Motor po zahřátí ztrácí výkon

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
paprika44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 16.09.2012 21:08

Re: Motor po zahřátí ztrácí výkon

Příspěvek od paprika44 »

Crapy píše:Já jsem lambdu nakonec vyměnil, najel jsem teď 1000 km a všechno dobrý, reakce na plyn se zlepšila, už tam neni prodleva, nic nesvítí, takže ta asi špatná byla. Ono totiž když jedeš s odstřihlou, tak to jede dobře, ale když máš lambdu vadnou, co ti háže blbý údaje, tak to dělá bordel. Podle toho jsem to taky zjistil, jsem jí odpojil a najednou všechno šlapalo dobře.
Ten filtrbox jsem koukal, když jsem měnil filtr, jestli všechno sedí, a myslim si, že to by mělo být ok, ale určo to ještě zkontroluju. Jenom se zeptám, tobě to jelo hůř furt nebo taky jen za tepla? Já to mám totiž tak, že dokud je auto studený a má otáčky na volnoběh kolem 1000, tak to jede nádherně, to je střela, ale jakmile se zahřeje a volnoběžný otáčky padnou klasicky k těm 600 - 800, tak to je fakt zoufalý, jakoby to ztratilo úplně krouťák. Třeba na dvojku skoro nevyjedu ani mírnej kopec, i když tam mám 2000 - 2500 otáček...
Dělalo mi to při delší trase z OStravy do Brna po dálnici, když jsem pak zajel na benzínku vychcat se, motor špatně chytal musel jsem s plynem startovat + výkon byl úplně v piči .... na 1 a 2 to netahlo vůbec .... pomohlo vyvedení strubky s konus. filtrem od motoru a pořádné utěsnění mezi klapkou a sáním ;)
Pro tvou představu mám tohle sání: http://www.highperformanceparts.cz/spor ... 9804.11431" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf IV 1.4 16v AHW r.v. 98/99 modrá metla ---- Brzdy Brembo MAX, Sport. volant Top Drive Victor, Simota sportovní sání, Cesam Sport 205/45 R16, sportovní pružiny 35/25mm

Crapy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 08.06.2013 10:51

Re: Motor po zahřátí ztrácí výkon

Příspěvek od Crapy »

Ok, tak díky za tip, to by mohlo být ono :) A jak moc to ovlivní zvuk motoru? Protože se sundá ten plastovej kryt + takováhle mega trubka, to je asi velká změna, co? :)

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Motor po zahřátí ztrácí výkon

Příspěvek od tomakecTD »

Vstřiky ne, to pochybuju, ono teď v tyto horka jsou to líný potvory, bohužel i já to pociťuju. Ale mě hodně pomohl novej map senzor, po tom mi auto šlo lépe od spodu, nebo ho aspoň vyndej a vyčisti starým kartáčkem na zuby :good:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
paprika44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 16.09.2012 21:08

Re: Motor po zahřátí ztrácí výkon

Příspěvek od paprika44 »

Crapy píše:Ok, tak díky za tip, to by mohlo být ono :) A jak moc to ovlivní zvuk motoru? Protože se sundá ten plastovej kryt + takováhle mega trubka, to je asi velká změna, co? :)
No zvuk to ovlivní jen malinko a slyšíš jak to pěkně saje vzduch když prošlápneš pedál na neutrál, není to nic, co by vzbuzovalo pozornost okolí :) toho se nemusíš bát
Golf IV 1.4 16v AHW r.v. 98/99 modrá metla ---- Brzdy Brembo MAX, Sport. volant Top Drive Victor, Simota sportovní sání, Cesam Sport 205/45 R16, sportovní pružiny 35/25mm

Crapy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 08.06.2013 10:51

Re: Motor po zahřátí ztrácí výkon

Příspěvek od Crapy »

Ok, díky. Dneska jsem se na to koukal a fakt to tam pořádně nedosedá, zepředu ty 2 špunty drží parádně, ale vzadu vůbec, je to tam volný a i na tý klapce je to spíš jenom položený než nasazený. Tak se kouknu po těch filltrech. Jinak našel jsem video, kde to týpek má udělaný, je to takhle správně umístěný, aby to sálo studenej vzduch?

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Motor po zahřátí ztrácí výkon

Příspěvek od Doctor Driver »

JJ, je to asi nejlíp možně umístěný. Přesně alá origo TDi/GTi kit sání je taky v těchto místech umístěn, jen s rozdílem, že u některých motorizací nasává vzduch od blatníku a u jiných (nejčastěji dieselů) od asfaltu, i když ten asi v těch pařácích měl taky své za sebou :mrgreen:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“