BigBang - konec příběhu
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Motor: AUY 1,9 TDi/PD 85kW 310Nm
Převodovka: 6q
Barva: klasická švestka LB5N
Rok výroby: duben 2001
Koupě: květen 2008 (se 134 tkm) - koupeno v ČR dovoz jako bouračka z DK
Cena: 200 t. a ješně něco k tomu
Výbava při koupi
- 4x Airbag
- dálka
- 2x el. okna
- el.zrcátka bez sklápění
- man.klima
- tažné zař.
- přídavné topení Eberspacher
- odkladací stolky na předních sedadlech
- kožený volant
- tempomat
Doplněná výbava v průběho provozu
- 2x sedačka(byl to Dán, takže v základu pouze 5 kousků + nedávno 2 nouzovky z jedničkovýho galoše za pár korun)
Závady v průběhu provozu
- nefuknční bufík - stále OFF, ale čerpadlo nové (9/2013), sítko pootočené, zoxidovaný konektor - vyměněn (7/2015)
- váha vzduchu
- turbo
- 2 páry čepů řízení (9/2014)
- zadní tlumiče
- výměna bouchlejch dveří + zoxidovaného těsnění kolem okna
- zavařená Al trubka klimy
- 2x homokinet. kloub vnější (levý, 11/2017, 235t km)
- 1x homokinet. kloub vnitřní (levý, 9/2016)
- prodloužení poloosy
- prasklá sedačka řidiče
- 2x kosti (9/2016) a 1x uložení př. stabilizátoru (9/2016)
Plánované opravy/úpravy
- komplet brzdy (celkem mě láká upgrade na 313 mm) - HOTOVO, nakonec jen nové kotouče Brembo + destičky Textar
- přední tlumiče + horní uložení (9/2016)
- zprovoznění bufíku - čerpadlo nové, sítko pootočené, čekání na nový konektor - mrtvé dmachadlo => vyměněn
- rozvody (nejspíš s předěláním na novější typ) - HOTOVO při 190t km
- žhavicí svíčky - ještě že moc nemrzne - stále to startuje v rámci možností
- prohlídka a vyčištění IC - po anabázi s ulítlou hadicí k IC jsem zjistil, že je uvnitř v podstatě suchá
- boj s rzí (hlavně následky bouračky) - to bude hlavní bod na léto
- vyvařit nosník a udělat jeden práh nikdy nekončící boj
- maxík
- výměna převod. oleje
- konečně se dokopat k výměně pyl. filtru - vyměněn na jaře 2013
- prah. nástavce z face. verze
- renovace kůže na volantu a řadicí páce
- rozleštit lak (už mám konečně nářadí ) - HOTOVO tak na 50 % k mojí spokojenosti, musím se dokopat k nákupu past
- sehnat pružinku do držáku na kelímky - HOTOVO
- nalakovat brzdiče - HOTOVO
- flat stěrače - HOTOVO
- gufero převodovky
je to prostě sociál s koženym volantem a tempomatem
a omlouvám se, že nedávám víc fotek, ale z externího zdroje nelze vkládat fotky větší než 1600x1200 (kdo to má všechno zmenšovat) a nahrávat je sem je taky nesmysl
Převodovka: 6q
Barva: klasická švestka LB5N
Rok výroby: duben 2001
Koupě: květen 2008 (se 134 tkm) - koupeno v ČR dovoz jako bouračka z DK
Cena: 200 t. a ješně něco k tomu
Výbava při koupi
- 4x Airbag
- dálka
- 2x el. okna
- el.zrcátka bez sklápění
- man.klima
- tažné zař.
