Dělalo mi to při delší trase z OStravy do Brna po dálnici, když jsem pak zajel na benzínku vychcat se, motor špatně chytal musel jsem s plynem startovat + výkon byl úplně v piči .... na 1 a 2 to netahlo vůbec .... pomohlo vyvedení strubky s konus. filtrem od motoru a pořádné utěsnění mezi klapkou a sánímCrapy píše:Já jsem lambdu nakonec vyměnil, najel jsem teď 1000 km a všechno dobrý, reakce na plyn se zlepšila, už tam neni prodleva, nic nesvítí, takže ta asi špatná byla. Ono totiž když jedeš s odstřihlou, tak to jede dobře, ale když máš lambdu vadnou, co ti háže blbý údaje, tak to dělá bordel. Podle toho jsem to taky zjistil, jsem jí odpojil a najednou všechno šlapalo dobře.
Ten filtrbox jsem koukal, když jsem měnil filtr, jestli všechno sedí, a myslim si, že to by mělo být ok, ale určo to ještě zkontroluju. Jenom se zeptám, tobě to jelo hůř furt nebo taky jen za tepla? Já to mám totiž tak, že dokud je auto studený a má otáčky na volnoběh kolem 1000, tak to jede nádherně, to je střela, ale jakmile se zahřeje a volnoběžný otáčky padnou klasicky k těm 600 - 800, tak to je fakt zoufalý, jakoby to ztratilo úplně krouťák. Třeba na dvojku skoro nevyjedu ani mírnej kopec, i když tam mám 2000 - 2500 otáček...
Pro tvou představu mám tohle sání: http://www.highperformanceparts.cz/spor ... 9804.11431" onclick="window.open(this.href);return false;