Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

SDi, TDi, TDi PD

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
nica
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 08.02.2009 21:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od nica »

Zdravím,mám uplně stejný problém,akorát mi u toho přestal ještě ukazovat tachometr a rafička palivoměru si taky lítá v zatáčkách jak se ji zachce. Kolega RCZ píše,že je to v čidle rychlosti vozidla. Poraďte,kde ho najdu. Jsem laik,tak prosím,bez zbytečných výsměchu. :wink:
VW GOLF IV TDI Mercedes-Benz Sprinter
EX VW GOLF II GTI 16v

Uživatelský avatar
Maffi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 05.11.2011 13:37

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Maffi »

mám taky takovej problém.. cuká mi to od 1600 do doby než zabere turbo.. pak už cukání ustává.. zkusim dojezdit naftu co tam mám a vzít jinde.. a uvidím
golf IV 81 kw HIGHLINE + trisky 764,turbo 96kw, chip 160 HP

erg záslepy http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=229427

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Jethro »

to RCZ: vag nic neukazoval....no ale v měřených hodnotách za jízdy musel ukazovat nesmysly,nebo ne???

Uživatelský avatar
nica
Řidič
Řidič
Příspěvky: 104
Registrován: 08.02.2009 21:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od nica »

V úterý to dávám autoelektrikáři,tak potom dám vědět,čím to bylo.
VW GOLF IV TDI Mercedes-Benz Sprinter
EX VW GOLF II GTI 16v

Uživatelský avatar
Maffi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 05.11.2011 13:37

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Maffi »

tak co čím to bylo ? :)
golf IV 81 kw HIGHLINE + trisky 764,turbo 96kw, chip 160 HP

erg záslepy http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=229427

Uživatelský avatar
Maffi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 05.11.2011 13:37

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Maffi »

mě to dělal palivák. :)
golf IV 81 kw HIGHLINE + trisky 764,turbo 96kw, chip 160 HP

erg záslepy http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=229427

Loupag
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 23.11.2010 16:19
Bydliště: West Coast

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Loupag »

Tak mám uplně stejný problém u AHF měl by tam být taky chip ale ten moc nepociťuju,ale EGR jsem na tom měl zhruba stejně takže jsem zaslepil a komplet vyčistil co to šlo,pak jsem teda zkusil palivák,vzduch filtr a pořád nic na vagu píše chybu jen 16885 signál rychlosti vozidla a v popisu je že by to mohlo cukat...jsem lajk a tak se ptám kde ho najdu popřípadě jestli vyměnit nebo spíš jít po kabelu protože tachometr ukazuje normálně ani mi nepřijde že by zkresloval...no a druhá věc je ta s tím radiem taky jsem to čet a prej stačí odpojit ňáké dva drátky a je to??předem dík všem za rady

Uživatelský avatar
Jethro
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2730
Registrován: 07.07.2010 19:26

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Jethro »

čidlo G22 je na převodovce z vrchu ze strany,jak vychází poloosa...než bych ho měřil,tak bych ho skontroloval vagem.přístrojová deska kanál 005...no a ten iso konektor,není nic jednoduššího,než vycvaknout rádio a odpojit

ivoscrx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 24.02.2009 20:07
Bydliště: Mělnik

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od ivoscrx »

stejny problem tu resim i ja,vse uz vymeneno,RD,cerpadlo,vstriky,odpojene neorigo radio,a stale kolem 1000ot az 1200ot cuka,v motoru v bloku namerenych hodnot 06 mi diagnostika neukazuje rychlost a brzdovy pedal ukazuje hodnotu 100 jako bych stal lehce na pedalu,kdyz to vyskousim na jinem voze mam tam 000,brzdovy snimac vymenet,elektrika prekntrolovana a stale hdnota 100 a cuka :-( A NAPADY DOCHAZEJI

jarek.077
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 03.04.2013 13:07

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od jarek.077 »

ahoj

nevite nekdo co muze byt příčinou píše mi to nefunkční snímač rychlosti v počítači tachometr ukazuje ,ale auto v nízkych otačkach cuka,vyměnil jsem ho nic se nezmenilo stale píše chyba snímač rychlosti ,nemate nekdo schema el zapojení snimače ,pry to muze byt vadny drat ,jsou tam 3 nevim ktery je to

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Doctor Driver »

Zdravím, mě to cukání u bývalého TDi způsoboval vadný vstřikovač. Po výměně bylo po problému, jen pro info. Taky sme hledali pořád něco na převodovce a rozvodovce a on byl zakopanej pes uplně jinde.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Rabbitic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 31.05.2012 15:42
Bydliště: Brno a Kyjov

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Rabbitic »

Lidi mám problemek jak to tu čtu tak skoro podobnej jako vy auto cuka při trochu sešlápnutém plynu hlavně 1,2,3 stupně ale taktež na 3 stupen při brždění motorem pod 1600 otaček čím mín otáček tim víc cuká a když říkám cuká tak dost. jedna se o 74 PD

ps. spojka rozvody brzdy vše nove
Vw Bora Variant TDI

xpetri
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 25.11.2011 00:32
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od xpetri »

Muze to bejt klidně špatně naprogramovanej chip. A řekl bych že to je na 99% tím. Ja když si upravoval mapy na 81kw AFN a moc to naložil stalo se mi to samý.. nepříjemný cukání -chvění motoru pravidelně kolem 1200ot. nahrál sem tam zpatky původní a vše ok. Tipuju to na chip (pokud je soft upravený).
G IV 1.9TDI 81kW AHF

Uživatelský avatar
Rabbitic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 31.05.2012 15:42
Bydliště: Brno a Kyjov

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od Rabbitic »

u me nemožne žadny chip nemám aspon doufam
Vw Bora Variant TDI

civn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 215
Registrován: 15.11.2007 17:16

Re: Cuká v nízkých otáčkách TDI 81kW

Příspěvek od civn »

kolik má motor najeto??Soudě dle TDi 81kw rotačky tak 300tis min.Při stáří vozu, úsudku počtu najetých kilometrů + načipování, se ozval navýšením Nm a výkonu setrvák.Pružiny v setrváku už to maj za sebou.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“