Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

djgas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 13.01.2013 17:31
Bydliště: Královohradecko

Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od djgas »

Zdravím, rád bych skonzultoval účinek posilovače řízení a brzd, přijde mi , že když sednu do čehokoliv od VW tak tam je posilovač, že s ním mohu kroutit jedním prstem, brzdy mnohem jedovatější(a to jsem dal před 2000km nové přední kotouče a desky ATE)a spojka jde také hůře než bych čekal....nejlepší by bylo zkusit si asi jízdu ve stejném modelu VW Passat B5,5 1,9Tdi 96kW r.v.2005...kdby byl někdo ochoten třeba z Královohradecka nebo poraďte kde co jak ověřit, VAG mám, samozřejmě bez chyb....Předem díky moc!
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion

Uživatelský avatar
Fredy85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 30.01.2013 15:50
Bydliště: Praha

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od Fredy85 »

Tak tohle by mě taky zajímalo :| . Přesně mě trápí to samý co tebe.. Spojka jde ztuha a posilovač brzd bych si na Passata taky představoval lepší. Účinek brzd se mi zvýšil po tom, co jsem před měsícem udělal komplet kotouče a destičky, ale pořád si myslím že to není "ono".. S posilovačem řízení spojka a brzdy asi nesouvisí, protože posilovač řízení pohání samostatný čerpadlo, kdežto spojku a brzdy posiluje podtlak motoru. Taky jsem uvažoval vyměnit podtlakové čerpadlo, jenže nikdo ti nezaručí, že je to způsobeno tím a že po výměně to bude lepší :? . U spojky záleží v jakém stavu je spojka jako taková (ložisko, písty) a u brzd jak je na tom hlavní válec. Takže nezáleží jen na podtlaku.. Těžko soudit.. Možná zkus výměnu brzdové kapaliny, celý okruh, včetně spojky odvzdušnit a mohlo by to pomoci.
VW Passat Variant 2.0 TDI-PD 140HP DSG HIGHLINE

djgas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 13.01.2013 17:31
Bydliště: Královohradecko

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od djgas »

Ty brzdy maji napr.s nasi firemni Caddynou dost co dohanet.posilovac ma snad silnejsi kazdy vw ve kterym jsem sedel....da se vubec nekde zmerit podtlak napr.pres vag nebo testem nejakych akcnih clenu?

Odesláno z mého U30GT-H pomocí Tapatalk 2
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od Sedlo01 »

Ve vagu ti to ukazuje sílu tlaku při sešlápnutí brzdovýho pedálu, ale narazil jsem na to náhodou minulej tejden a už ti neřeknu kde jsem to našel. Někdě v ABS určitě. Mám taky AVF tak ti to můžu napsat co mi to tam ukazuje při plným sešlápnutím.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od Dymák »

nevim, ale servo na B5 mi vyhovuje - ani měkký, ani tvrdý (mám 225 pneu)
a na líný brzdy (je to slabina B5 - použitý komponenty z lehkýho golfa) si buď musíš zvyknout, nebo upgreadovat na dvoukomorovej posilovač.
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od Sedlo01 »

A nebo na B5.5 ti utíká hodně podtlaku u vývěvy, to je taky slabina docela velká. Jenže to by to špatně i jelo a nemá to vliv na posilovač.
Dymak: B5.5 má dvoukomorovej posilovač? Protože se mi nezdá že by to špatně brzdilo.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

djgas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 13.01.2013 17:31
Bydliště: Královohradecko

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od djgas »

Ja mam AWX ale to stejne,za tu hodnotu bych byl vdecen,spise bych to potreboval s nekym porovnat,treba zkoumam blbosti-deformace z prace....

Odesláno z mého U30GT-H pomocí Tapatalk 2
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od Dymák »

:arrow: Sedlo01: jj, B5.5 (krom těch úplě prvních) má dvoukomoru...
obecně se to dá poznat podle tvaru nádržky na brzdovku
- kulatá -1komorák
- prohnutej obdelník - 2komorák
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od Sedlo01 »

jednotka ABS/ESP allroad
zatažená ruční brzda
skupina 5 pole 3
nenastartováno: 67 BAR
nastartováno 178 BAR
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

djgas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 13.01.2013 17:31
Bydliště: Královohradecko

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od djgas »

OK díky, zkusím
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion

djgas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 13.01.2013 17:31
Bydliště: Královohradecko

Příspěvek od djgas »

Tak jsem to zkousel a pred startem mi to ukauje -0,66bar , po startu to stejne, pri seslapnuti jsem tam schopen nohou natlacit max.110bar hodmoty se oc nelisi pri chcipnutem motoru...

Odesláno z mého U30GT-H pomocí Tapatalk 4 Beta
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od Sedlo01 »

tak to -0.66bar jsem tam mel bez seslapnuti taky. a skousel si slapat nekolikrat? i po chcinuti je v okruhu dostatek podtlaku na jedno az dve brzdeni, takze spis nekolikrat zapumpovat pak vyzkouset bez nastartovanyho motoru a az pak nasstartovat a zkouset to nastartovany.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

djgas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 13.01.2013 17:31
Bydliště: Královohradecko

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od djgas »

Tohle je hodnota bez sešlápnutí když jsem pedál sešlápnul (bez motoru)dostal jsem se kolem 70-80bar, s nastartovaným kolem těch 110bar...ale to jsem na tom stál celou vahou.
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion

Sedlo01
Závodník
Závodník
Příspěvky: 625
Registrován: 02.09.2012 13:32
Bydliště: České Budějovice

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od Sedlo01 »

ja taky na tom stal celu vahou a naslapal jsem o 70bar vic, nekde ti tam nejspis utika podtlak, koukal jsi na vystup z podtlakovy vyvevy?
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Obrázek Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP

djgas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 145
Registrován: 13.01.2013 17:31
Bydliště: Královohradecko

Re: Slabý posilovač řízení a brzdy...?

Příspěvek od djgas »

Abych pravdu řekl ani nevím kde ji hledat, zatím jsem po ni nekoukal....
VW Multivan T5GP 2,0 biTdi 132kW, DSG, 4 motion

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“