cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- VWmartinoof
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 06.01.2008 12:44
- Bydliště: Střední Čechy
cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
Potřebuji poradit.. Z ničeho nic mi najednou auto začlo trošku cukat. Když jedu po cestě kde je špatný terén tak jedu třeba na 1 nebo 2 rychlostní stupeň a bez plynu.. Motor normálně šlape tak jak má. Když se mi zdá že je místo kde bych mohl přidat třeba trošku přidat plyn tak sešlápnu plyn a přidám zhruba na 1300ot a auto začne jakoby dělat takové cukavé pohyby.. Když sešlápnu plyn zhruba nad 1500ot tak auto jede normálně a necuká.. To samé když třeba dojíždím do cíle a pustím plyn a v klidu dojíždím na setrvačnost motoru.. Auto jede úplně v klidu.. Plno lidí říká že by to mohlo být svíčkama,špatně pálí při nízkých otáčkách a nebo přicpaný filtr u nádrže.. Tak nevím.. Jinak mám motor 1,4 16V benzín.. Začlo mi to dělat teď nedávno a z ničeho nic najednou. Mám obědnaný servis ale teď co sou ty prázdniny tak je všude skoro plno a člověk musí čekat frontu.. Napadlo mě že kdyby to byla prkotina co bych zvládnul tak na to mrknu sám. Předem děkuji za rady budu rád za každou radu..
- paprika44
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 16.09.2012 21:08
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
No to mi příjde normální, že na 1 a 2 stupeň to auto trošku cuká ..... záleží jak moc to cuká
Mě to taky lehce cuká když jedu po nějakém terénu kde musim jet na 2 stupeň to je u benzínu normální ...... svíčky jsem vyměnil a rozdíl jsem nepoznal ..... jediný rozdíl jsem viděl, že auto lehce cuká když není motor zahřátý....když jedu trasu třeba 90 km a dojíždím k chatě pomalinku na 2 stupeň tak auto necuká .... ale že by jsem to řešil jako závadu to nemůžu říct ..... svým způsobem cuká skoro každej benzín, ve kterém jsem jel s tím si nelam hlavu ......
Mě to taky lehce cuká když jedu po nějakém terénu kde musim jet na 2 stupeň to je u benzínu normální ...... svíčky jsem vyměnil a rozdíl jsem nepoznal ..... jediný rozdíl jsem viděl, že auto lehce cuká když není motor zahřátý....když jedu trasu třeba 90 km a dojíždím k chatě pomalinku na 2 stupeň tak auto necuká .... ale že by jsem to řešil jako závadu to nemůžu říct ..... svým způsobem cuká skoro každej benzín, ve kterém jsem jel s tím si nelam hlavu ......
Golf IV 1.4 16v AHW r.v. 98/99 modrá metla ---- Brzdy Brembo MAX, Sport. volant Top Drive Victor, Simota sportovní sání, Cesam Sport 205/45 R16, sportovní pružiny 35/25mm
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
v prve řadě bych kuknul na diagnostiku jesli náhodou neni někde problem,pak vyčistit a znova nastavit klapku
- paprika44
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 16.09.2012 21:08
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
Jo luki na tu klapku jsem zapoměl, ta je samozřejmě taky důležitá
Golf IV 1.4 16v AHW r.v. 98/99 modrá metla ---- Brzdy Brembo MAX, Sport. volant Top Drive Victor, Simota sportovní sání, Cesam Sport 205/45 R16, sportovní pružiny 35/25mm
- VWmartinoof
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 06.01.2008 12:44
- Bydliště: Střední Čechy
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
paprika44 píše:No to mi příjde normální, že na 1 a 2 stupeň to auto trošku cuká ..... záleží jak moc to cuká
Mě to taky lehce cuká když jedu po nějakém terénu kde musim jet na 2 stupeň to je u benzínu normální ...... svíčky jsem vyměnil a rozdíl jsem nepoznal ..... jediný rozdíl jsem viděl, že auto lehce cuká když není motor zahřátý....když jedu trasu třeba 90 km a dojíždím k chatě pomalinku na 2 stupeň tak auto necuká .... ale že by jsem to řešil jako závadu to nemůžu říct ..... svým způsobem cuká skoro každej benzín, ve kterém jsem jel s tím si nelam hlavu ......
Jde o to že to předtím nedělalo a z ničeho nic to začlo dělat... Předtím to jezdilo úplně normálně.. Tak právě mi to příjde divné... V sobotu sem večer jel a normálně mi to i na 2 rychlostní stupeň chcípnulo když sem lehce přidal plyn... Kdyby to dělalo od začátku tak to neřešíím... Ale tohle mi příjde divné... Že to začlo dělat samo od sebe a teď když mi to ještě do toho chcípnulo... Je fakt že když to chcípnulo tak že to stálo venku a už bylo chladno tak třeba motor nebyl ohřátý.. Nevím těžko říct.. Co sem se bavil s klukama tak ty tvrdily svíčky že můžou blbě pálit při nízkých otáčkách...
