klic , zabrzdit a odbrzdit.
Mam to vyskouseno.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06.02.2013 19:06
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Můžu potvrdit,přesně podle tohoto postupu to jde,celou zadní nápravu otázka hodinky a hotovo,doma,bez Vagu,vše funguje. Pro jistotu jsem ale odpojil celou baterii,v poho.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 25.04.2011 18:16
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Jako přes diagnostiku to je hned no... rozjede se to, vyměníš a zase to zejede resp. si to udělá test ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 06.09.2009 10:12
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
... neví někdo proč se někde píše že musí být připojená nabíječka ?? vždyť to vagem roztáhnu a vše pak vypnu - ne bo ne ?? Dík za info.
- Hondza
- Řidič
- Příspěvky: 176
- Registrován: 23.02.2012 16:10
- Bydliště: Praha
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
To je jen při postupu bez VAGu - jinak VAGem roztánout a vyměnit...G5pepa píše:... neví někdo proč se někde píše že musí být připojená nabíječka ?? vždyť to vagem roztáhnu a vše pak vypnu - ne bo ne ?? Dík za info.
Passat Variant Highline 3C 2009, 103KW TDI CR
====!!!Můj pašík!!!====
====!!!Můj pašík!!!====
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Nabíječka má být připojená protože motorky mají velký odběr a kdyby byla horší baterka tak by podpětí mohlo ohrozit správný chod motorků. Já s tím jednou něco laboroval, do toho se mi pouštěla sahara a v půlce kalibrování byla baterka vymlácená, naštěstí to jednotka přežila v pořádku
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- vincent19
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 13.09.2011 07:57
- Bydliště: Olšany
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Mě teda vůbec nešli motůrky otevřít a zavřít přes diagnostiku......Asi mám slabou baterku nebo nevím.Zkusím nabíječku zapnout do autobaterie a uvidím.Potřebuji na jednom motůrku udělat základní nastavení.......
Passat Variant 3G 2.0TDI 110kW , Passat Variant 3C 2.0TDI 125kW Sportline , Vento 1.9D
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 06.09.2009 10:12
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
... ještě se chci zeptat jestli při výměně zadních kotoučů se dají povolit v pohodě ty držáky třmenů - je tam 14 mnohohran, nebo musí být auto na zvedáku?? Chtěl jsem to udělat na dvorku, ale moc prostoru na povolení tam asi nebude. Díky za info.
- Lukas.cc
- Pilot
- Příspěvky: 726
- Registrován: 02.03.2013 10:20
- Bydliště: Orlová
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
G5pepa píše:... ještě se chci zeptat jestli při výměně zadních kotoučů se dají povolit v pohodě ty držáky třmenů - je tam 14 mnohohran, nebo musí být auto na zvedáku?? Chtěl jsem to udělat na dvorku, ale moc prostoru na povolení tam asi nebude. Díky za info.
naklepni ten klíč M14 aby jsi hrany neoholil. Je to pořádně dotáhle vždy jsem musel použít trhák a aspon 0,6m dlouhou trubku. Ale vždy jsem měl auto celé na zvedeku. Uvidíš no.
(Passat Variant, 103Kw CBAB DSG bývale) nyní Peugeot 508 RXH Hybrid 120kw
- romaneek
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 18.03.2009 12:57
- Bydliště: Tachovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Ahoj, delal jsem to nedavno..
Na dvorku, zvedle na spalku a slo to, jen s tim prostorem je to tam fakt naprd.
Trhak jsem tam nedostal, takze racna a na ni nasazena trubka. Na prave strane to slo nejhur, musel jsem si vzit rukavice, abych si jako vzdy neojel klouby
Na dvorku, zvedle na spalku a slo to, jen s tim prostorem je to tam fakt naprd.
Trhak jsem tam nedostal, takze racna a na ni nasazena trubka. Na prave strane to slo nejhur, musel jsem si vzit rukavice, abych si jako vzdy neojel klouby
Golf IV var. ASZ , IC ARL, hybrid 1756, na zadku 1,6. Lamela s HDS a komplet Brembo Max. Bi-led atd
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
Golf MK2 1986, 1,6td 51kw v renovaci.
