Autorádio
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- delong
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autorádio
Vyskúšaj prehodiť červený a žltý vodič na ISO konektore u autorádia. Zapoj na žltý vodič na ISO konektore 12V/21W žiarovku a zmeraj napätie . Musí tam byť napätie +12V aj bez kľúčika. Potom opakuj to isté ale na červenom vodiči. Ale tam si už zapni kľúčik aby si tam dostal +12V . Zapoj to neorigo rádio mimo auta červený a žltý vodič na ISO konektore daj spolu na plus 12V a čierny na kostru. Rádio hrá? Dúfam že poistky máš OK .
- R0bin
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17.12.2012 17:42
- Bydliště: okolí VSETÍNa
Re: Autorádio
Zdravím , prosím o radu.. Mám koupené neoriginální rádio SENCOR SCT 8016MR, přehodil jsem na něm piny 7 a 4 .. Vše OK až na rádio= anténu ( tam musí být napájen ten zesilovač? popř. jak na to ? tam se musí něco dokoupit nebo stačí něco přehodit? ) a teď ta druhá věc ktará mě štve víc než to rádio . PO vytáhnutí klíčku ze zapalování , rádio se vypne , ale stále svítí podsvícení ( displej je vyplý , svítí jenom podsvícené tlačítek atd.. ) neví někdo co s tím , aby to nesvítilo? Děkuji
Golf IV 1.4 / 2000/
- Storm
- VWsenior
- Příspěvky: 2441
- Registrován: 06.03.2008 17:48
- Bydliště: okr. Brno-venkov
Re: Autorádio
Zkontroluj si, jestli je dobře to zapojený. Jestli to nemáš zapojený třeba na SAFE.
Honda Civic VIII 1.8 i-VTEC Executive
ex VW Golf IV 1.9 TDI PD
ex VW Golf IV 1.9 TDI PD
- R0bin
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17.12.2012 17:42
- Bydliště: okolí VSETÍNa
Re: Autorádio
NEchápu jak na SAFE? na rádio( (do kostky A ) vedou jenom čtyři dráty jako 12v zapalování, uzemnění , pamět 12+ , výstup antény , ( jenom jsem přehodil 4 a 7 konektor jinak jsem s tím nic nedělal .. Dříve tam bylo radio alpha
http://pics.fast.eu/manual/35/35038254/ ... -im-cz.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- na pinu 4 je stálých 12
- na 7 je po zapnutí klíčku 12 , jinak 0
na pinu 5 taky stálých 12 má to tak být?
změna: odpojil jsem ten pin 5 , nechal jsem tam jenom 12 stálých , 12 s klíčkem a uzemění .. může to tak být? ono to teď už nesvítí při vypnutém zapalování
a ještě k tomu signálu , anténa je zapojená do rádia a rádio jenom chrčí , ani ty silné stanice nenaladí ( s ALPHOU v pohodě). Můžu prostřednictvím nějakého pinu zapojit ten zesilovač ? nebo musím dokoupit něco takového ? http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#|k ... vF0l1HNA==
http://pics.fast.eu/manual/35/35038254/ ... -im-cz.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- na pinu 4 je stálých 12
- na 7 je po zapnutí klíčku 12 , jinak 0
na pinu 5 taky stálých 12 má to tak být?
změna: odpojil jsem ten pin 5 , nechal jsem tam jenom 12 stálých , 12 s klíčkem a uzemění .. může to tak být? ono to teď už nesvítí při vypnutém zapalování
a ještě k tomu signálu , anténa je zapojená do rádia a rádio jenom chrčí , ani ty silné stanice nenaladí ( s ALPHOU v pohodě). Můžu prostřednictvím nějakého pinu zapojit ten zesilovač ? nebo musím dokoupit něco takového ? http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#|k ... vF0l1HNA==
Golf IV 1.4 / 2000/
- Storm
- VWsenior
- Příspěvky: 2441
- Registrován: 06.03.2008 17:48
- Bydliště: okr. Brno-venkov
Re: Autorádio
Originál rádio má už v sobě zesilovač u neoriga musíš koupit něco takového, jak jsi dával v odkazu. Řešilo se to zde už milionkrát.
