1.8T vs 2.0
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
souhlasim že za víc srandy (1.8T 2.8V6) a tak je potřeba připlatit, sem i motorkář tak větší divočinu si nechám na mašinu jak to tak vidim dám určo vědět.. jediný co mě zajímá a nějak sem nenašel nikde po netu jestli má smysl řešit u tý 2.0 chip 85->95kW.. ?
tdi nechci - jezdí se s nim krásně, ale s tim co najezdim je pro mě LPG o cca 150000 Kč ročně na palivu výhodnější
tdi nechci - jezdí se s nim krásně, ale s tim co najezdim je pro mě LPG o cca 150000 Kč ročně na palivu výhodnější
G4 2.0 85kW
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.8T vs 2.0
8V je 8V. Obrovská výhoda je že to jede víc odspodu než 16V, ale zase to pak nejede tolik v těch vysokých otáčkách.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: 1.8T vs 2.0
Taky se hojím na mašině,Kawa1100layyen píše:souhlasim že za víc srandy (1.8T 2.8V6) a tak je potřeba připlatit, sem i motorkář tak větší divočinu si nechám na mašinu jak to tak vidim dám určo vědět.. jediný co mě zajímá a nějak sem nenašel nikde po netu jestli má smysl řešit u tý 2.0 chip 85->95kW.. ?
tdi nechci - jezdí se s nim krásně, ale s tim co najezdim je pro mě LPG o cca 150000 Kč ročně na palivu výhodnější
Jinak nějaká uprava zde..
http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=32&lng=cze" onclick="window.open(this.href);return false;
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.8T vs 2.0
ARL chvíli jsem ho měl v Leonu a pořád se něco s*alo. Prostě jak člověk nenarazí na dobrej kus od majitele, co to pořád nehonil nad 3 tis. otáček, tak jo, ale těch bude po skromnu. Taky když 2.0i žere 10L, tak na to peču, radši si budu jezdit bomby za 11L a nechám to být Auto je v pěkném plně funkčním stavu..dnes jsem doléval tedy konečně olej a nenalil jsem tam ani 3 deci a to jsem ujel už 5 tis. km, takže ta jeho spotřeba nebude zase tak markantní, jak jsem se obával, takže o starost míň.
Jinak k porovnání bazar/soukromý majitel => v bazaru mě okradli vždy! (vždy nějaké skryté vady bez možnosti reklamace) Od soukromého majitele jsem měl zatím jen 3 automobily a všechny totálně v rychtungu, toť zkušenost má. V6 mám taky od soukromého majitele a spokojenost. Musí se to pořádně prolézt, dát na diagnostiku, projet pořádně a hlavně zvednout a zkusit nějakou ocelovou tyčí vůli všech tlumicích segmentů a částí (ramena, čepy, silentbloky atd.) a pohledem je taky toho dost vidět. Jinak do motoru a převodovky asi nikdo z nás nevidí, tak tam je to risk skoro vždy..sledovat taky zda má auto černé koncovny výfuku či nikoliv atd., a za studena jaká barva jde z výfuku ven. Takové ty auta, kdy majitel přijede s už zahřátým motorem na provozní teplotu jsou riskem vždy. V6 stála na pozemku bývalého majitele, motor byl studený, takže se nebylo čeho bát. řadit šlo hned krásně a žádné podezřelé zvuky se po nastartování (které bylo na drc) neobjevily a dodnes neobjevují, takže asi tak zkušenosti mé s koupí aut od soukromých osob. Z bazarů jsem měl bohužel zkušenost jen s těmi 2 jmenovanými - aaa & štěpí auto. Testovací jízdy vždy byly krátké..motory problematických kusů tam před každou směnou startují, aby se vyhnuli tomu, že auto najednou nenaskočí jak by mělo, při příchodu zákazníka atd. ani nevěřím jejich serviskám a kecům o tom, jak je vše OK, vždy jsem do takových aut narval desetitisíce a v životě už bych si hodně rozmyslel zda vzít auto vůbec ještě někdy z bazaru. Ale zase mají větší výběr a na to hrajou, že když člověk nevybere to pro co si jede, tak se ho snaží ukecat do něčeho jiného a to se jim většinou i povede a pak když člověk přijede domu, vyspí se, tak toho většinou lituje, ale už je bohužel pozdě. Také jsem v pár případech narazil na auta od fyzický osoby, kde to smrdělo podvodem, ale člověk není vůl a je lepší si vždy někoho s sebou vzít kdo tomu rozumí a jak se člověku něco na tom autě nezdá, tak je lepší hned jít od toho pryč. Jako když mi třeba borec při pokusu o prodej octávky sundal kolo a řekl, ať se podívám, v jakém "skvělém" stavu to je a ona tam byla prasklá prachovka tlumiče, čepy KO, rameno mělo vůli jak blázen a kotouč byl celý shnilý a destička na minimu, tak tím bylo mé rozhodování o celkovém stavu auta rázem u konce. Nevím, jak někdo může být tak hloupý, že ty závady ještě vyzdvihuje a říká - nevím čim to je. např.: KO dvouhmota? - nevim čim to je! auto se občas samo bez varování zamkne i s klíčkem v zapalování = no to občas dělá, proto vozim sebou 2. klíč atd. No musel jsem se mu jen smát, nebo sjetý vzorek na kolech komentoval tím, že jsou to závodní kola a má to tak být a že za ně dal celých 5 tisíc korun a jsou v naprostém pořádku No za takový peníze jsem už natrefil na pár sad kol i s gumama, ale žádné nebyly v tak žalostném okopaném a ojetém stavu.
