Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
Ahoj chlapi pořídil jsem si takovou tu malou diagnostiku byla za pár peněz. A dneska když jsem to zkoušel tak mi vyskočila chyba:
Katalyzátor při ohřívání motoru, řada válců 1 - účinnost pod prahovou hodnotou.
Co by to mohlo být? Je to motor 2.8 AMX.
Katalyzátor při ohřívání motoru, řada válců 1 - účinnost pod prahovou hodnotou.
Co by to mohlo být? Je to motor 2.8 AMX.
Naposledy upravil(a) mastibruch dne 27.08.2013 15:20, celkem upraveno 1 x.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- dostal94
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 14.09.2012 18:26
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika 2.8 V6
no,buď odchází kat,(účinnost pod prahovou hodnotou),nebo může kecat lambda za katem které kontroluje účinnost katu. Jaké to má emise?
VW Golf II 1.6 GTD
- dostal94
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 14.09.2012 18:26
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika 2.8 V6
vymaž paměť závad,a pak to znova zkontroluj jestli ta chyba naskočí znova.
VW Golf II 1.6 GTD
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Diagnostika 2.8 V6
Právě že jsem ji už jednou mazal a dnes vyskočila znovu cca po 50 km. Tak jsem se díval co všechno ta diagnostika umí. Tak jsem se díval na hodnoty lambda sond.
1. řada válců: lambda 1 napětí 0,080V až 0,830V; adaptace směsi: -3,1% až 3,1%
lambda 2 napětí 0,080V až 0,835V; adaptace směsi: 99,2%
2. řada válců: lambda 1 napětí 0,080V až 0,765V; adaptace směsi: -3,9% až 5,5%
lambda 2 napětí 0,080V až 0,735V; adaptace směsi: 99,2%
Při zapalování v 1 poloze ( před startem) Napětí na všech sondách 0,435V.
Když jsem se nechla běžet motor v klidu na volnoběh všimnul jsem si že jakoby v pravidelných intervalech se zhoupnou otáčky cca 70 ot/min. Nikdy předtím jsem si toho nevšimnul. A vždy při tom zhoupnutí se změnily hodnoty množství nasávaného vzduchu a natočení škrtící klapky. Ze srandy jsem pak zkusil váhu vzduchu odpojit a rozptyl otáček byl cca 10 ot/min (cca 630-340).
Jinak při volnoběhu jsem měl takové hodnoty. ( se zapojenou váhou)
Vypočtená zátěž : 2,4 až 2.7 %
Teplota chlad. kapaliny: 93°C
Dlouhodobá adaptace směsi: řada 1: 11,7%
řada 2: 13,3%
Otáčky motoru: 680 - 745 ot/min
Množství nasávaného vzduchu: 3,25 g/s ( když zhouply otáčky tak i 5g/s)
Absolutní poloha klapky v sání: 3,5% (při zhoupnutí otáček i 6%)
Pak jsem zkoušel i test lamda sond u lambdy 1 na řadě 1 mi to napsalo:
Status: fail
testovaná hodnota: 0,000
minimum limit : 0,005V
maximum limit : 0,385V
I když dle řádků výše byly okamžité hodnoty jiné tak nevím. Jsem z toho jelen....
1. řada válců: lambda 1 napětí 0,080V až 0,830V; adaptace směsi: -3,1% až 3,1%
lambda 2 napětí 0,080V až 0,835V; adaptace směsi: 99,2%
2. řada válců: lambda 1 napětí 0,080V až 0,765V; adaptace směsi: -3,9% až 5,5%
lambda 2 napětí 0,080V až 0,735V; adaptace směsi: 99,2%
Při zapalování v 1 poloze ( před startem) Napětí na všech sondách 0,435V.
Když jsem se nechla běžet motor v klidu na volnoběh všimnul jsem si že jakoby v pravidelných intervalech se zhoupnou otáčky cca 70 ot/min. Nikdy předtím jsem si toho nevšimnul. A vždy při tom zhoupnutí se změnily hodnoty množství nasávaného vzduchu a natočení škrtící klapky. Ze srandy jsem pak zkusil váhu vzduchu odpojit a rozptyl otáček byl cca 10 ot/min (cca 630-340).
Jinak při volnoběhu jsem měl takové hodnoty. ( se zapojenou váhou)
Vypočtená zátěž : 2,4 až 2.7 %
Teplota chlad. kapaliny: 93°C
Dlouhodobá adaptace směsi: řada 1: 11,7%
řada 2: 13,3%
Otáčky motoru: 680 - 745 ot/min
Množství nasávaného vzduchu: 3,25 g/s ( když zhouply otáčky tak i 5g/s)
Absolutní poloha klapky v sání: 3,5% (při zhoupnutí otáček i 6%)
Pak jsem zkoušel i test lamda sond u lambdy 1 na řadě 1 mi to napsalo:
Status: fail
testovaná hodnota: 0,000
minimum limit : 0,005V
maximum limit : 0,385V
I když dle řádků výše byly okamžité hodnoty jiné tak nevím. Jsem z toho jelen....
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
Tak ty občasné vibrace byly nejspíše způsobené svíčkama. Jaké svíčky by jste doporučili na 2.8 LPG? Avšak chyba pořád přetrvává.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
co se tyče toho katu tak zrejmě už bude vyhořely vzhledem k tomu že to máš na LPG
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
Tak ten plyn tam je od listopadu loňského roku. No zkusím zajet někde na pořádnou diagnostiku co mi tam řeknou. A je to velký problém když budu jezdit s vypáleným katalizátorem?
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
pokud máš vypaleny kat tak až takovy problem to neni akorat že ti bude asi vyskakovat chyba učinek katalyzatoru přiliš nizky
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
tak to mi je jedno jestli svítí motor na palubovce, hlavně že to nebude jiná závada... no stejně ale někam zajedu jestli to není ta lambda, protože pokud se nepletu tak by měla být vyhřívaná né?
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
pokud ti naskoči kontrolka emisi motoru tak stejně ti motor spadne do nouzaku
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
Áha...a to asi není nejspíše moc dobře že? Tak kdyby to byl ten kat dá se to nějak softwerově odpojit nebo jak to vyřešit?
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- cernohousmartin
- Pilot
- Příspěvky: 758
- Registrován: 22.01.2009 23:59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
no mě teda kontrolka emisí svítí docela často a nikdy do nouzáku nespadl...
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
Jako když mi ta kontrolka svítí tak mi připadá že auto jede uplně stejně jako když je po vymazání závady.... Jak se to projevuje?
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
jo jede stejně ale mám dojem že se spotřeba o něco malo zvedne
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: Diagnostika hlásí chybu 2.8 V6
Tak na nějakých anglických stránkách u audi borec psal že tohle odstranil tím že vyměnil těsnění na vikách od ventilů, že mu tama prosakoval olej a výměnou svíček. Tak nevím, ale zdá se mi to jako pěkná blbost. Měla by to být závada P0421.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009