Honda Civic VIII 1.8 i-VTEC Executive
ex VW Golf IV 1.9 TDI PD
ex VW Golf IV 1.9 TDI PD
- R0bin
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17.12.2012 17:42
- Bydliště: okolí VSETÍNa
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 08.08.2013 15:48
Re: Autorádio
Ahoj všem,
mám to samé rádio Sencor SCT 8016MR. Koupil jsem, zapojil jsem na původní ISO konektory které v golf jsou - nic jsem ještě nepřehazoval a vše fungovalo. Jen po vypnutí i po vytažení klíče ze zapalování rádio stále svítilo - viz. příspěvky ostatních. Na základě toho jsem rádio více pozoroval a zkoušel co a jak a pročítal fórum zde a druhý den jsem zjistil, že rádio, alespoň když hraje se dost zahřívá. Po cca dvou hodinách hraní rádia a jeho vyndání na něm nešla udržet ze zadní a spodní části skoro ruka. Dal jsem rádio našemu servisákovi v práci, aby vše proměřil a podíval se na to. Ejhle, když jsme rádio opět zapojili - naprosto stejně, nešlo nikde udělat chybu nebo změnu a hlavně piny jsou stále původně obráceně zapojené (tedy NENÍ prohozen 7 a 4 pin), rádio už po vypnutí nesvítí - nechápu. Jen se pořád zahřívá a to dost, po 30 min. hraní je v autě zahřáté sotva na udržení ruky. Opět jsme ho vyndali a zapojili v kanceláři a změřili teplotu po cca 25 min. mělo 40 C, což je v normálu. V autě ale teplota značně stoupá vzhledem k současným vedrům, takže logicky tam bude vyšší teplota, ale mám strach aby ta kabeláž a plasty kolem rádia nechytly. Nemá někdo představu co s tím?? Předokládám, že v tomto případě asi bude rádio na raklamaci, vzhledem k tomu zahřívání?? Jen mě napadlo, zda to nemůže být i něčím jiným. Co třeba odběrem repráků - nemůže se i tím přehřívat?
Díky všem co poradí
mám to samé rádio Sencor SCT 8016MR. Koupil jsem, zapojil jsem na původní ISO konektory které v golf jsou - nic jsem ještě nepřehazoval a vše fungovalo. Jen po vypnutí i po vytažení klíče ze zapalování rádio stále svítilo - viz. příspěvky ostatních. Na základě toho jsem rádio více pozoroval a zkoušel co a jak a pročítal fórum zde a druhý den jsem zjistil, že rádio, alespoň když hraje se dost zahřívá. Po cca dvou hodinách hraní rádia a jeho vyndání na něm nešla udržet ze zadní a spodní části skoro ruka. Dal jsem rádio našemu servisákovi v práci, aby vše proměřil a podíval se na to. Ejhle, když jsme rádio opět zapojili - naprosto stejně, nešlo nikde udělat chybu nebo změnu a hlavně piny jsou stále původně obráceně zapojené (tedy NENÍ prohozen 7 a 4 pin), rádio už po vypnutí nesvítí - nechápu. Jen se pořád zahřívá a to dost, po 30 min. hraní je v autě zahřáté sotva na udržení ruky. Opět jsme ho vyndali a zapojili v kanceláři a změřili teplotu po cca 25 min. mělo 40 C, což je v normálu. V autě ale teplota značně stoupá vzhledem k současným vedrům, takže logicky tam bude vyšší teplota, ale mám strach aby ta kabeláž a plasty kolem rádia nechytly. Nemá někdo představu co s tím?? Předokládám, že v tomto případě asi bude rádio na raklamaci, vzhledem k tomu zahřívání?? Jen mě napadlo, zda to nemůže být i něčím jiným. Co třeba odběrem repráků - nemůže se i tím přehřívat?
Díky všem co poradí
Golf IV. 1.6. Variant
- Storm
- VWsenior
- Příspěvky: 2441
- Registrován: 06.03.2008 17:48
- Bydliště: okr. Brno-venkov
Re: Autorádio
Sencor bohužel nejsou zrovna etalonem kvality.
Honda Civic VIII 1.8 i-VTEC Executive
ex VW Golf IV 1.9 TDI PD
ex VW Golf IV 1.9 TDI PD
- delong
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autorádio
Máš to istené poistkou 10A priamo v rádiu a poistkou na poistkovom paneli auta tak žiadny strach . Poprípade daj zmerať prúd v Stby a pri polovičnov výkone jestli je v norme .Jacobus77 píše:Ahoj všem,
mám to samé rádio Sencor SCT 8016MR. Koupil jsem, zapojil jsem na původní ISO konektory které v golf jsou - nic jsem ještě nepřehazoval a vše fungovalo. Jen po vypnutí i po vytažení klíče ze zapalování rádio stále svítilo - viz. příspěvky ostatních. Na základě toho jsem rádio více pozoroval a zkoušel co a jak a pročítal fórum zde a druhý den jsem zjistil, že rádio, alespoň když hraje se dost zahřívá. Po cca dvou hodinách hraní rádia a jeho vyndání na něm nešla udržet ze zadní a spodní části skoro ruka. Dal jsem rádio našemu servisákovi v práci, aby vše proměřil a podíval se na to. Ejhle, když jsme rádio opět zapojili - naprosto stejně, nešlo nikde udělat chybu nebo změnu a hlavně piny jsou stále původně obráceně zapojené (tedy NENÍ prohozen 7 a 4 pin), rádio už po vypnutí nesvítí - nechápu. Jen se pořád zahřívá a to dost, po 30 min. hraní je v autě zahřáté sotva na udržení ruky. Opět jsme ho vyndali a zapojili v kanceláři a změřili teplotu po cca 25 min. mělo 40 C, což je v normálu. V autě ale teplota značně stoupá vzhledem k současným vedrům, takže logicky tam bude vyšší teplota, ale mám strach aby ta kabeláž a plasty kolem rádia nechytly. Nemá někdo představu co s tím?? Předokládám, že v tomto případě asi bude rádio na raklamaci, vzhledem k tomu zahřívání?? Jen mě napadlo, zda to nemůže být i něčím jiným. Co třeba odběrem repráků - nemůže se i tím přehřívat?
