Lada.s píše:motorpower píše:
2, aktivní...změna vstřiku paliva ...vyšší teplota,,,notno nechat doběhnout po ukončení jízdy
Jak poznám že probíhá aktivní regenrace abych ji mohl nechat doběhnout po ukončení jízdy?
Pročetl jsem to PDF ale o tomto jsem se nic nedočetl.Díky
To PDF nám všem krásně ukazuje, jak je DPF systém první verze dokonalý. Teda resp. se to tak prezentovalo.
Vše v jednom, teploty vysoké, stále čistý filtr. Realita je trochu jiná.
To že běží aktivní regenerace většina lidí nepozná (motor sice změní zvuk a sníží výkon) prostě přidá víc plyn, čím regeneraci přeruší.
Jednou se mi stalo, že jsem přijel do garáže, večer, byl všude klid, vylezu z auta, z haubny se kouřilo, motor praskal, zděšeně koukám co se děje - přerušená aktivní regenerace - filtr a turbo rozžhavené do ruda. A co s tím? vyjet znova ven? To už stejně jednotka nezačne tam kde skončila.
Zkoušel jsem i regeneraci podle návodu, dálnice, nechat auto projet. Zkontroloval jsem si zaplnění před i po - bylo stejné (cca 30%).
A to, že tohle řešení vše v jednom v kombinaci s PD bylo krok vedle (ač to nikdo oficiálně nepřizná) je krásně vidět na nových dvoulitrech řady EA288 - samostatný katalyzátor, samostatný DPF a hlavně, objemově mnohem větší.