1.8T vs 2.0
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Rouballik
- Moderátor
- Příspěvky: 1050
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jilemnice
Re: 1.8T vs 2.0
Tady ještě posílám přehled toho co se do G4 strkalo:
Encyklopedie -> benzínové motory VW Golf IV
Ještě to asi nebude kompletní.
Encyklopedie -> benzínové motory VW Golf IV
Ještě to asi nebude kompletní.
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: 1.8T vs 2.0
http://www.doppel-wobber.de/forum/Infor ... toren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
tak golfa beru, 2.0 jak sem psal, ten rozjezd, bez sahnuti na plyn se to rozjede jak nic, trosku na to slapnout a fakt frčí.. krása.. nejde srovnávat s tou 16V co mam .. tam se musi i dost vzit za plyn aby to cloveku nechciplo, a vykonove ani v otackach neda to jak jede ta 2.0 od spoda.. cili jasna volba, auto vypada pohodove, občas nejaka kosmetika, jen malicka vule v prednich kolech, dohodli sme malou slevu, a v nedeli pro nej jedu takze diky za rady, nakonec me nebude nijak mrzet ze nemam 1.8T, pac tohle je pro me ideal
G4 2.0 85kW
- Tomikcek
- VWjunior
- Příspěvky: 1622
- Registrován: 14.08.2010 13:05
- Bydliště: Hovězí - Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8T vs 2.0
Myslim ze budes spokojeny je to idealni volba mezi spotrebou/vykonem/udrzbou pak nahod aspon nejake fotky
VW Passat CC 2009 2.0TDi 125kW + Audi S4 b5 avant 2.7BiTurbo s K04 - V̶W̶ P̶a̶s̶s̶a̶t̶ 3̶B̶G̶ 9̶6̶k̶W̶ 6̶q̶ -̶ A̶u̶d̶i̶ A̶4̶ b̶7̶ 2̶.̶0̶T̶F̶S̶I̶ Q̶ -̶ A̶4̶ b̶5̶ 1̶.̶8̶T̶ Q̶
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 1.8T vs 2.0
Hlavně dej tak za měsíc vědět kolik papá oleje..
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: 1.8T vs 2.0
Jinak 4x4 nebo jen FWD? Bez 4motionu je ten 2.0 relativně pružný no.
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
tak nakoupeno - přivezeno - jede to pěkně, průměrná na cestě zpátky - 160 na dálnici, leckde na to trošku šlápnout aby to jelo i do kopce ( 160 je pro mě ideál víc moc jezdit nepotřebuju ) průměrnou palubák ukázal 10,8 - což je skoros tejný jako původní auto kerý při týhle spotřebě moc nejelo .. nejvíc se mi líbí jak pětka táhne krásně od 2tis, bez zaváhání, ve votáčkách už to neni tak znatelný ale pořád to jede pěkně ..
čeká mě nějaká kosmetika - holt lemy lehce trošku reznou, vůle na přední nápravě v řízení, ve vyšší rychlosti je to cejtit celkem víc, rukou vůle minimální ale znatelná. Jinak všecko funguje jak má, jezdí, brzdí..
jinak se potvrdilo co sem si tak nějak o VW myslel vůči peugeotům co sem měl ( nestěžuju si kdyby někdo chtěl říct že jo .. )
-je vevnitř slyšet víc hluk motoru, silnice a tak, je to takový tvrdý, pažouti se dycky spíš houpaly a dost tlumily
-palubka vypadá víc plastovějc, ukazatele a tak sou takový víc praktický než vzhledový -modrý podsvícení je ale pěkný, tapecírungy dvěří vypadaj taky pohodově
každopádně z praktickýho hlediska sem dosti spokojenej
čeká mě nějaká kosmetika - holt lemy lehce trošku reznou, vůle na přední nápravě v řízení, ve vyšší rychlosti je to cejtit celkem víc, rukou vůle minimální ale znatelná. Jinak všecko funguje jak má, jezdí, brzdí..