- přídavné topení Eberspacher
- odkladací stolky na předních sedadlech
- kožený volant
- tempomat
Doplněná výbava v průběho provozu
- 2x sedačka(byl to Dán, takže v základu pouze 5 kousků + nedávno 2 nouzovky z jedničkovýho galoše za pár korun)
Závady v průběhu provozu
- nefuknční bufík - stále OFF, ale čerpadlo nové (9/2013), sítko pootočené, zoxidovaný konektor - vyměněn (7/2015)
- váha vzduchu
- turbo
- 2 páry čepů řízení (9/2014)
- zadní tlumiče
- výměna bouchlejch dveří + zoxidovaného těsnění kolem okna
- zavařená Al trubka klimy
- 2x homokinet. kloub vnější (levý, 11/2017, 235t km)
- 1x homokinet. kloub vnitřní (levý, 9/2016)
- prodloužení poloosy
- prasklá sedačka řidiče
- 2x kosti (9/2016) a 1x uložení př. stabilizátoru (9/2016)
Plánované opravy/úpravy
- komplet brzdy (celkem mě láká upgrade na 313 mm) - HOTOVO, nakonec jen nové kotouče Brembo + destičky Textar
- přední tlumiče + horní uložení (9/2016)
- zprovoznění bufíku - čerpadlo nové, sítko pootočené, čekání na nový konektor - mrtvé dmachadlo => vyměněn
- rozvody (nejspíš s předěláním na novější typ) - HOTOVO při 190t km
- žhavicí svíčky - ještě že moc nemrzne - stále to startuje v rámci možností
- prohlídka a vyčištění IC - po anabázi s ulítlou hadicí k IC jsem zjistil, že je uvnitř v podstatě suchá
- boj s rzí (hlavně následky bouračky) - to bude hlavní bod na léto
- vyvařit nosník a udělat jeden práh nikdy nekončící boj
- maxík
- výměna převod. oleje
- konečně se dokopat k výměně pyl. filtru - vyměněn na jaře 2013
- prah. nástavce z face. verze
- renovace kůže na volantu a řadicí páce
- rozleštit lak (už mám konečně nářadí ) - HOTOVO tak na 50 % k mojí spokojenosti, musím se dokopat k nákupu past
- sehnat pružinku do držáku na kelímky - HOTOVO
- nalakovat brzdiče - HOTOVO
- flat stěrače - HOTOVO
- gufero převodovky
je to prostě sociál s koženym volantem a tempomatem
a omlouvám se, že nedávám víc fotek, ale z externího zdroje nelze vkládat fotky větší než 1600x1200 (kdo to má všechno zmenšovat) a nahrávat je sem je taky nesmysl
Naposledy upravil(a) BigBang dne 30.03.2020 14:01, celkem upraveno 9 x.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
rozvody vyměněmy koncem minulýho týdne
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Dneska dostal Sharda nový mazání - Repsol Elite, tak uvidíme jak mu bude chutnat
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
aby se neřeklo, že nic nedělám
a ještě jsem čistil introš, ale fotky jsou velký a je jich hodně, takže je sem nedám, jelikož jsem línej
a ještě jsem čistil introš, ale fotky jsou velký a je jich hodně, takže je sem nedám, jelikož jsem línej
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- Beebear
- Člen klubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 03.09.2012 17:11
- Bydliště: Kostelec nad Labem
BigBang - konec příběhu
Krásně sis s ním vyhrál
Jestli se nepletu,na Štokách sem stál chvilku vedle tebe,než otevřeli bránu a byl sem unešenej jak se tam lesknul,měl sem chuť se otčit jet to ještě někam do lesejka přepucnout
Jestli se nepletu,na Štokách sem stál chvilku vedle tebe,než otevřeli bránu a byl sem unešenej jak se tam lesknul,měl sem chuť se otčit jet to ještě někam do lesejka přepucnout
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
jj stál jsem vedle, díky, díky ještě na něm bylo a je hromada práce zejména po tom, co se na střeše a kapotě vyřádili v AGC, když mi měnili čelní sklo kruhy od lahví a nakreslený prstem na střeše a kapota dodrbaná jak si tam asi několikrát za sebou to čelní sklo odložili zjistil jsem to až druhej den, když začalo svítit Slunce. Chce to klid, stejně to už neni origo lak, protože to bylo bouraný, a navíc to byl můj první pokus s leštičkou, takže tam byla hromada chyb Jinak tě můžu uklidnit, že jsi na tom nebyl z daleka nejhůř a až jsem se divil, co přijelo za „auta“
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- Beebear
- Člen klubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 03.09.2012 17:11
- Bydliště: Kostelec nad Labem
BigBang - konec příběhu
Aáá odborníci,to zamrzí..
Srázek byl luxusní,líbilo se mi že tam nebyli jen dokonalí leštěnky,bylo se na co dívat a bylo to o pohodičce
Přijet s tím mím někam na tjůningáč,tak bych musel zůstat za bránou
Srázek byl luxusní,líbilo se mi že tam nebyli jen dokonalí leštěnky,bylo se na co dívat a bylo to o pohodičce
Přijet s tím mím někam na tjůningáč,tak bych musel zůstat za bránou
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
tak samozřejmě, ale do některejch aut bych se snad i bál sednout jak psal matiass - byl to sraz klubu a ne tuning sraz Avšak co musim tak jako tak říct, že je hromada aut, který na fotkách vypadaj krásně a v reálu řekněme o poznání hůř. Tady to nebylo tak poznat, ale když jsem byl na Wagenschpurks, tak tam to bylo vidět neskutečně...
tak na „potkanou“ minimálně zase za rok ve Štokách
tak na „potkanou“ minimálně zase za rok ve Štokách
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- Beebear
- Člen klubu
- Příspěvky: 468
- Registrován: 03.09.2012 17:11
- Bydliště: Kostelec nad Labem
BigBang - konec příběhu
Určitě tak pak někde..