- VWmartinoof
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 06.01.2008 12:44
- Bydliště: Střední Čechy
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
Asi to bude lepší noo... kouknout na diagnostiku a pak třeba na tu klapku... Zní to trošku hloupě ale ta klapka se nachází kde? Je vidět nebo je někde schovaná?luki píše:v prve řadě bych kuknul na diagnostiku jesli náhodou neni někde problem,pak vyčistit a znova nastavit klapku
- VWmartinoof
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 06.01.2008 12:44
- Bydliště: Střední Čechy
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
paprika44 píše:Jo luki na tu klapku jsem zapoměl, ta je samozřejmě taky důležitá
Teď tu čtu že dokonce prodávají sprej na číštění škrtícky prodává ho Wurth (čistič karburátorůů) a pak se jen klapka nastaví přes VAG
- paprika44
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 16.09.2012 21:08
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
Klapku doporučuji vyčistit tak, že sundáš filtrbox, povolíš 4 imbusové šrouby, odpojíš konektor a klapku vytáhneš celou ven. Nesnaž se ji násilím úplně uzavřít, klapka ja VŽDY trošku pootevřená a je to zcela normální, vyčisti ji tak, že klapku otevřeš a technickým benzínem jí pekně celou vevnitř vyčistíš, aby tam nebyl osazený bordel a karbon......potom až jí budeš zpět montovat tak nezapomeň na těsnění....bývá plechové nebo z takového měkkého materiálu, v mototechně stojí 50,-kč a doporučuji ho vyměnit......až jí budeš mít nasazenou komplet se sáním, musíš ( nemusíš ale je to lepší ) udělat základní nastavení pomoci VAGu, nebo nechej odpojenou aspoň 12h baterku aby se ti klapka sama nastavila na původní hodnoty ..... pokud by jsi neměl vag, tak musíš počítat s tím, že ti můžou mírně skákat otaáčky na volnoběh, ale to se z pravidla po ujetí cca 500km spraví samo .... tak jako u mě když jsem ještě neměl VAG ....... pokud ti to auto začne chcípat i po vyčištění klapky, tak by jsem provedl kontrolu svíček ( vyšroubuješ svíčky z bloku motoru a kamarád ti zkusí startnout auto a ty se musíš dívat, jestli ti svíčky hází jistku atd. ) Ale pokud jsi svíčky neměnil tak doporučuji vyměnit, je to otázka 500,-kč za originální NGK svíčky v mototechně a máš pokoj ..... pokud by jsi měl i po výměně svíček pořád stejný problém, uvítám, když poradí i někdo jiný .... zase takový expert přes motory nejsem Hodně štěstí ve zkoušení
Golf IV 1.4 16v AHW r.v. 98/99 modrá metla ---- Brzdy Brembo MAX, Sport. volant Top Drive Victor, Simota sportovní sání, Cesam Sport 205/45 R16, sportovní pružiny 35/25mm
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
1.4 16V ... měl jsem, dělalo úplně to samé jako by se to auto nemohlo rozhodnout jestli má jet nebo stát. Klapka, svíčky, palivový filtr, převodový olej ani kvalitou benzínu to není. Čím to bylo nevím, zvykl jsem na to.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 18.02.2013 18:11
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
Zkus ještě landasondu Jestli ti to někde nepřisává vzduch a poté ti to špatně vyhodnucuje.
**Podle nejnovější vyhlášky o provozu na pozemních komunikací , může žena přidávat plyn pouze na sporáku
Golf IV 1.6 74kw,
Golf IV 1.6 74kw,
- paprika44
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 16.09.2012 21:08
Re: cukání při zvíšení otáček na kolem 1300ot
Onder, u lambdy by ti auto nezdechlo kdyby jsi měl zařazenou 2jku a přidal plyn.....to by ti tak maximálně skákaly otáčky nebo by ti to po zastavení na volnoběh chcíplo ale né když by jsi přidával plyn ..... já jsem lambdu už řešil a bez ní max. skákaly otáčky a víc to žralo ... jak někdo třeba píše že se zvýší spotřeba, já jezdím s nefunkční lambdou ... nechal jsem jí jen našroubovanou ve výfuku ať tam není díra a ustřihl kabel a dokážu s tím jet za 6,2 L
Golf IV 1.4 16v AHW r.v. 98/99 modrá metla ---- Brzdy Brembo MAX, Sport. volant Top Drive Victor, Simota sportovní sání, Cesam Sport 205/45 R16, sportovní pružiny 35/25mm