1.8T vs 2.0

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

Mě se právě nechtělo do té převodovky, a přišlo mi, že ten 2.0i jede líp, protože má vlastně už sání bokem nebo jak je to tam řešeno ?
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Doctor Driver »

marfy8 píše:Když on neví co vlastně chce :D ... Nakonec skončí u TDI, které mu tolik vadí :D
TDí snad neee, mě vadí že to nemá žádné otáčky - prostě tě to zakopne do sedla a konec - přeřadit a tak furt dokola. Je to trapné. Žádné dramatické zrychlení se nekoná :gey: TDí je dobrý tak max. do města, že to táhne od spoda 8)
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od majrek001 »

saní bokem je myslím u všech motorizací krom 1.4 16v a 1.6 16v, ale tam jde tady předělat za pár korun
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
jurod
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2302
Registrován: 28.03.2010 15:15
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od jurod »

Ale tak s tím, že to bude žrát jsi musel počítat ne? 8O
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=206636" onclick="window.open(this.href);return false;
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=231905" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od majrek001 »

ono by stačilo podložit plynový pedál a ona by spotřeba trochu klesla :blush:
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Tomikcek »

Dalsi pripad,napred nekdo vychvaluje a pak beci ze ma velkou spotrebu :D aneb poucka o opicich a bananech :D
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od yessmen »

Jen pro srovnání, G4 2.0 4motion jsem měl rok a půl a dlouhodobá spotřeba 10L/100KM a, že by to teda nějak jelo to ne, tak normal. Teď mám R32 a jezdím za 11L/100KM, stejné trasy stejné tempo, takže že by 2.0 byl nějak extra úsporný fakt nee.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Tomikcek »

Hmmm ... ne ze bych ti neveril,nikdy jsem v .:R32 nesedel ale jel jsem v audi 3.3 a 3.0 v obou byla spotreba kolem 13 lehkou nohou,takze bud jezdis dost velke dalky nebo je to eRko super usporne a pokud ten druhy duvod,chci ho taky :) ... Ikdyz je az nesmyslne predrazene :)
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od yessmen »

MK5 R32 je super počítal jsem s úplně jinou hodnotou. Hodně udělá DSG, když se jede v klidu ušetří neskutečně moc. Jezdím 90% jen město a samozřejmě občas launche a zablbnutí. Každopádně je to, ale spíš o tom že 2.0 v 4motionu s 85kW není moc závratný a aby to jelo musí se dost šlapat.

PS když jsem R32 kupoval od člověka z Prahy měl tam dlouhodobou 10,7L/100KM a říka, že jezdil taky jen město.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Tomikcek »

Tak to jsou pro me dost neuveritelne hodnoty :) mit s trilitrem spotrebu po meste 10,7 je az moc pekna pisnicka :) se svoji audi,kdyz tocim max 2,5tis,zadne prudke rozjezdy ani nic podobneho se dostanu tak na 11min,vetsinou kolem 11,5 ale to je uplne o necem jinem samozrejme . V tom pripade prohlasuji G5 R32 s DSG za nejuspornejsi vuz z katogorije nad 3.0 :D ... Tedka jsem mel po meste pucene mondeo ST220 (3.0 166kW) a po meste,klidnym tempem 12,3


edit: A ted vazne,ktere jine benzinove auto ma po Praze(kteremkoli jinem vetsim meste) spotrebu pod 11l
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

tak 2.0 fakt mile překvapila když vidim ty videa :) + cenově je k pořízení za zajímavější peníze, 1.8T začíná co sem koukal o slušnej kus vejš když to nejsou ty nejlevnější "plečky".... Je mi 24, sám sem se divil když sem si nechal počítat na epojisteni i s nekolikaletym bonusem poviny, jak to kleslo, za 2.1TD 80kW sem platil kolem 5tis pred rokem a půl a ted cca 2000 a nejaky drobny za tu 1:8T ..

Ještě drobná otázka , zásadně sem se vyhybal autobazarům a auta kupoval bud na klubu daný značky, nebo na bazoši a tak :D
p.s. nemluvim o aaa, autoštěpánek a dalši šméčka..

počítám že mi tenhle přístup potvrdíte :D .. ? stále vybírat a kupovat od lidí a ne bazáčů kerý to naleštěj umejou od oleje atd..
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Tomikcek »

Tak u toho 2.0 neni vesmes co zkazit,pokud tam je olej,voda a benzin tak to pojede :D jinak stace castejc se treba i zde na klubu objevuji "nalestene" potvory a lidi co se snazi ostatni jenom ojebat ,ale je to jenom o pristupu,ja jsem nikdy s autem z bazaru problem nemel,zato od normalniho cloveka uz parkrat jo .


edit: pekny priklad je G4 2.8 co je tedka v inzerci za 80 a nedavno se tu prodavala za 50 sice s nejakou zavadou za 30tis musi byt pul auta noveho :D
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

aktualne mam vyhlídlou jednu 2.0 zejtra jedu kouknout, z části sem i zvědavej jak to jede v nízkejch, když je to 8V tak by moh odpadnout problém neskutečný lenosti mojí aktuální 1.8 16V než se rozjede.. výkonově by mi to určitě stačilo, sem spokojenej i s aktuálníma 81kW, jen to šnečení při rozjezdu než tam člověk dostane trojku je děsný + v zimě sotva nastartuju ( nic moc tlaky na válcích a pár dalších věcí na celym autě - jednoduše už potřebuju celkově něco "lepšího"

80 je pro mě dost na hraně, ( + cena přestavby na lpg a sem už nad 100k :( )
G4 2.0 85kW

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Sonny »

layyen píše:aktualne mam vyhlídlou jednu 2.0 zejtra jedu kouknout, z části sem i zvědavej jak to jede v nízkejch, když je to 8V tak by moh odpadnout problém neskutečný lenosti mojí aktuální 1.8 16V než se rozjede.. výkonově by mi to určitě stačilo, sem spokojenej i s aktuálníma 81kW, jen to šnečení při rozjezdu než tam člověk dostane trojku je děsný + v zimě sotva nastartuju ( nic moc tlaky na válcích a pár dalších věcí na celym autě - jednoduše už potřebuju celkově něco "lepšího"

80 je pro mě dost na hraně, ( + cena přestavby na lpg a sem už nad 100k :( )
Tak pak napiš jak to jede,aspoň si to přečtu a budu slintat :laugh: 2.0 jsem chtěl ale bohužel nebyly ve variantu.. a tak se po městě plazím s 1.6kou, ta je teprve "pružná" :D

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Tomikcek »

Tak kazda sranda neco stoji :) jinak za sto papiru uz by bylo aj pekne TDi,jak v G4 tak treba v passatu :)

Nedavno tu byl dokonce ARL pod kilecko,dost jsem nad nim premyslel
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“