výměna přístrojovky B5 za B5,5 nebo "jen" dílčích částí?

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
slechtax
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 14.07.2008 16:20

výměna přístrojovky B5 za B5,5 nebo "jen" dílčích částí?

Příspěvek od slechtax »

Ahoj klubáci. Původně jsem nechtěl zakládát nový vlákno, ale jinou možnost už nevidím. Co chci přesně vědět jsem nenašel
v "HLEDEJ" ani "FAQ."
Mám na vozidle B5 funkční přístrojovku 3B0 920 822A, origo modro-červené podsvícení, viz obrázek - výpis z VAG (průměrná
a okamžitá spotřeba, ujeté km, vnější teplota, čas, apod.) Pořídil jsem si přístrojovku z B5,5, 3B0 920 827A, bez PIN k immo, viz obrázek. Chtěl bych jí vyměnit za stávající. Hlavním důvodem je vzhled přístrojovky B5 :-(

Prosím o komentář k níže uvedeným otázkám:
1) Můžu mezi uvedenými přístrojovkami prohodit pouze komponenty např. ručičky, polepy budíků apod. aniž by to mělo vliv na funkčnost přístrojovky? V případě, že ano, prosím postup. Zvládnu to sám nebo je třeba odborný zásah?

2) Vyměnit celou přístrojovku? (po výměně se to musí sprárovat, pin immo, nakódování, km, servis apod.
- vyžaduje zásah odborníků. Nemám k tomu potřebné vybavení a hlavně to neumím)

Děkuji Vám všem
Přílohy
výpis VAG - přístrojovka.jpg
2013-07-05 13.30.49.jpg
2013-07-05 10.29.25.jpg

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: výměna přístrojovky B5 za B5,5 nebo "jen" dílčích částí?

Příspěvek od Dymák »

já vím jen toto: polepy (se stejným rozsahem stupnice) a rafičky jdou zaměnit a není třeba nic zvláštního... jen nožík, vidlička a vteřinový lepidlo.
sám mám velký kruhy z B5 a malý z B5,5 plus všechny 4 rafičky z B5,5
ale doporučuju si před vyndáním původních budíků z auta projet VAGem akční členy budíku, opsat si hodnoty rafiček a pak po výměně nastavit na stejnou hodnotu, aby nelhaly budíky
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
slechtax
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 14.07.2008 16:20

Re: výměna přístrojovky B5 za B5,5 nebo "jen" dílčích částí?

Příspěvek od slechtax »

děkuji Ti za názor a cenné informace. Seženu si asi na vrakáči nějakou K.O. přístrojovku a vyzkouším si to na ní. Pak se rozhodnu. Každopádně je jasné, že ať se bude dělat jedno nebo druhé, tak se to bez připojení na VAG neobejde. Výměna celé přístrojovky je mechanicky jednodušší, ale vyžaduje složitější zásah (z mého pohledu) odborníka. A tomu taky bude odpovídat i cena za práci :-(

Pak písnu jak to dopadlo

Uživatelský avatar
Wíťa
Člen klubu
Příspěvky: 2688
Registrován: 27.10.2008 05:15
Bydliště: Havl. Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna přístrojovky B5 za B5,5 nebo "jen" dílčích částí?

Příspěvek od Wíťa »

folie ti nebude sedet ty mas immo2 budiky a ty maj nad displejem 6 kontrolek
a ty immo 3 budiky co jsi sehnal maj tech kontrolek 8 ;-)
dalsi vec je proc potrebuje nuz a lepidlo kdyz staci jen vymenit celou predni cast budiku celou tu kaplicku a je to ;-)
NA PRODEJ díly golf iv http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=4 ... 6#p2381636" onclick="window.open(this.href);return false;
OPRAVY A RENOVACE SEDAČEK VW GOLF IV http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=260712" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: výměna přístrojovky B5 za B5,5 nebo "jen" dílčích částí?

Příspěvek od Dymák »

dyk jsem psal, že mám přehozený stupnice jen na malech ciferníkách (palivo a teplota) - tam to jinak nejde....
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Uživatelský avatar
slechtax
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 14.07.2008 16:20

Re: výměna přístrojovky B5 za B5,5 nebo "jen" dílčích částí?

Příspěvek od slechtax »

Už je to hotový. Rozhodl jsem se pro výměnu kus za kus. Práci + soft zajistil Motorpower :-) Dával se ještě tempomat, tak se to dělalo vše najednou. Vše šlape jak má. Info o vnější teplotě ukazovaná na přístrojovce vyřešena vyvedením druhého čidla. Umístil jsem ho hned vedle čidla pro klimu. Ukazují skoro stejně (+/- 1-2 C). Získal jsem nový design, čestinu, dojezd km apod. Starý prodávám, ale nikdo je podle mě nebude chtít. Můžu na nich experimentovat :-)
díky za příspěvky
mějte se :-)

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“