Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od djrix »

Ahoj, máte někdo tušení, jestli se vůbec dá sehnat ten termostat co ovládá klapku v tubusu nasávání vzduchu mezi tou hadicí co vede z plechu na výfuku a studeným přívodem od mřížky ? Na vrakáč mě prosím neodkazujte, 99% aut má tenhle díl v prdeli.....
Motor AHW 1.4 16V.

Díky

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od marfy8 »

Nastav to tak ať to saje pouze chladný a máš to...

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od djrix »

Menší update, koupit se to dá jen celý i s tou plastovou rourou, cena u nás 2300Kč :(

marfy8: Jo, tak to mám celý léto, ale v zimě to pak dlouho ohřívá motor a žere to jak nezavřený, spotřeba o litr nahoru..... i v létě když je chladněji to žere víc.... 8O

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od marfy8 »

Taková blbost ti nezvedne spotřebu... Ale hádat se s tebou nebudu ;)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od majrek001 »

v zimě to trochu pootevřeš a ohřívá se to stejně jako před tím
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od xerxes »

přesně tak přes leto bych to zaslepil at nesaje od vyfukoveho potrubi

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od majrek001 »

já jsem ještě vždycky sundal na léto tu hadici od svodů.. ale stejně každý nakonec dostane rozum a dá tam filtrbox z TDI/GTI
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od djrix »

Já ale nechci na 1.4 dávat fltrbox z TDI, řešit kam pak zapojit odvětrání kliky, ani se hádat jak to funguje s tím/bez toho, ani žádný další voloviny, já chci spravit auto jako normální běloch, ne přesně dle rad ve stylu napadeno kutilem zbastlit, chápete chlapi ? Pokud to někdo máte a funguje (dá se vyzkoušet fénem) tak to koupím.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od majrek001 »

takových bude zatraceně málo.. pokud vůbec nějaký je.. takže nakonec stejně koupíš nový
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od djrix »

Taky se obávám, jak říkám, na 99% aut to je v hajzlu a majitel/servisman to ani neví.... Ten voskovej element co v tom je má reálnou životnost v těchle podmínkách tak 3 max 5 let.....

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od majrek001 »

ten můj byl taky trvale přepnutý na teplý přívod od svodů - jediná výhoda byl extra rychlí ohřev jinak totální mrtvola s tím se nedalo jet po městě naštěstí už to mám za sebou..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Tak proto se mi má V6 zahřívá rychle jako 1.6..nebo je to u benzínu normální ? jako mam to zahřátý asi po 2-3 km je to normální nebo mi to taky saje jen teplý ? Ale na výkonu to nepociťuju, za studena to jede možná hůř, jak za tepla mi přijde..
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od Doctor Driver »

Aspoň to tolik nebude žrát :)) kdoví, jestli tam vůbec něco takového je..když je ten filtrbox na boku, leda že by tam byla přivedena zespodu nějaká hadice od těch svodů..
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od marfy8 »

djrix píše:Taky se obávám, jak říkám, na 99% aut to je v hajzlu a majitel/servisman to ani neví.... Ten voskovej element co v tom je má reálnou životnost v těchle podmínkách tak 3 max 5 let.....
Buď si najdi to 1% co je OK nebo si kup z VW nový, co víc chceš slyšet?

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: Termostat v nasávání vzduchu 1.4 16V

Příspěvek od djrix »

djrix píše:Ahoj, máte někdo tušení, jestli se vůbec dá sehnat ten termostat co ovládá klapku v tubusu nasávání vzduchu
Otázka zněla takto, o rady s odbastlením jen na studený jsem nežádal :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“