Racing palivová lišta 1.8T
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Johil
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.09.2011 22:03
- Bydliště: Göding
Re: Racing palivová lišta 1.8T
měl jsem jak 2.8vr6 150kw a ted mám 1.8t + chip no a abych řekl pravdu tak ta veruna teda moc nejela, 1.8T je daleko živější, to je moje zkušenost a obsah ničím nenahradíš? blbost
- Zemi77
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 14.05.2011 22:24
- Bydliště: Ústecký Kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing palivová lišta 1.8T
Tak třeba v tvém případě nemusel být veruna už zcela ve formě....Náhodou na tom něco bude na té větě s obsahem
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Racing palivová lišta 1.8T
Zkus dát chip + turbo na V6 a budeš uplně jinde, jak s 1,8 T. Tím jsem samozřejmě nemyslel nejbližší strom!
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Racing palivová lišta 1.8T
Ano, určitě záleží na stavu motoru a jak se o to kdo staral. Kdo znal jen plyn na podlaze, tak asi potom takový motor nebude tahat jak má. s 18ckou T mam zkušenost jen v základní verzi, takže těžko porovnávat
Johil: taky záleží, kolik měla Tvá V6_stka KW třeba taky. Ja mam tu nejsilnější 150kw/204HP a je to raketa no, do trojky to tam člověk kope jen po doteku na plyn. pedál..čtyřka dělá větší trýle, jak jednička u 1,6 16V a 5,6 je spíš na rychlost no, ale dneska jsem po Praze jel i na pětku chvílema na 2 tis. otáček kvůli spotřebě a nevím jak kdo s tímhle motorem, ale na spotřebu moc často nejezdím a do 10L/100 jsem se zatím vešel vždy Takže spokojenost - 1,6 16V žere dlouhodobě 8L v zimě ještě víc ale kde je ten výkon..s tím jsem se bál předjet i traktor, když v dáli jelo proti auto
Johil: taky záleží, kolik měla Tvá V6_stka KW třeba taky. Ja mam tu nejsilnější 150kw/204HP a je to raketa no, do trojky to tam člověk kope jen po doteku na plyn. pedál..čtyřka dělá větší trýle, jak jednička u 1,6 16V a 5,6 je spíš na rychlost no, ale dneska jsem po Praze jel i na pětku chvílema na 2 tis. otáček kvůli spotřebě a nevím jak kdo s tímhle motorem, ale na spotřebu moc často nejezdím a do 10L/100 jsem se zatím vešel vždy Takže spokojenost - 1,6 16V žere dlouhodobě 8L v zimě ještě víc ale kde je ten výkon..s tím jsem se bál předjet i traktor, když v dáli jelo proti auto
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Johil
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.09.2011 22:03
- Bydliště: Göding
Racing palivová lišta 1.8T
Měl jsem 150kw v golfu IV, akcelerace byla teda luxusní to ano 1.8ka se nechytá. Měl jsem ji krátce a pak sem ji prodal motorpowerovi a ten měřil výkon a měla těch 150kw, možná to je jen pocit ale 1.8t jede prostě líp, jo a s 2.8 do 10litru? jo jde to já zkoušel jet opravdu s lehoučkou nohou na spotřebu a měl jsem 7.3L ale tohle není jízda, muj pruměr byl 15L ano šlapal jsem tomu ale né furt tak 50/50. s 1.8T jezdím za 9-10 a to ten výkon využívám víc jak u V6ky
Naposledy upravil(a) Johil dne 16.08.2013 15:26, celkem upraveno 1 x.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Racing palivová lišta 1.8T
jo hlavně cenově... protože atmosferickej motor není konstruovanej pro přeplňování...Doctor Driver píše:Zkus dát chip + turbo na V6 a budeš uplně jinde, jak s 1,8 T.