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Včera dokončena dvoudenní příprava Sharana na zimu. Vosk Collinite 476S a Finish kare 1000p - dělám takovej menší testík, kterej vosk vydrží v zimním provozu víc
Postup práce
noname aktivní pěna
1 kýbl s Glossworkz + hadice na oplach
sušení mamutem
oběd
Autofinesse clay
oplach čistou vodou
sušení mamutem
přesun pod střechu
leštění kapoty (V4 + bílý Hex)
večeře + spánek + snídaně
leštění pravého boku + části levého (V4 + bílý Hex)
oběd
doleštění levého boku
voskování daných částí Collinite 476S (2vrstvy pomocí Swissvax aplikátoru)
voskování daných částí Finish kare 1000p (2 vrstvy pomocí Swissvax aplikátoru)
konec práce + pár fotek + přesun do garáže + večeře
jak já miluju parchanty, co si kreslí na auta
pak taky milovat pány z AGC
tu je něco ze včerejší práce
Umyto
Strojně vzaná kapota a boky - snažil jsem se odstranit lehký hologramy, který jsem nadělal při prvním pokusu
Voskujeme, nebylo to jednoduchý vymyslet rozpis
Hotovson, ve tmě to vypadalo dobře, uvidíme dneska na Slunci
Uložen ke spánku
A nakonec dnešní focení normálním foťákem
a jedna, co se mi povedla
nakonec jeden timelapse
Postup práce
noname aktivní pěna
1 kýbl s Glossworkz + hadice na oplach
sušení mamutem
oběd
Autofinesse clay
oplach čistou vodou
sušení mamutem
přesun pod střechu
leštění kapoty (V4 + bílý Hex)
večeře + spánek + snídaně
leštění pravého boku + části levého (V4 + bílý Hex)
oběd
doleštění levého boku
voskování daných částí Collinite 476S (2vrstvy pomocí Swissvax aplikátoru)
voskování daných částí Finish kare 1000p (2 vrstvy pomocí Swissvax aplikátoru)
konec práce + pár fotek + přesun do garáže + večeře
jak já miluju parchanty, co si kreslí na auta
pak taky milovat pány z AGC
tu je něco ze včerejší práce
Umyto
Strojně vzaná kapota a boky - snažil jsem se odstranit lehký hologramy, který jsem nadělal při prvním pokusu
Voskujeme, nebylo to jednoduchý vymyslet rozpis
Hotovson, ve tmě to vypadalo dobře, uvidíme dneska na Slunci
Uložen ke spánku
A nakonec dnešní focení normálním foťákem
a jedna, co se mi povedla
nakonec jeden timelapse
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
BigBang - konec příběhu
Pěkně to prokouklo !
Já sem včera dopreparoval levý blatník a přistehoval první nosník.
Já sem včera dopreparoval levý blatník a přistehoval první nosník.
- matko001
- Závodník
- Příspěvky: 639
- Registrován: 19.06.2012 23:32
- Bydliště: Amsterdam NL
BigBang - konec příběhu
Preco si to po tom clay-ovani este oplachoval?
Ja sa chystam na nieco podobne, len v zjednodusenej verzii. Umyt Jarou (nech idu vsetky stare vosky dole), vysusit, clay, vosk. Lestenie si necham az budem mat lesticku a to tak skoro nebude.
Ja sa chystam na nieco podobne, len v zjednodusenej verzii. Umyt Jarou (nech idu vsetky stare vosky dole), vysusit, clay, vosk. Lestenie si necham az budem mat lesticku a to tak skoro nebude.
Rodinny Ford Galaxy 2003, 1.9 TDI 96kw, 6 st.
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT
Vozitko mojej polovicky: Ford Focus mk1 2000, 1.8 benzin
Byvale rodinne auto: Ford Mondeo 2003 kombi, 2.0 TDCi, 6 MMT
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
já radši oplachuju, někdo rovnou suší/rozlešťuje, ale já jsem línej, tak vyclayuju celý auto a pak ho opláchnu.
Nehledě na to, že jsem měl málo mikrovláken. To je tak, když se nevypere hned po práci
Co se týče leštičky, tak pořád se mám co učit, zůstaly mi ještě jemný hologramy - musim ladit techniku
mAJA: tak jsi dosochařil jo
Nehledě na to, že jsem měl málo mikrovláken. To je tak, když se nevypere hned po práci
Co se týče leštičky, tak pořád se mám co učit, zůstaly mi ještě jemný hologramy - musim ladit techniku
mAJA: tak jsi dosochařil jo
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- shafticzek
- Člen klubu
- Příspěvky: 2648
- Registrován: 15.01.2012 15:35
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
Ty to auto víc leštíš, než jezdíš, ne?
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
BigBang - konec příběhu
v současnosti pomalu jo auto povětšinou přes tejden stojí a jezdí o víkendu a to hlavně jednou za 14 dní Kladno - Dux a zpět
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club