Rachtani pri prvnim startu 2.8

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od xerxes »

mě to přijde že to je hydroštel nebo ten hydrauličky napinak,co tam liješ za olej?dalši věc sundej viko a kukni na řetěz jestli neni volny

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od KaCzaba »

Zrovna tohle viko nerad sundavam:-D

Odesláno z mého GT-N7000
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od xerxes »

ani se ti nedivim :D

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od KaCzaba »

Jdyz sme je pretesnovali tak zrovna tahle strana porad tekla..takze na horkym motoru repete....fakt pocuc :-D dneska start uplne v pohode....nic za zvuky

Odesláno z mého GT-N7000
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
cernohousmartin
Pilot
Pilot
Příspěvky: 758
Registrován: 22.01.2009 23:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od cernohousmartin »

zkus schodit klíňák a pak nastartovat,mam takovej tip že by to mohla dělat viscospojka,respektive ta řemenice na který je ta vrtule přidělaná...taky mě to totiž dělá,už víc jak dva roky a je to pořád stejný,zatím jsem se nějak nedostal k řešení...

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od KaCzaba »

To me taky napadlo.bud vrtule nabo sponovak klinaku.dobrej tip

Odesláno z mého GT-N7000
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od mastibruch »

luki píše:ani se ti nedivim :D

Je to porod :D
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od KaCzaba »

Je to aspon na tom videu ten hudraukickej napinak? Nebo to je snimas vacky?

Proc tam vede ta elektrika teda?

Odesláno z mého GT-N7000
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od vwtom »

Tak to vypadá na problém s nastavovačem (napínákem) řetězu vačkových hřídelí. Měl jsem tu čest na svém autě. Ten zvuk asi vydává řetěz, jak se odírá o kovovou část napínáku, ze kterého v mém případě odpadla hnědá vodící lišta, která byla nejspíš nedostatečně mazána olejovým kanálkem a prostě se jednoduše prodřela a odpadla. Je to ten hnědý jakoby plast, po kterém se řetěz klouže. Řetěz dostal vůli a mně dokonce přeskočil a motor měl nepravidelný chod. Sundej víko hlavy a mrkni na stav těch hnědých vodících lišt. Pro lepší orientaci zkusím přiložit nějaký obrázek.
Přílohy
auto-part-chain-tensioner.jpg
auto-part-chain-tensioner.jpg (136.6 KiB) Zobrazeno 742 x
Screenshot 2010-05-17_21-21-05.jpg
3257_1_small.jpg
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od vwtom »

Ještě pro upřesnění přidám pár pouček.
Přílohy
Bez názvu.jpg
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od KaCzaba »

Super fotky. Pecka. Ted vim jak co tam vse funguje. Diiik

Me to fakt spis rachta vicemene obcas,a jen po nastartovani...nez se olej natlaci. Jednou to bylo jakoze dyl. Ale jinak kdyz uz to dela,tak par vterin.

To co je na obrazku je jeden celek? Ten napinak? Co muze stat novy?

Kdyby ta lista byla odpadla,asi by to rachtalo porad,ne?

Odesláno z mého GT-N7000
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od vwtom »

Ano máš pravdu, bez lišty by to rachotilo pořád. Po startu mi to taky někdy udělá a kolegovi rovněž, ale jen velmi krátce a přestane to. Kolegu napadlo, že by příčína mohla být v "blokovacím čepu pro fázi startu". Než se to natlakuje, tak ten čep by mněl držet napínák.
U Hellera chtěli za nový nastavovač cca 11.000,- .
Čína vyjde levněji
http://www.ebay.com/sch/Car-Truck-Parts ... +109+087+c" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od KaCzaba »

Mel bys cislo z etky celyho dilu prosim?

Odesláno z mého GT-N7000
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
vwtom
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 201
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od vwtom »

078 109 088 C pro 1-3 válec
078 109 087 C pro 4-6 válec (před řidičem)
Vaše auto má vždy větší spotřebu než auto téže značky kohokoli druhého.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Rachtani pri prvnim startu 2.8

Příspěvek od xerxes »

kdyby náhodou tak mám komplet z dvou hlav

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“