Díky všem co poradí
Repro by malo byť v hodnote 4-8 Ohm tak tam asi problém nebude pokiaľ to dodržíš .
Soncor a Orava sa hrejú v oprevádzke oproti iným značkám 2x viac (vlastná skúsenosť) .
Len nechápem prečo zapájaš nie OEM rádio do OEM zásuvky pokiaľ je tam markantný rozdiel v zapojení ISO zásuvky (nejedná sa len o pin 4 a 7) .
Potom sa nečuduj že ti neuznajú reklamáciu ak ti niečo odíde .
- kmara
- VWagenista
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 16.10.2011 21:06
- Bydliště: MoraVWa
Re: Autorádio
Zdarec, sháním nové radio do golfika a chtěl bych poradit co koupit. Cenově tak do 2 000Kč. Díky moc
Mám tady pár tipů..
http://www.audiocom.cz/autoradia/autora ... 442-3767cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autoradia.heureka.cz/jvc-kd-r641 ... e/#section" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autoradia.heureka.cz/jvc-kd-x250bt/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mám tady pár tipů..
http://www.audiocom.cz/autoradia/autora ... 442-3767cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autoradia.heureka.cz/jvc-kd-r641 ... e/#section" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autoradia.heureka.cz/jvc-kd-x250bt/" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002
- kmara
- VWagenista
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 16.10.2011 21:06
- Bydliště: MoraVWa
Re: Autorádio
Kluci potřebuju poradit. Koupil jsem golfikovi nové radio JVC KD-R641-má měnitelné podsvětlení displeje.
Problém je v tom, že se mi to vytažení klíčku vynuluje jak nastavení displeje, tak nastavení basů atd., ovšem stanice které jsem uložil, jsou stále uložené.
Předtím jsem měl Blaupunkt a šlo to normálně.
Může mi někdo poradit? Vím o přehazování pinu 4 a 7, ale když mi to na starym šlo normálně, tak nevím. Díky
Tady je něco z manuálu. Díky
Problém je v tom, že se mi to vytažení klíčku vynuluje jak nastavení displeje, tak nastavení basů atd., ovšem stanice které jsem uložil, jsou stále uložené.
Předtím jsem měl Blaupunkt a šlo to normálně.
Může mi někdo poradit? Vím o přehazování pinu 4 a 7, ale když mi to na starym šlo normálně, tak nevím. Díky
Tady je něco z manuálu. Díky
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Autorádio
tak prohoď pin 4 a 7 .. je to napětí po klíčku a stálé napětí.. tady toto radio to má obráceně než origo a taky by se měli vypinovat (nejlépe na té redukci co je k radiu) 3 a 5 od diagnostiky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- kmara
- VWagenista
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 16.10.2011 21:06
- Bydliště: MoraVWa
Re: Autorádio
Zjistil jsem, že v ISO konektoru v autě mám na 4 spínany a na 7 staly. Takže bych to měl asi přehodit že? Akorát nechápu, že to rádio předtím normálně fungovalo na origo zapojení.
Jinak čím se dají vypinovat ty piny na té redukci? Zkoušel jsem to malým šroubovákem, ale nešlo mi to. Díky
Jinak čím se dají vypinovat ty piny na té redukci? Zkoušel jsem to malým šroubovákem, ale nešlo mi to. Díky
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Autorádio
na tom návodu to vypadá, že tam je nějaký propojovací kabel tak jsem myslel v něm aby jsi nechal zachovanou origo elekriku pokud je to na přímo tak to hold vypinuješ z origo kabeláže
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- kmara
- VWagenista
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 16.10.2011 21:06
- Bydliště: MoraVWa
Re: Autorádio
Ok takže normálně v origo ISO mám přehodit 4 a 7 jo?
Akorát ted se mi to zapíná a vypíná s klíčkem, bude to tak chodit i po přehození?
Jinak odběr na baterce je 30mA, takže to je pohoda..
Akorát mě zaráží, že stanice zůstanou uložené a všechno ostatní nastavení se vymaže.
Jo a ještě čím se to dá teda vypinovat? Někde sem četl kancelářskou sponku..
Akorát ted se mi to zapíná a vypíná s klíčkem, bude to tak chodit i po přehození?
Jinak odběr na baterce je 30mA, takže to je pohoda..
Akorát mě zaráží, že stanice zůstanou uložené a všechno ostatní nastavení se vymaže.
Jo a ještě čím se to dá teda vypinovat? Někde sem četl kancelářskou sponku..
VW Golf IV black magic, 1.9 TDi, 81 kW, r.v. 2002