1.8T vs 2.0

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Rouballik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1050
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jilemnice

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Rouballik »

Tady ještě posílám přehled toho co se do G4 strkalo:
Encyklopedie -> benzínové motory VW Golf IV


Ještě to asi nebude kompletní.

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od VWMysak »

http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... toren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

tak golfa beru, 2.0 jak sem psal, ten rozjezd, bez sahnuti na plyn se to rozjede jak nic, trosku na to slapnout a fakt frčí.. krása.. nejde srovnávat s tou 16V co mam .. tam se musi i dost vzit za plyn aby to cloveku nechciplo, a vykonove ani v otackach neda to jak jede ta 2.0 od spoda.. cili jasna volba, auto vypada pohodove, občas nejaka kosmetika, jen malicka vule v prednich kolech, dohodli sme malou slevu, a v nedeli pro nej jedu :) takze diky za rady, nakonec me nebude nijak mrzet ze nemam 1.8T, pac tohle je pro me ideal :)
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
Tomikcek
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1622
Registrován: 14.08.2010 13:05
Bydliště: Hovězí - Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Tomikcek »

Myslim ze budes spokojeny :) je to idealni volba mezi spotrebou/vykonem/udrzbou :) pak nahod aspon nejake fotky :)
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od yessmen »

Hlavně dej tak za měsíc vědět kolik papá oleje..
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

s tim olejem sem na to sám zvědavej .. fotky hodim :)
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
yessmen
Profík
Profík
Příspěvky: 1192
Registrován: 28.08.2011 22:43
Bydliště: Jablonec n/N

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od yessmen »

Jinak 4x4 nebo jen FWD? Bez 4motionu je ten 2.0 relativně pružný no.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

obyč náhon na předek
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

tak nakoupeno - přivezeno - jede to pěkně, průměrná na cestě zpátky - 160 na dálnici, leckde na to trošku šlápnout aby to jelo i do kopce ( 160 je pro mě ideál víc moc jezdit nepotřebuju ) průměrnou palubák ukázal 10,8 - což je skoros tejný jako původní auto kerý při týhle spotřebě moc nejelo .. nejvíc se mi líbí jak pětka táhne krásně od 2tis, bez zaváhání, ve votáčkách už to neni tak znatelný ale pořád to jede pěkně ..

čeká mě nějaká kosmetika - holt lemy lehce trošku reznou, vůle na přední nápravě v řízení, ve vyšší rychlosti je to cejtit celkem víc, rukou vůle minimální ale znatelná. Jinak všecko funguje jak má, jezdí, brzdí..

jinak se potvrdilo co sem si tak nějak o VW myslel vůči peugeotům co sem měl ( nestěžuju si :D kdyby někdo chtěl říct že jo .. )
-je vevnitř slyšet víc hluk motoru, silnice a tak, je to takový tvrdý, pažouti se dycky spíš houpaly a dost tlumily
-palubka vypadá víc plastovějc, ukazatele a tak sou takový víc praktický než vzhledový -modrý podsvícení je ale pěkný, tapecírungy dvěří vypadaj taky pohodově

každopádně z praktickýho hlediska sem dosti spokojenej :)
G4 2.0 85kW

VWshop.cz
Člen klubu
Příspěvky: 671
Registrován: 05.04.2012 19:00

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od VWshop.cz »

layyen píše:jinak se potvrdilo co sem si tak nějak o VW myslel vůči peugeotům co sem měl ( nestěžuju si :D kdyby někdo chtěl říct že jo .. )
-je vevnitř slyšet víc hluk motoru, silnice a tak, je to takový tvrdý, pažouti se dycky spíš houpaly a dost tlumily
-palubka vypadá víc plastovějc, ukazatele a tak sou takový víc praktický než vzhledový -modrý podsvícení je ale pěkný, tapecírungy dvěří vypadaj taky pohodově
To je právě ten rozdíl. Tyhle značky jako Peugeot, Citroen .. jdou jiným směrem. Teďka jsem jel ve 2 roky staré C4. Motor nebylo slyšet do 4tis, spojka jak závodní, brzdy jak závodní... Měl jsem z toho pocit, že se snaží všecko udělat maximálně dobře, ale tak nějak to spolu nefunguje.
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od Sonny »

S tou hlučností souhlas,akorát to pozoruji u Škodovek.Octa I a II jsou hlučnější než VW(moje)Zato Fabie II..šílený,ovládání přesný,ale až moc lehce.Velký mínus -hlučnost od kol,motoru :roll: Hlavně TDI.

K tomu 2.0....
Majiteli gratuluji :wink: někdy tu sílu od sklepa taky snad zažiju :D

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

Sonny : díky :)
jinak ještě dva poznatky
- sklápění stínítika proti slunku - kdo to vymejšlel :D ? poradne to nejde ani pravou rukou kde je na to trošku vyříznuto..levou vůbec :D
- čuflík štelování teploty a tak je taky za řadící pákoutotál mimo dosah :D
//
- hlasitost - v peugeotu si motor krásně tichonce ( sotva slyšet ) i v skoro 5tis ot.. v golfu od 3500 ot v tom hučí jak v .. :D určo si zvyknu a ani mi to nepřijde, jen je to velkej rozdíl ..
p.s. C4ku sem hodně zvažoval, známej dělá v VW, sežene slušně díly a tak, čili rozhodování bylo jednodušší .. dost mi to připomíná G2 co se týče chování podvozku, posezu a tak :) C4 byla pěkná z venku ale ta palubka :sorry: určo je to praktický a tak, ale z mýho pohledu neni nad pěkný budíky za volantem :)
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od marfy8 »

Nesváděj to na auto je to jen tvoje nešikovnost :-P ... Neměl sis kupovat knoflíky ale Climatronic no... A třeba ti nehučí motor ale hučí ti v klacku z toho, že se vozíš ve VW :D :D

Uživatelský avatar
layyen
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 06.12.2008 10:23
Bydliště: Středočeský kraj

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od layyen »

aby se ta diskuse nezvrhla trošku jinam :D to radši ne :) jen je to trošku uzky to kam se strkaj prsty na sklapeni stinitka .. :adr: :blush:
G4 2.0 85kW

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: 1.8T vs 2.0

Příspěvek od vtuni »

layyen píše: kam se strkaj prsty na sklapeni stinitka .. :adr: :blush:
bože... :laugh: :laugh: :laugh: co všechno se tu nebude řešit... :laugh:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“