Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Helpmen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 25.06.2013 00:09

Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od Helpmen »

Zdarec chlapy mám passata 1.9 tdi 81 kw a dal jsem tam jiné turbo protože jsem nemohl 81 sehnat tak tam je 96 a furt to nejede a když tomu sešlápnu tak to tak ve 2500 ot\min začne kouřit co s tím :\\ poraďte

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od napster »

96kw ma naklapeni lopatek a 81 to kazda nema. mj jeste by to chtelo upravit RJ aby to fungovalo tak, jak ma.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od priwi »

81kw verze má naklápění lopatek každá. Zkontroluj regulační ventil N75 a podtlakový hadičky. Jestli se ti po nastartování nezasune ta tyčka směrem k turbu, tak je problém buď v tom ventilu nebo podtlaku. Diagnostika vypisuje nějaký chyby?

Uživatelský avatar
adam.87
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 29.06.2010 19:27

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od adam.87 »

napster píše:96kw ma naklapeni lopatek a 81 to kazda nema. mj jeste by to chtelo upravit RJ aby to fungovalo tak, jak ma.
Takže většina 81 kW má stejné obtokové turbo jako motor 66 kW AGR,a turbo s regulací lopatek má až 96 kW :roll: Trochu úlet.
Co můžeš udělat dnes,odlož na pozítří.Získáš dva dny volna.

Helpmen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 25.06.2013 00:09

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od Helpmen »

NO já tam ještě nemám dané ty podtlakové hadičky a td takže je možné že to je tím ?

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od priwi »

Nejdřív to všechno zapoj, jak to má být. Takhle máš lopatky na turbu nastavený na nejmenší výkon.

Uživatelský avatar
Vadoho
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 372
Registrován: 11.02.2008 20:48
Bydliště: Tábor

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od Vadoho »

Turbo tam sice pasuje ale bez úpravy softu to nikdy fungovat nebude.

Helpmen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 25.06.2013 00:09

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od Helpmen »

Hele chlapy je mi osumnáct let pašík je moje druhý auto sice studuju automechanika ,ale o tomhle trošku nemám páru nejste někdo z okolí Žďáru nad Sázavou kdo by mi s tím chtěl pomoci ? nebo mi pošlete nějaké fotky passata jak přesně mají být hadičky zapojeny protože už když sem to koupil nebyla polovina hadiček zapojena ale jelo to dobře. Ps jsem amatér a nechcu to auto poslat do kytek :\\

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od jirkaTDI »

bože :roll:

1) všechny TDI 81kw mají VGT regulaci, obtok má JEN 66kw
2) 96kw turbo bude fungovat bez problémů i bez úpravy softu, téměř jako sériové VNT15
3) najdi si někde schéma zapojení podtlakových hadiček! Nemusíš zapojovat hadičky co ovládají EGR. Důležité je zapojit ventil N75 - z něho vedou 3 hadičky: jedna do filterboxu, jedna podtlak, a poslední vede do regulační baňky k turbu.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10095
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od majkl1 »

Nemáš náhodou vadnou váhu nebo místo ní diodu?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Helpmen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 25.06.2013 00:09

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od Helpmen »

No to nevím pře výměnou turba tam byla prasklina teď je zalepená tak nevím no , ale to je blbost ne aby to bylo tím

Uživatelský avatar
Tunningkiller
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 18.04.2008 21:00
Bydliště: Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od Tunningkiller »

jirkaTDI píše:bože :roll:

1) všechny TDI 81kw mají VGT regulaci, obtok má JEN 66kw
2) 96kw turbo bude fungovat bez problémů i bez úpravy softu, téměř jako sériové VNT15
3) najdi si někde schéma zapojení podtlakových hadiček! Nemusíš zapojovat hadičky co ovládají EGR. Důležité je zapojit ventil N75 - z něho vedou 3 hadičky: jedna do filterboxu, jedna podtlak, a poslední vede do regulační baňky k turbu.

přesně tak pane přesně tak

Uživatelský avatar
dominik.87
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 03.07.2013 23:12

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od dominik.87 »

8O když vezmu turbo z 96tky tak mi poběží jak v pohodě i na 81čce? :-P já furt nevim někde je že to jde prohodit v poho jen se musí vyřešit bajonet, a nekdo zas tvrdí že musim dát větší podtlakovou nádobku zpracovat podtlaky kapku jinak a předělat jednotku :-P má to někdo odzkoušené? a přidá to turbo nějakou tu mulu do tý stáje?
Páša 1,9 turbobriketa 4x4

Hellborn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 23.10.2010 00:58
Bydliště: Želechovice okres Olomouc

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od Hellborn »

Poznám jako laik vizuálně rozdíl jestli je tam turbo 81kw nebo 96kw? Předchozí majitel tvrdí, že tam dával 96kw a nic neupravoval.
Zajímalo by mě, co tam opravdu je :)

Helpmen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 25.06.2013 00:09

Re: Problém s motorem silnější turbo a auto kouří a furt to nejede :\\\

Příspěvek od Helpmen »

To asi nejde pozat ne ? akorád 96 má jené svody někdy s turbem dohromady někdy ne.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“