Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25.06.2013 00:09
Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
Zdarec chlapy mám passata 1.9 tdi 81 kw a dal jsem tam jiné turbo protože jsem nemohl 81 sehnat tak tam je 96 a furt to nejede a když tomu sešlápnu tak to tak ve 2500 ot\min začne kouřit co s tím :\\ poraďte
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
96kw ma naklapeni lopatek a 81 to kazda nema. mj jeste by to chtelo upravit RJ aby to fungovalo tak, jak ma.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
81kw verze má naklápění lopatek každá. Zkontroluj regulační ventil N75 a podtlakový hadičky. Jestli se ti po nastartování nezasune ta tyčka směrem k turbu, tak je problém buď v tom ventilu nebo podtlaku. Diagnostika vypisuje nějaký chyby?
- adam.87
- Pilot
- Příspěvky: 774
- Registrován: 29.06.2010 19:27
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
Takže většina 81 kW má stejné obtokové turbo jako motor 66 kW AGR,a turbo s regulací lopatek má až 96 kW Trochu úlet.napster píše:96kw ma naklapeni lopatek a 81 to kazda nema. mj jeste by to chtelo upravit RJ aby to fungovalo tak, jak ma.
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25.06.2013 00:09
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
NO já tam ještě nemám dané ty podtlakové hadičky a td takže je možné že to je tím ?
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
Nejdřív to všechno zapoj, jak to má být. Takhle máš lopatky na turbu nastavený na nejmenší výkon.
- Vadoho
- Jezdec
- Příspěvky: 372
- Registrován: 11.02.2008 20:48
- Bydliště: Tábor
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
Turbo tam sice pasuje ale bez úpravy softu to nikdy fungovat nebude.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25.06.2013 00:09
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
Hele chlapy je mi osumnáct let pašík je moje druhý auto sice studuju automechanika ,ale o tomhle trošku nemám páru nejste někdo z okolí Žďáru nad Sázavou kdo by mi s tím chtěl pomoci ? nebo mi pošlete nějaké fotky passata jak přesně mají být hadičky zapojeny protože už když sem to koupil nebyla polovina hadiček zapojena ale jelo to dobře. Ps jsem amatér a nechcu to auto poslat do kytek :\\
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
bože
1) všechny TDI 81kw mají VGT regulaci, obtok má JEN 66kw
2) 96kw turbo bude fungovat bez problémů i bez úpravy softu, téměř jako sériové VNT15
3) najdi si někde schéma zapojení podtlakových hadiček! Nemusíš zapojovat hadičky co ovládají EGR. Důležité je zapojit ventil N75 - z něho vedou 3 hadičky: jedna do filterboxu, jedna podtlak, a poslední vede do regulační baňky k turbu.
1) všechny TDI 81kw mají VGT regulaci, obtok má JEN 66kw
2) 96kw turbo bude fungovat bez problémů i bez úpravy softu, téměř jako sériové VNT15
3) najdi si někde schéma zapojení podtlakových hadiček! Nemusíš zapojovat hadičky co ovládají EGR. Důležité je zapojit ventil N75 - z něho vedou 3 hadičky: jedna do filterboxu, jedna podtlak, a poslední vede do regulační baňky k turbu.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
Nemáš náhodou vadnou váhu nebo místo ní diodu?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25.06.2013 00:09
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
No to nevím pře výměnou turba tam byla prasklina teď je zalepená tak nevím no , ale to je blbost ne aby to bylo tím
- Tunningkiller
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 18.04.2008 21:00
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
jirkaTDI píše:bože
1) všechny TDI 81kw mají VGT regulaci, obtok má JEN 66kw
2) 96kw turbo bude fungovat bez problémů i bez úpravy softu, téměř jako sériové VNT15
3) najdi si někde schéma zapojení podtlakových hadiček! Nemusíš zapojovat hadičky co ovládají EGR. Důležité je zapojit ventil N75 - z něho vedou 3 hadičky: jedna do filterboxu, jedna podtlak, a poslední vede do regulační baňky k turbu.
přesně tak pane přesně tak
- dominik.87
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 03.07.2013 23:12
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
když vezmu turbo z 96tky tak mi poběží jak v pohodě i na 81čce? já furt nevim někde je že to jde prohodit v poho jen se musí vyřešit bajonet, a nekdo zas tvrdí že musim dát větší podtlakovou nádobku zpracovat podtlaky kapku jinak a předělat jednotku má to někdo odzkoušené? a přidá to turbo nějakou tu mulu do tý stáje?
Páša 1,9 turbobriketa 4x4
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 23.10.2010 00:58
- Bydliště: Želechovice okres Olomouc
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
Poznám jako laik vizuálně rozdíl jestli je tam turbo 81kw nebo 96kw? Předchozí majitel tvrdí, že tam dával 96kw a nic neupravoval.
Zajímalo by mě, co tam opravdu je
Zajímalo by mě, co tam opravdu je
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 25.06.2013 00:09
Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\
To asi nejde pozat ne ? akorád 96 má jené svody někdy s turbem dohromady někdy ne.