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing palivová lišta 1.8T
Taky záleží taky co porovnáváte 110x150 kw je dost rozdíl Každopádně ta 2.8 30v jede určitě líp jak serie 110kW . Nevím jak je na tom třeba těch 132
edit: Co si budem nalhávat ta 1.8T 110/132kw není žádná raketa
edit: Co si budem nalhávat ta 1.8T 110/132kw není žádná raketa
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Racing palivová lišta 1.8T
co si budem nalhávat ..žádnej golf IV není raketa.... (pokud se mu patřičně nepomůže BFV-rules )
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Johil
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.09.2011 22:03
- Bydliště: Göding
Re: Racing palivová lišta 1.8T
taky je tam cca 150kg rozdíl to taky udělá hodně
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Racing palivová lišta 1.8T
No ono podle techničáku to má necelý 2 tuny to auto, takže taky žádná sláva a ten motor vepředu je prostě cejtit za jízdy S 1,8T, 1,9TDi jsem o té věci přede mnou ani nevěděl
Jinak výkon využívám spíš jen k předjíždění a když na zastávce sedí nějaký pěkný... tak tomu trochu okouřím, má to i laďák svedený obě roury do jednoho tlumiče, který je přes celou zadní podvozkovou část a čouhají z něj 2 laufy u sebe. Zezačátku ten laďák ani nebylo moc slyšet (auto dlouho stálo), ale už jsem protáh výfukový potrubí a řve to furt, ale ne nějak moc nahlas, prostě spíš je to podle mě zvuk toho motoru, jak rezonuje do výfuků, než že by to bylo alá 2,0i s trubkou od lešení
Jinak výkon využívám spíš jen k předjíždění a když na zastávce sedí nějaký pěkný... tak tomu trochu okouřím, má to i laďák svedený obě roury do jednoho tlumiče, který je přes celou zadní podvozkovou část a čouhají z něj 2 laufy u sebe. Zezačátku ten laďák ani nebylo moc slyšet (auto dlouho stálo), ale už jsem protáh výfukový potrubí a řve to furt, ale ne nějak moc nahlas, prostě spíš je to podle mě zvuk toho motoru, jak rezonuje do výfuků, než že by to bylo alá 2,0i s trubkou od lešení
Naposledy upravil(a) Doctor Driver dne 16.08.2013 16:00, celkem upraveno 1 x.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Johil
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 04.09.2011 22:03
- Bydliště: Göding
Re: Racing palivová lišta 1.8T
dvě tuny né má to kolem 1500kg
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Racing palivová lišta 1.8T
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... t=hmotnost" onclick="window.open(this.href);return false;
2.8 3dv má 1480kg
2.8 3dv má 1480kg
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Racing palivová lišta 1.8T
1445kg - sorry, koukal jsem na celkovou nejvyšší povolenou včetně pasažerů a nákladu
VW Golf IV V6 4_MOTION
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29.08.2012 13:04
Re: Racing palivová lišta 1.8T
Nic ve zlém ale 2.8 vr6 150kw má akorád tak hezkej zvuk jede to hezky ale 1.8 turbo 132kw tomu ujede levou zadní...Doctor Driver píše:Já nic nevychvaluju, jen jsem poznal na vlastní zadek, že obsah ničím nenahradíš. Měl sem i octávku 1 tdí 150kw a nejelo to tak dobře jako 2,8. Prostě obsah je obsah Nic proti nikomu ani ničemu. Ať si lidé zvyšují výkony lištičkama a podobnejma hovadinama, ja jsem názoru, že kdo chce výkon, ať si koupí takovej motor už z výroby a nebude mít problém pak s tím, že se mu postupně začne všechno sypat na originálních komponentech dimenzovaných na ten či onen typ motoru v serii.
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: Racing palivová lišta 1.8T
Tak tomu bych se ani nedivil. 1.8T je hodně povedená motorizace, která dokáže při nižší hmotnosti mnohem víc, než ten muj těžkej nemotora
VW Golf IV V6 4_MOTION