Jinak k porovnání bazar/soukromý majitel => v bazaru mě okradli vždy! (vždy nějaké skryté vady bez možnosti reklamace) Od soukromého majitele jsem měl zatím jen 3 automobily a všechny totálně v rychtungu, toť zkušenost má. V6 mám taky od soukromého majitele a spokojenost. Musí se to pořádně prolézt, dát na diagnostiku, projet pořádně a hlavně zvednout a zkusit nějakou ocelovou tyčí vůli všech tlumicích segmentů a částí (ramena, čepy, silentbloky atd.) a pohledem je taky toho dost vidět. Jinak do motoru a převodovky asi nikdo z nás nevidí, tak tam je to risk skoro vždy..sledovat taky zda má auto černé koncovny výfuku či nikoliv atd., a za studena jaká barva jde z výfuku ven. Takové ty auta, kdy majitel přijede s už zahřátým motorem na provozní teplotu jsou riskem vždy. V6 stála na pozemku bývalého majitele, motor byl studený, takže se nebylo čeho bát. řadit šlo hned krásně a žádné podezřelé zvuky se po nastartování (které bylo na drc) neobjevily a dodnes neobjevují, takže asi tak zkušenosti mé s koupí aut od soukromých osob. Z bazarů jsem měl bohužel zkušenost jen s těmi 2 jmenovanými - aaa & štěpí auto. Testovací jízdy vždy byly krátké..motory problematických kusů tam před každou směnou startují, aby se vyhnuli tomu, že auto najednou nenaskočí jak by mělo, při příchodu zákazníka atd. ani nevěřím jejich serviskám a kecům o tom, jak je vše OK, vždy jsem do takových aut narval desetitisíce a v životě už bych si hodně rozmyslel zda vzít auto vůbec ještě někdy z bazaru. Ale zase mají větší výběr a na to hrajou, že když člověk nevybere to pro co si jede, tak se ho snaží ukecat do něčeho jiného a to se jim většinou i povede a pak když člověk přijede domu, vyspí se, tak toho většinou lituje, ale už je bohužel pozdě. Také jsem v pár případech narazil na auta od fyzický osoby, kde to smrdělo podvodem, ale člověk není vůl a je lepší si vždy někoho s sebou vzít kdo tomu rozumí a jak se člověku něco na tom autě nezdá, tak je lepší hned jít od toho pryč. Jako když mi třeba borec při pokusu o prodej octávky sundal kolo a řekl, ať se podívám, v jakém "skvělém" stavu to je a ona tam byla prasklá prachovka tlumiče, čepy KO, rameno mělo vůli jak blázen a kotouč byl celý shnilý a destička na minimu, tak tím bylo mé rozhodování o celkovém stavu auta rázem u konce. Nevím, jak někdo může být tak hloupý, že ty závady ještě vyzdvihuje a říká - nevím čim to je. např.: KO dvouhmota? - nevim čim to je! auto se občas samo bez varování zamkne i s klíčkem v zapalování = no to občas dělá, proto vozim sebou 2. klíč atd. No musel jsem se mu jen smát, nebo sjetý vzorek na kolech komentoval tím, že jsou to závodní kola a má to tak být a že za ně dal celých 5 tisíc korun a jsou v naprostém pořádku No za takový peníze jsem už natrefil na pár sad kol i s gumama, ale žádné nebyly v tak žalostném okopaném a ojetém stavu.
VW Golf IV V6 4_MOTION
- HANZ500
- Moderátor
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 28.01.2010 21:35
- Bydliště: Kladno
Re: 1.8T vs 2.0
Chtěl bych vidět jak jezdíš bomby za 11L
Dodge Challenger HURST 5.7 Hemi, Škoda Octavia IV PHEV, Dacia Pick Up 1.6 mpi, Škoda Octavia 2.0 tdi, Škoda Felicia 1.3mpi
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
HANZ500 píše:Chtěl bych vidět jak jezdíš bomby za 11L
Taky by me zajimalo ... Jinak koukam ze DD co prispevek to nazor
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: 1.8T vs 2.0
A co příspěvěk to jiný názor ... Minule jsem četl jeho příspěvek s jeho průměrnou spotřebou 13l ... Tak jedině, že ty "bomby" jezdí z kopce
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
dám vědět zejtra, kouknu uvidim, lecos sem kupova, věci si na autě dělám dom, případně u známýho když je potřeba trochu víc profi nářadí, hlavně ať to startuje za studena pěkně, má klidnej chod, nějaký vůle na podvozku zohlednim na ceně, dycky sem při nákupu třeba o 2 tis usmlouval cenu za nějaký drobnosti kerý nikdo dopředu neřek po telefonu .. ted dolejvam cca 1,5L / 15 000km , menim po 15tis misto 10tis protoze to zere a dost ho doplnim .. takže 0,3L je jak nic:)
G4 2.0 85kW
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 1.8T vs 2.0
Celkem se divím, že zde ještě nezazněl extrémně rozšířený problém s pístními kroužky právě u toho 2.0.
