NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Chalani festg mi nieco klepe a mam dojem akoby ulozenia tlmicov no ale nastava dilema ci to nemozu byt tieto kostice stabilizatora racej bi som tie menil ako ulozenia tlmicov ktore dolu pojdu len flexou..nejak som moc neskusal tie ticky tak sa budem musiet polepsit a kuknut nane ale rad bi som vedel aj vas nazor ako sa sprava vybyte eulozenie tlmicov lebo to klepka fajne ako fest vybyti cap
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Já mám vyběhanou pravou kost a klape to jen při malé rychosti cca do 40km/h a drobné nerovnosti(např kočičí hlavy, drobné výmoly). Poznáš to, když podložíš celou přední nápravu(obě kola do vzduchu) rejt v rovině. Pak zahejbej kostma a uvidíš.
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Skusim to aby som zbytocne nestresoval nad vymenou ulozenia tlmicov a budu to kosicky co bi som to bral stej lepsej strany
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Dnes som kukal na tie tycky a vyzera to ze su oni v haji a nie ulozenia tlmicov tak sa mi ulavilo
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- PajaS
- Jezdec
- Příspěvky: 219
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Takže po pěti letech mohu napsat zkušenost s tyčkami Meyle HD. Najel jsem na nich 115 kkm a začala klepat pravá. Levá ještě drží, ale vyměním samo obě. Objednal jsem ty samý (Sada za 750,-), tak doufám, že nezačali na něčem šetřit a neudělali nějakou "inovaci".
Co se pamatuju, tak jsem hned po koupi ohrnul prachovku a byl jen malý bobek vazelíny a vůbec nebyla rozmazaná na celým kloubu. Vazelínu jsem přidal a pořádně ji všude nacpal. Dost možná, že tu výdrž způsobila tato maličkost.
Co se pamatuju, tak jsem hned po koupi ohrnul prachovku a byl jen malý bobek vazelíny a vůbec nebyla rozmazaná na celým kloubu. Vazelínu jsem přidal a pořádně ji všude nacpal. Dost možná, že tu výdrž způsobila tato maličkost.
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Vcera som menil ticky a parada tichucko uz nic neklepe no bol to riadny klepot .Kupil som na skusku GH za 8,50eur tak som zvedavi ci vydrzia daco
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- pelikaan
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17.03.2010 15:33
- Bydliště: Dolní Kalná
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Přidávám svou trošku do mlýna se zesílenými stabilizačními tyčkami:
Seznámení: Využití silnějších komponent z těžššího stroje: VW T5, průměry šroubů jsou stejné, ale délka tyčky je rozdílná: Sharan-205mm, T5-260mm
Postup: Zkrácení tyček proběhlo přeříznutím tyčky vejpůl, následné odstranění 55mm přebytečné délky, vsazení do silnostěné trubičky s vnitřním průměrem d=9mm, zavaření, natření.
Tip: Svářel jsem koutový svar metodou MIG (trubka byla nerezová, bezešvá) bodově,160A. Mezi každým bodem jsem tyčku chladil, aby nedošlo k přehřátí a uvolnění plastového lůžka uložení kloubu.
Montáž: Normálně jako jakákoliv jiná, akorát doporučuji ještě nasadit nějako ochranu proti korozi na přečnívající šrouby (např. smršťovku, nebo hadici s vazelínou,...)
Závěr: Tak uvidíme, jak dlouho s tím pojezdím. Kulové uložení je viditelně i na omak daleko větší, než originál na Sharana.
Seznámení: Využití silnějších komponent z těžššího stroje: VW T5, průměry šroubů jsou stejné, ale délka tyčky je rozdílná: Sharan-205mm, T5-260mm
Postup: Zkrácení tyček proběhlo přeříznutím tyčky vejpůl, následné odstranění 55mm přebytečné délky, vsazení do silnostěné trubičky s vnitřním průměrem d=9mm, zavaření, natření.
Tip: Svářel jsem koutový svar metodou MIG (trubka byla nerezová, bezešvá) bodově,160A. Mezi každým bodem jsem tyčku chladil, aby nedošlo k přehřátí a uvolnění plastového lůžka uložení kloubu.
Montáž: Normálně jako jakákoliv jiná, akorát doporučuji ještě nasadit nějako ochranu proti korozi na přečnívající šrouby (např. smršťovku, nebo hadici s vazelínou,...)
Závěr: Tak uvidíme, jak dlouho s tím pojezdím. Kulové uložení je viditelně i na omak daleko větší, než originál na Sharana.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Co těd používáš za stabilizačky? Mě zdřejmě odešla levá strana a to jsem měl Tebou zmiňovaný aušus FEBI. Výměna 30.9.2012 najeto cca 6000km. Tudíš stejný aušus.M@rty74 píše:Febi mi vydrzeli 7 mesicu...
- M@rty74
- Moderátor
- Příspěvky: 2498
- Registrován: 29.05.2010 21:14
- Bydliště: Green town at Prague
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Dal jsem Meyle HD a od té doby mám klid. Najeto zatím cca 18 000 km.
Neptejte se mě, proč Vám to, či ono bylo smazáno nebo zamčeno - NESPLŇOVALO TO PRAVIDLA SAG sekce!!!
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
Pro své idealistické názory se zde často setkávám s nepochopením....
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
já mám asi nějaký divný auto - od koupi najeto lehce přes 60t km a jediný měněný na nápravě jsou oba čepy řízení... (musim zaklepat)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Spráně zelený mužiku, Meyle HD, asi v současný době nejlepší volba.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: NÁPRAVA PŘEDNÍ: stabilizační tyčky, díly, opravy
Tak Meyle HD jsem měl rok a 8 měsíců a najely 20tkm po pražským tankodromu. Pak jsem právě volil FEBI na zkoušku a je vidět, že jsou na h...o. Tudíš volba je jasná opět Meyle HD.