1.8T vs 2.0
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
Mě se právě nechtělo do té převodovky, a přišlo mi, že ten 2.0i jede líp, protože má vlastně už sání bokem nebo jak je to tam řešeno ?
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
TDí snad neee, mě vadí že to nemá žádné otáčky - prostě tě to zakopne do sedla a konec - přeřadit a tak furt dokola. Je to trapné. Žádné dramatické zrychlení se nekoná TDí je dobrý tak max. do města, že to táhne od spodamarfy8 píše:Když on neví co vlastně chce ... Nakonec skončí u TDI, které mu tolik vadí
VW Golf IV V6 4_MOTION
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 1.8T vs 2.0
saní bokem je myslím u všech motorizací krom 1.4 16v a 1.6 16v, ale tam jde tady předělat za pár korun
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- jurod
- VWsenior
- Příspěvky: 2302
- Registrován: 28.03.2010 15:15
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Ale tak s tím, že to bude žrát jsi musel počítat ne?
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 1.8T vs 2.0
ono by stačilo podložit plynový pedál a ona by spotřeba trochu klesla
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Dalsi pripad,napred nekdo vychvaluje a pak beci ze ma velkou spotrebu aneb poucka o opicich a bananech
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 1.8T vs 2.0
Jen pro srovnání, G4 2.0 4motion jsem měl rok a půl a dlouhodobá spotřeba 10L/100KM a, že by to teda nějak jelo to ne, tak normal. Teď mám R32 a jezdím za 11L/100KM, stejné trasy stejné tempo, takže že by 2.0 byl nějak extra úsporný fakt nee.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Hmmm ... ne ze bych ti neveril,nikdy jsem v .:R32 nesedel ale jel jsem v audi 3.3 a 3.0 v obou byla spotreba kolem 13 lehkou nohou,takze bud jezdis dost velke dalky nebo je to eRko super usporne a pokud ten druhy duvod,chci ho taky ... Ikdyz je az nesmyslne predrazene
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 1.8T vs 2.0
MK5 R32 je super počítal jsem s úplně jinou hodnotou. Hodně udělá DSG, když se jede v klidu ušetří neskutečně moc. Jezdím 90% jen město a samozřejmě občas launche a zablbnutí. Každopádně je to, ale spíš o tom že 2.0 v 4motionu s 85kW není moc závratný a aby to jelo musí se dost šlapat.
PS když jsem R32 kupoval od člověka z Prahy měl tam dlouhodobou 10,7L/100KM a říka, že jezdil taky jen město.
PS když jsem R32 kupoval od člověka z Prahy měl tam dlouhodobou 10,7L/100KM a říka, že jezdil taky jen město.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Tak to jsou pro me dost neuveritelne hodnoty mit s trilitrem spotrebu po meste 10,7 je az moc pekna pisnicka se svoji audi,kdyz tocim max 2,5tis,zadne prudke rozjezdy ani nic podobneho se dostanu tak na 11min,vetsinou kolem 11,5 ale to je uplne o necem jinem samozrejme . V tom pripade prohlasuji G5 R32 s DSG za nejuspornejsi vuz z katogorije nad 3.0 ... Tedka jsem mel po meste pucene mondeo ST220 (3.0 166kW) a po meste,klidnym tempem 12,3
edit: A ted vazne,ktere jine benzinove auto ma po Praze(kteremkoli jinem vetsim meste) spotrebu pod 11l
edit: A ted vazne,ktere jine benzinove auto ma po Praze(kteremkoli jinem vetsim meste) spotrebu pod 11l
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
tak 2.0 fakt mile překvapila když vidim ty videa + cenově je k pořízení za zajímavější peníze, 1.8T začíná co sem koukal o slušnej kus vejš když to nejsou ty nejlevnější "plečky".... Je mi 24, sám sem se divil když sem si nechal počítat na epojisteni i s nekolikaletym bonusem poviny, jak to kleslo, za 2.1TD 80kW sem platil kolem 5tis pred rokem a půl a ted cca 2000 a nejaky drobny za tu 1:8T ..
Ještě drobná otázka , zásadně sem se vyhybal autobazarům a auta kupoval bud na klubu daný značky, nebo na bazoši a tak
p.s. nemluvim o aaa, autoštěpánek a dalši šméčka..
počítám že mi tenhle přístup potvrdíte .. ? stále vybírat a kupovat od lidí a ne bazáčů kerý to naleštěj umejou od oleje atd..
Ještě drobná otázka , zásadně sem se vyhybal autobazarům a auta kupoval bud na klubu daný značky, nebo na bazoši a tak
p.s. nemluvim o aaa, autoštěpánek a dalši šméčka..
počítám že mi tenhle přístup potvrdíte .. ? stále vybírat a kupovat od lidí a ne bazáčů kerý to naleštěj umejou od oleje atd..
G4 2.0 85kW
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Tak u toho 2.0 neni vesmes co zkazit,pokud tam je olej,voda a benzin tak to pojede jinak stace castejc se treba i zde na klubu objevuji "nalestene" potvory a lidi co se snazi ostatni jenom ojebat ,ale je to jenom o pristupu,ja jsem nikdy s autem z bazaru problem nemel,zato od normalniho cloveka uz parkrat jo .
edit: pekny priklad je G4 2.8 co je tedka v inzerci za 80 a nedavno se tu prodavala za 50 sice s nejakou zavadou za 30tis musi byt pul auta noveho
edit: pekny priklad je G4 2.8 co je tedka v inzerci za 80 a nedavno se tu prodavala za 50 sice s nejakou zavadou za 30tis musi byt pul auta noveho
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
aktualne mam vyhlídlou jednu 2.0 zejtra jedu kouknout, z části sem i zvědavej jak to jede v nízkejch, když je to 8V tak by moh odpadnout problém neskutečný lenosti mojí aktuální 1.8 16V než se rozjede.. výkonově by mi to určitě stačilo, sem spokojenej i s aktuálníma 81kW, jen to šnečení při rozjezdu než tam člověk dostane trojku je děsný + v zimě sotva nastartuju ( nic moc tlaky na válcích a pár dalších věcí na celym autě - jednoduše už potřebuju celkově něco "lepšího"
80 je pro mě dost na hraně, ( + cena přestavby na lpg a sem už nad 100k )
80 je pro mě dost na hraně, ( + cena přestavby na lpg a sem už nad 100k )
G4 2.0 85kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: 1.8T vs 2.0
Tak pak napiš jak to jede,aspoň si to přečtu a budu slintat 2.0 jsem chtěl ale bohužel nebyly ve variantu.. a tak se po městě plazím s 1.6kou, ta je teprve "pružná"layyen píše:aktualne mam vyhlídlou jednu 2.0 zejtra jedu kouknout, z části sem i zvědavej jak to jede v nízkejch, když je to 8V tak by moh odpadnout problém neskutečný lenosti mojí aktuální 1.8 16V než se rozjede.. výkonově by mi to určitě stačilo, sem spokojenej i s aktuálníma 81kW, jen to šnečení při rozjezdu než tam člověk dostane trojku je děsný + v zimě sotva nastartuju ( nic moc tlaky na válcích a pár dalších věcí na celym autě - jednoduše už potřebuju celkově něco "lepšího"
80 je pro mě dost na hraně, ( + cena přestavby na lpg a sem už nad 100k )
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Tak kazda sranda neco stoji jinak za sto papiru uz by bylo aj pekne TDi,jak v G4 tak treba v passatu
Nedavno tu byl dokonce ARL pod kilecko,dost jsem nad nim premyslel
Nedavno tu byl dokonce ARL pod kilecko,dost jsem nad nim premyslel
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