Týká se všech těhle motorů octavia/golf/bora atp.. údajně ve výrobě je snad otočili a tím pádem je spotřeba oleje poměrně vysoká i s nízkým nájezdem.
Můžu to 100% potvrdit, protože už od novoty od první garančky v roce 2002 byl do motoru dáván 10W40 a na 105tis km byla spotřeba oleje 10W40 kolem litru oleje na necelé 2000km.
Týká se všech těhle motorů octavia/golf/bora atp.. údajně ve výrobě je snad otočili a tím pádem je spotřeba oleje poměrně vysoká i s nízkým nájezdem.
Můžu to 100% potvrdit, protože už od novoty od první garančky v roce 2002 byl do motoru dáván 10W40 a na 105tis km byla spotřeba oleje 10W40 kolem litru oleje na necelé 2000km.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
videl sem o tom psát jinde, nebyla to bolest treba jen prvnich kousku nez si nekdo vsimnul.. ?
G4 2.0 85kW
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 1.8T vs 2.0
Tuším že až od 2003 to opravili, ale nepotvrdím to. Já měl 2002 a stejný problém jako na starších.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T vs 2.0
yessmen ..tvoje údajně se moc neztotožňuje s věrohodnou info...
máš částečně pravdu, tohle byl opravdu problém...ale pokud vím tak jen u octávií 2000/2001
máš částečně pravdu, tohle byl opravdu problém...ale pokud vím tak jen u octávií 2000/2001
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 1.8T vs 2.0
Tak proč můj Golf 2002 měl stejný problém a VW od novoty lil 10W40 na snížení spotřeby?
Kolega s VW Bora ten samý problém od novoty.
//si to vygooglete, na zahraničních forech hlásí tyto potíže i lidé s jettou/borou/golfem/beetle 2.0 2003 -> jediný řešení nové kroužky.
//pro english possible lidi příspěvek z roku 2002:
Apparently my car has oil problems and rapidly looses oil....
anyone with a 2.0 mk4 ever have this problem or have to do oil consumption tests with the dealership?? if anyone know anything about this please enlighten me....
thanks in advance
Answer
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
LOL. This is the classic 2.0L problem. You might want to check the 8v 2.0L forums and run search --- this has been covered 1-430924839248 times!
Kolega s VW Bora ten samý problém od novoty.
//si to vygooglete, na zahraničních forech hlásí tyto potíže i lidé s jettou/borou/golfem/beetle 2.0 2003 -> jediný řešení nové kroužky.
//pro english possible lidi příspěvek z roku 2002:
Apparently my car has oil problems and rapidly looses oil....
anyone with a 2.0 mk4 ever have this problem or have to do oil consumption tests with the dealership?? if anyone know anything about this please enlighten me....
thanks in advance
Answer
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
LOL. This is the classic 2.0L problem. You might want to check the 8v 2.0L forums and run search --- this has been covered 1-430924839248 times!
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T vs 2.0
možný o je ...
v každým případě by mi bylo úplně jedno jestli tam ten zbytek z 5litrovýho kanystru během roku doleju..a motor ho sežere nebo ho po roce vypustím a vyměním...
máme v supu 2.0 AQY a dolíváme tak max 0,5l - 1l na 15.000 km
v každým případě by mi bylo úplně jedno jestli tam ten zbytek z 5litrovýho kanystru během roku doleju..a motor ho sežere nebo ho po roce vypustím a vyměním...
máme v supu 2.0 AQY a dolíváme tak max 0,5l - 1l na 15.000 km
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.8T vs 2.0
V 90-x letech jsem se živil prodejem aut nějakou dobu. Nejsem automechanik. Hodně jsem se ale naučil od lidí, co prohledávali auta, na co koukat a dávat pozor.
Kupoval jsem si několikrát v ČR auta jak pro sebe, tak i pro známe. Koupit si kvalitní ojetý vůz je podle mne nadlidský úkol.
Je zde malý výběr. U aut z dovozu buď stočené km, skryté vady nebo byly bourané.
Dobrá ojetina většinou se prodá spíš mezi známe nebo kolegy.
Mně se osvědčilo nakupovat auta v Německu nebo v Rakousku. Pouze od soukromníků. Jen je třeba se vyhnout jistým národnostním menšinám.
Kupoval jsem si několikrát v ČR auta jak pro sebe, tak i pro známe. Koupit si kvalitní ojetý vůz je podle mne nadlidský úkol.
Je zde malý výběr. U aut z dovozu buď stočené km, skryté vady nebo byly bourané.
Dobrá ojetina většinou se prodá spíš mezi známe nebo kolegy.
Mně se osvědčilo nakupovat auta v Německu nebo v Rakousku. Pouze od soukromníků. Jen je třeba se vyhnout jistým národnostním menšinám.