Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

benzínové motory...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od xerxes »

jenom se zeptam teplotni čidlo jsi daval origo nebo nějaky podrob?

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od mastibruch »

Gixxer píše:vim,nasrat lidi , kdyz sem potreboval v necem tady poradit pri stavbe VR6 turbo tak semi vsichni akorat vysmali a nikdo neporadil , takze vim od ceho je forum...myslim ze toto co sem tady napsal tak kdyz nebude nekdo zhnilej zhodit si to sani tak na to prijde
Ty jsi mi teda inteligent....
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od KaCzaba »

Byla rec o teplote motoru.

Tak jsem to zkusil na prirucni diagnostice a v obou aplikacich mi to pise teplota motoru kolem 75 stupnu a budik drzi krasnych 90.

Ma to dve cidla na teplotu nebo jedno 4pinovy jako jsem mel na caravelle a bylo jak na budiky tak do RJ motoru?
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od mastibruch »

Je jedno 4pinové. Je na levé straně motoru vzadu na bloku celkem blbý přístup (z pohledu když stojíš před autem). A když budeš kupovat nové jedině origo. Výjde cca na 600,- . Já zkoušel dávat od Febi nebo koho za stejné prachy a pořád to blblo v zimě. Při origo v pohodě.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od KaCzaba »

ale proc budik ukazuje 90?

nemuzete si to taky nekdo nalogovat co vam ukaze pri 90 na budiku diagnostika?
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od mastibruch »

Diagnostika mi při 90 na budíkách ukazuje nějakých 90 až 96 °C teplotu vody. Prostě No protože to je tak řešené :D Někomu zase ukazujou budíky málo a teplotu vody dobře. Je tam prostě zkrat buď tam nebo tam...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od KaCzaba »

Kdyby byl zkrat tak budik teploty jde nadoraz. Je to preci z jednoho cidla,tak jak to muze hazet dve odlisne teploty?
no slo mi jem o to jak je na tom to cidlo a zda ho mam menit

Odesláno z mého GT-N7000
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od mastibruch »

Fakt presne nevim jak je to v tom cidle resene nikdy jsem to vevnitr nevidel a za druhe nejsem elektrikar. Jo a bacha jak tam budes davat to nove cidlo tak ho tam nasun kolmym tlakem a netoc s nim aby jsi hi neukroutil. ;-)
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od KaCzaba »

Tam bude stejny system jako v ty T4 asi ne?
takovy sirsi cidlo strceny do plastovyho hrdla,zajistena vidlickou?

Odesláno z mého GT-N7000
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od mastibruch »

Nevim jak to ma T4 ale asi jo. Kdyz kouknes na kelly tak ho tam uvidis.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
Jacques.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 813
Registrován: 31.03.2011 17:57
Bydliště: Děčín okolí...

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od Jacques. »

Našel jsem podobné téma a tam se to vyřešilo výměnou ELEKTROMAGNETICKÉHO VENTILU ODVĚTRÁNÍ PALIVOVÉ NÁDRŽE.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... ovan%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN

Uživatelský avatar
Jacques.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 813
Registrován: 31.03.2011 17:57
Bydliště: Děčín okolí...

Re: Startovanie (problem) Passat V6 2.8 Syncro

Příspěvek od Jacques. »

Tak VYŘEŠENO.
Špatné startovaní za za teplého motoru mě trápilo dost dlouho a přečetl jsem o tom hodně. Bohužel k Passatu se nikde nic nedočtete. Našel jsem to až ve spojitosti Octavia 1.6,mají s tím také problémy.

U mě to byl protékající vstřikovací ventil. Stačí jeden aby se vypustil tlak z railu a přesytil směs při startu.

Postup práce je jednoduchy. Vyndat lišty i s triskami zabera maximálně 10 minut. Lištu drží dva imbusy na každé straně. Trisky drží jen na těsnění,tak je s railem vytrhněte ven. A čekejte , pozorujte které trysky budou kapat. Dělejte to na teplém motoru !!!
Stačí vyměnit kapající trysky,je zbytečné měnit všechny.

Špatné starty za tepla mužou být ale i příčinou ničeho jiného :arrow:
vadné teplotní čidlo chladící kapaliny
nefunkční elektromagneticky ventil pro odvětrávání palivové nádrže (hlásí diagnostika jako chybu)
vadný snímač otáček klikové či vačkové hřídele (hlásí diagnostika jako chybu)
špatný benzín
špatné mapy v řídící jednotce (četl jsem o tom,že je montáž LPG nějak přeprogramovala)
Přílohy
uploadfromtaptalk1426757206423.jpg
uploadfromtaptalk1426757190690.jpg
uploadfromtaptalk1426965727606.jpg
Passat B8 Alltrack 2.0 Tsi 162kw
Ex ►Passat B5 1.9 TDi 81kw AVG+4motion
Ex ►Audi A6 Avant 3.0 TDi
Ex ►Passat B5,5 Variant, 2.8 V6,4motion+LPG
Ex ►Passat B5 sedan 1.9 TDI 81KW AFN

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“