- milan.petr
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 30.10.2010 16:54
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Ahoj, ja menil minuly rok desky i kotouce. Par postrehu.
1. S VAGem to je super prace, zadny problem, vse opravdu jednoduche a rychle, presne podle navodu, ktery tady je ve FAQ. Bez VAGu bych se do toho opravdu nepustil. Mam jen info, ze s nekterejma neorigo kabelama (klonama) brzdice nejdou otevrit
2. Trmeny jdou ven krasne. Kdyz uz to delate, dejte si s tim praci a ocistete perfektne vsechny dosedaci plochy a namazte vodici cepy (jen proboha ne medenou pastou). Zkontrolujte prachovky na pistku. To je pridana hodnota, kterou tomu muzete dat narozdil od servisu, kde to jedou na cas . S pistkem se netoci, jde zatlacit normalne pripravkem.
3. Kotouce jsou horsi, musi se totiz sundat drzak trmenu. Potrebujes k tomu 14XZN orech, trhak klic, nebo sakra dobrou racnu s nastavcem a velke nervy, pac je to utazeny jak prase a pristup tam je sileny. Jakmile to povolis, zbytek uz je jednoduchy i pro obycejnyho lajka:)
4. Nakonec provest test trmenu VAGem.
5. Koupil jsem Brembo kotouce a silene reznou, nejsem moc spokojeny po vizualni strance
1. S VAGem to je super prace, zadny problem, vse opravdu jednoduche a rychle, presne podle navodu, ktery tady je ve FAQ. Bez VAGu bych se do toho opravdu nepustil. Mam jen info, ze s nekterejma neorigo kabelama (klonama) brzdice nejdou otevrit
2. Trmeny jdou ven krasne. Kdyz uz to delate, dejte si s tim praci a ocistete perfektne vsechny dosedaci plochy a namazte vodici cepy (jen proboha ne medenou pastou). Zkontrolujte prachovky na pistku. To je pridana hodnota, kterou tomu muzete dat narozdil od servisu, kde to jedou na cas . S pistkem se netoci, jde zatlacit normalne pripravkem.
3. Kotouce jsou horsi, musi se totiz sundat drzak trmenu. Potrebujes k tomu 14XZN orech, trhak klic, nebo sakra dobrou racnu s nastavcem a velke nervy, pac je to utazeny jak prase a pristup tam je sileny. Jakmile to povolis, zbytek uz je jednoduchy i pro obycejnyho lajka:)
4. Nakonec provest test trmenu VAGem.
5. Koupil jsem Brembo kotouce a silene reznou, nejsem moc spokojeny po vizualni strance
_________________
vw passat variant 2.0 TDi BMP 3C
vw passat variant 2.0 TDi BMP 3C
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 47
- Registrován: 13.02.2011 09:41
- Bydliště: Moravskoslezký kraj
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Zdarec,milan.petr píše: 2. Trmeny jdou ven krasne. Kdyz uz to delate, dejte si s tim praci a ocistete perfektne vsechny dosedaci plochy a namazte vodici cepy (jen proboha ne medenou pastou). Zkontrolujte prachovky na pistku. To je pridana hodnota, kterou tomu muzete dat narozdil od servisu, kde to jedou na cas . S pistkem se netoci, jde zatlacit normalne pripravkem.
proč nemazat ty vodící čepy měděnou vazelínou?Je na vysoké teploty...Časem tuhne,nebo kde je problém?
VW PASSAT VARIANT,COMFORT LINE, BUSINESS 01/2008 BKP
- konros
- Jezdec
- Příspěvky: 235
- Registrován: 14.10.2012 20:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Netusi nekdo jake jsou dotahovaci momenty...drzak zadniho trmenu..a drzak predniho trmenu? Trmen predek..trmen zadek? A je treba i ty srouby vymenit za nove a dat na lepidlo? Pokud ano..tak jake je cislo dilu? Predem dekuji.
