1.8T vs 2.0

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Tomikcek »

Ten 2.0 byl dobry motor,proto se k nemu koncern vratil a nahrahradil jim prave ten 1.8 20v . Kdo v tom nejel ten nevi :)
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
zanzara2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 12.04.2013 20:20
Bydliště: Plzeň

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od zanzara2 »

Osobně bych si volil pro kombinaci b+lpg jednoznačně 2.8. GIV/Bora/Passat s tímto motorem jsou v Německu dnes od 2500 eur a výš. On něco málo levněji bude 1.8T. S motorizaci 2.0 a 2.3 cena je již od 1000 eur. Osobně mám V5. Sice krátkou dobu (3000km) ale nedám na něj dopustit. Něco se vždy může pokazit. Takových věci podle mě u V5 není moc.

Bora
objem / 0-100 / prům. spotř.
2.0 / 11 / 8
2.3 / 9,1 / 9,3
2.8 4 motion / 7,4 / 11

P.S. Měl jsem něco přes rok Xsaru VTS s motorem 1.8 16v. Jela jak čert a dlouhodobá spotřeba nepřehoupla 8/100km
VW Bora 2.3i 110kW LPG: Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

7,4 vteřiny jo? to už hraničí se sportovními parametry :D Spotřeba sedí no, dlouhodobou mam přesně 11L :good:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Sem chvíli uvažoval, že bych vyměnil tohle auto za toho dvoulitera po shlédnutí pár videí :)) Ale z nuly na 100 mě to moc neoslovilo - to uměla i má 1.6 16V, když tam nešel horkej vzduch do sání :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
zanzara2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 105
Registrován: 12.04.2013 20:20
Bydliště: Plzeň

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od zanzara2 »

Doctor Driver píše:7,4 vteřiny jo? to už hraničí se sportovními parametry :D Spotřeba sedí no, dlouhodobou mam přesně 11L :good:
Já jsem si myslel jakou šéf v práci má raketu - Volvo XC70 3.0i 210kW (0-100 7,6s) a ty bys mu s gečkem ujel :laugh:
VW Bora 2.3i 110kW LPG: Obrázek

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

:D :D Tak tos mě překvapil...Volva jsou dost těžká no, ale zase o to víc bezpečná. Do bratrance to pustil nějakej borec v Octavce čelně, bratranec jen otřesenej a Volvo jelo na podvalníku do servisu a octávka na padrť a borec x měsíců v nemocnici:/ U nich hraje bezpečnost asi velkou roli u Švédů.
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Rouballik »

Když jsem poprvé sednul do 1,8T tak jsem měl pocit že nestíhám řadit jak to rychle lezlo. Byla to ale 132kW

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

To samý mi přišlo při prvnim svezení s V6, až už mi to řazení lezlo ke konci cesty na nervy :D Dneska mi to ani tak nepřijde už.
Chlapi nemáte někdo dvoulitra ??? v Golfu MK4? vyměním za to co mám bez jakýchkoliv doplatků či podmínek...!
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od jurod »

Co tak jsi se rozhodl? :D
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od vtuni »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bez doplatků a podmínek....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
možná když by jsi nabídl doplatek tak někoho seženeš...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Dobře no, můj žrout + láhev skotský k tomu :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

jurod píše:Co tak jsi se rozhodl? :D
Prostě jsem koukal na videa toho Dvouliteru studenýho v zimě, a když jsem viděl, jak mu ta spotřeba nevystoupala výš, jak mě za tepla, tak mě to docela motivovalo...docela i slušně táhne a tak určitě by to bylo lepší řešení, než to co mám teď..chtěl jsem sport a teď nesportovně na lavičce pláču :mrgreen:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od marfy8 »

Doctor Driver píše:Dobře no, můj žrout + láhev skotský k tomu :D
Spíš cisternu benzínu :D :D

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od majrek001 »

Doctor Driver: tak to jsi mohl zrovna zůstat u 1.6 16v, jede skoro stejně podle těch pár videi co jsem našel a když má člověk lehčí nohu tak i pod 6l a měl jsi ho doma :blush: ..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od marfy8 »

Když on neví co vlastně chce :D ... Nakonec skončí u TDI, které mu tolik vadí :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“