1.8T vs 2.0

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

Ahoj,
po delší době bez VW ( Peugeot 406 1.8 16V) bych si rád pořídil golfíka, pořád váhám mezi 1.8T a 2.0, je hodně velkej rozdíl v tom jak to jede ? o spotřebu nejde, stejně to pude na LPG, jenom mam obavu jestli 2.0 nebude líná, v peugeotu je ten 16V motor cca do 3500 otáček línej jak 1.3 felicie, a teprve pak to začne trošku jet, takže po městě, rozjezdy a tak sou dost hrůzný, v nízkejch otáčkách nemá smysl na to šlapat páč to prostě stejně moc nepojede.. ne že bych se 1.8T bál co se údržby týče, ale klidně vyšší ale nepřeplnovanej objem mě láká trochu víc :)

díky :)
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Rouballik »

1,8 Turbo jede jako blázen už od nízkých otáček.
2.0 jsem neřídil.

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Tak si pořiď 2,3 V5 a máš po starosti :) Výkon budeš mít stejný jak na seriovce 1.8T a ten zvuk je nezapomenutelnej :) Jinak 2.0i je líná lemra, která moc nepojede, ale ani moc nebude žrát, co jsem tady na foru tak vyčetl. 1.8T je trochu risk v jakém stavu se ti podaří sehnat a to turbo jednou čeká všechny no. Taky záleží kde nejčastěji jezdíš..2.0i je spíš na dálky, než do města a 1.8T je to asi šumák díky turbu. A 2.3 V5 už má dostatečnej obsah i na městský popojížďky v nízkých otáčkách. Určitě to bude někdo vidět jinak. Osobně jsem 2.3 V5 ani 2.0 nikdy neměl, tak proto mám vlastní zkušenost jen s 1.8T = táhne jak čert a dá se s tím jezdit za stejný peníze jak s 1.6 16V a jízdní vlastnosti uplně jinde.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

2.3V5 sem taky zvazoval, dost sem ale čet že s ní je tuna problémů, radši už 2.8V6 což je už asi moc :)
měl sem rád turbo naftaky, u benzinu to bude este vetsi jizda :) takze asi volba bude jasná .. protože jizda pažoutem po městě je fakt zlo, aby clovek trosku vyjel tak na dvojku do 4tis je fakt "vopruz" kdyz clovek nema živější náladu.. protože trojka to dřív jak od 45kmh nebere..
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Rozumim - tak si kup 2,8 V6 - je to geniální mašinka :) Ale pod 10L/100 se s tím nikdy nedostaneš dlouhodobě :D Možná doma v garáži.. :) Nevím co přesně se kazí na 2.3 V5. Kamarád ho měl taky a něco se mu tam pokazilo (ani nechtěl říct co) a auto už nemá a jezdí fabií htp :D Takže na tom asi něco fakt bude.
Jinak s V6 se dobře jezdí jak ve městě, tak na dálnici. Nezáleží ani tolik co tam máš zrovna za rychlost, ten šestiválec prostě pojede kupředu skoro na všechno od jakýchkoliv otáček. Rozjezdy běžně na dvojku a ani nezaváhá :) Jiné motory se dusily, když jsem se pokoušel rozjet na dvojku a tady nic :) Jako do kopce to dvojka nepobere, ale z mírného kopečka a na rovné křižovatce bez problemu. (jen moc nedoporučuji kvůli dvouhmotě)
Jinak kup 1.8T, pokud chceš jezdit s podobnou dynamikou a neplatit za benzín ranec. Ale spíš sháněj 132kw, to už maže pěkně. Nebo kup 110kw a nech nachipovat :good:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

10L LPG /9L BA si veme ta 406, takze by to ani nevadilo, koukal sem na povinny na tu 2.8 to uz je celkem kruty, takze po zohledneni zde padlejc informaci to vidim na 1.8T, pripadne 2.3 kdyby byla za zajimavou cenu, ale moc sem jich na prodej nevidel, a budu vybirat cenove spis v niz nez vejs tak bude u tech gticek urco lepsi vyber :)chtel sem mit jistptu ze to bude slusny rozhodnuti :) diky :)
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Nevím, zda jsi z Prahy, tam je povinné vždy dražší a taky záleží na tvém věku a bonusech. Pokud ti je do 25-ti let, tak to bude darda vždycky. Ja platím ročně za 2,8 necelých 2800,-kč...jak identické :)
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Rouballik »

Od 24 let už se vychází k kriteckého "mladého" věku. Pak už je pojistka lepší.
Chce to hodně zkoumat a pak se dají i převádět bonusy a ceny jdou dolu.

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Teda od 24 let, ne od 25 - dík za upřesnění. No ja už jsem naštěstí 3 roky z kritické skupiny venku.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Tomikcek »

Ja mel ten 2.0 8v 85kw ve ventu,je to myslim defakto stejny motor . Ted dvoulitr byl skoro bezudrzbovy a spolehlivy motor s peknou spotrebou kolem 7-8l . Kdo rika ze to nejede tak v tom nikdy nesedel,na tech 115hp to jede opravdu hezky . Zalezi spis na tobe co bude pro tebe lepsi

Zkus se mrknout po bazarech a projed si ty motorizace a uvidis
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Rouballik »

2.0:


1.8T:

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Neříkám, že 2.0i neudělá 200 jak nic. Rozhodně je to lepší motor, jak 1.8 20V bez turba ;)
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Koukám, že ten Dvouliter je dobrá pila :good:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od vtuni »

nepsal jsi o pár příspěvků z5 že je to líná lemra..??? :?: :idea:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Beru z5, po shlédnutí videa!!! ;) Nikdy jsem ten motor neměl, tak jsem jen odhadoval podle toho, co jsem o tomto motoru slyšel. Taky záleží v jakym to má kdo stavu. Jinak si člověk řekne - ta 1.8T pocitově ani moc netáhne a pak koukne na tacháč a má tam rázem 160km/hod jak nic. A v tom je to kouzlo. Jako za mě doporučuju ten 2.0i po shlédnutí videa. Fakt jsem takovej nástup nečekal
VW Golf IV V6 4_MOTION

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“