PASSAT 3c WHITE LIMOUSINE 2.0tdi CBAB, 2010, DSG, HIGHLINE, INDIVIDUAL, SKYLINE, alu CHICAGO 18.
- Klejzlik
- Člen klubu
- Příspěvky: 676
- Registrován: 28.09.2011 19:50
- Bydliště: Hranice
Výměna brzdových kotoučů a destiček
Přesně jak píšeš, já dával předek Zimmermann Sport vrtaný a zadek to samé ale bez děr a dělána na klonu ale taky mi kámoš psal a jemu to neslo s mým klonem ano.Ps zimm jsou lakovaný a zatím to nereznemilan.petr píše:Ahoj, ja menil minuly rok desky i kotouce. Par postrehu.
1. S VAGem to je super prace, zadny problem, vse opravdu jednoduche a rychle, presne podle navodu, ktery tady je ve FAQ. Bez VAGu bych se do toho opravdu nepustil. Mam jen info, ze s nekterejma neorigo kabelama (klonama) brzdice nejdou otevrit
2. Trmeny jdou ven krasne. Kdyz uz to delate, dejte si s tim praci a ocistete perfektne vsechny dosedaci plochy a namazte vodici cepy (jen proboha ne medenou pastou). Zkontrolujte prachovky na pistku. To je pridana hodnota, kterou tomu muzete dat narozdil od servisu, kde to jedou na cas . S pistkem se netoci, jde zatlacit normalne pripravkem.
3. Kotouce jsou horsi, musi se totiz sundat drzak trmenu. Potrebujes k tomu 14XZN orech, trhak klic, nebo sakra dobrou racnu s nastavcem a velke nervy, pac je to utazeny jak prase a pristup tam je sileny. Jakmile to povolis, zbytek uz je jednoduchy i pro obycejnyho lajka:)
4. Nakonec provest test trmenu VAGem.
5. Koupil jsem Brembo kotouce a silene reznou, nejsem moc spokojeny po vizualni strance
-
- Jezdec
- Příspěvky: 301
- Registrován: 21.11.2007 23:44
Re: Výměna brzdových kotoučů a destiček
Tak kdyz uz se tady sverujeme jak nam to slo dobre vymenit, tak mam taky par postrehu, kdyz jsem to pred cca rokem delal:
1. mam cinskej klon VAGiny a slo to OK
2. drzaky trmenu jsou utazeny jako krava a jo, je tam pristup jako k penezum, takze racna a nekolik ruzne dlouhejch nastavcu + ruce jak chobotnice jsou nutnosti!
3. pozor na ten malej idiotskej hlinikovej sroubek co jisti kotouc k naboji, ja jsem ho strhnul bez mrknuti oka a potom jsem se s tim sral dalsi dve hodiny (odvrtani, projeti zavitu, atd.)
4. koupil jsem ATE kotouce u kterych v popisu blekotali neco o vetsi primesi uhliku a musim rict, ze zatim "skoro" vubec nereznou, jenom nepatrne na venkovnich krajich, ale jen takove milimetrove sem tam prd.
1. mam cinskej klon VAGiny a slo to OK
2. drzaky trmenu jsou utazeny jako krava a jo, je tam pristup jako k penezum, takze racna a nekolik ruzne dlouhejch nastavcu + ruce jak chobotnice jsou nutnosti!
3. pozor na ten malej idiotskej hlinikovej sroubek co jisti kotouc k naboji, ja jsem ho strhnul bez mrknuti oka a potom jsem se s tim sral dalsi dve hodiny (odvrtani, projeti zavitu, atd.)
4. koupil jsem ATE kotouce u kterych v popisu blekotali neco o vetsi primesi uhliku a musim rict, ze zatim "skoro" vubec nereznou, jenom nepatrne na venkovnich krajich, ale jen takove milimetrove sem tam prd.