jinak se potvrdilo co sem si tak nějak o VW myslel vůči peugeotům co sem měl ( nestěžuju si kdyby někdo chtěl říct že jo .. )
-je vevnitř slyšet víc hluk motoru, silnice a tak, je to takový tvrdý, pažouti se dycky spíš houpaly a dost tlumily
-palubka vypadá víc plastovějc, ukazatele a tak sou takový víc praktický než vzhledový -modrý podsvícení je ale pěkný, tapecírungy dvěří vypadaj taky pohodově
každopádně z praktickýho hlediska sem dosti spokojenej
G4 2.0 85kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 671
- Registrován: 05.04.2012 19:00
Re: 1.8T vs 2.0
To je právě ten rozdíl. Tyhle značky jako Peugeot, Citroen .. jdou jiným směrem. Teďka jsem jel ve 2 roky staré C4. Motor nebylo slyšet do 4tis, spojka jak závodní, brzdy jak závodní... Měl jsem z toho pocit, že se snaží všecko udělat maximálně dobře, ale tak nějak to spolu nefunguje.layyen píše:jinak se potvrdilo co sem si tak nějak o VW myslel vůči peugeotům co sem měl ( nestěžuju si kdyby někdo chtěl říct že jo .. )
-je vevnitř slyšet víc hluk motoru, silnice a tak, je to takový tvrdý, pažouti se dycky spíš houpaly a dost tlumily
-palubka vypadá víc plastovějc, ukazatele a tak sou takový víc praktický než vzhledový -modrý podsvícení je ale pěkný, tapecírungy dvěří vypadaj taky pohodově
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: 1.8T vs 2.0
S tou hlučností souhlas,akorát to pozoruji u Škodovek.Octa I a II jsou hlučnější než VW(moje)Zato Fabie II..šílený,ovládání přesný,ale až moc lehce.Velký mínus -hlučnost od kol,motoru Hlavně TDI.
K tomu 2.0....
Majiteli gratuluji někdy tu sílu od sklepa taky snad zažiju
K tomu 2.0....
Majiteli gratuluji někdy tu sílu od sklepa taky snad zažiju
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
Sonny : díky
jinak ještě dva poznatky
- sklápění stínítika proti slunku - kdo to vymejšlel ? poradne to nejde ani pravou rukou kde je na to trošku vyříznuto..levou vůbec
- čuflík štelování teploty a tak je taky za řadící pákoutotál mimo dosah
//
- hlasitost - v peugeotu si motor krásně tichonce ( sotva slyšet ) i v skoro 5tis ot.. v golfu od 3500 ot v tom hučí jak v .. určo si zvyknu a ani mi to nepřijde, jen je to velkej rozdíl ..
p.s. C4ku sem hodně zvažoval, známej dělá v VW, sežene slušně díly a tak, čili rozhodování bylo jednodušší .. dost mi to připomíná G2 co se týče chování podvozku, posezu a tak C4 byla pěkná z venku ale ta palubka určo je to praktický a tak, ale z mýho pohledu neni nad pěkný budíky za volantem
jinak ještě dva poznatky
- sklápění stínítika proti slunku - kdo to vymejšlel ? poradne to nejde ani pravou rukou kde je na to trošku vyříznuto..levou vůbec
- čuflík štelování teploty a tak je taky za řadící pákoutotál mimo dosah
//
- hlasitost - v peugeotu si motor krásně tichonce ( sotva slyšet ) i v skoro 5tis ot.. v golfu od 3500 ot v tom hučí jak v .. určo si zvyknu a ani mi to nepřijde, jen je to velkej rozdíl ..
p.s. C4ku sem hodně zvažoval, známej dělá v VW, sežene slušně díly a tak, čili rozhodování bylo jednodušší .. dost mi to připomíná G2 co se týče chování podvozku, posezu a tak C4 byla pěkná z venku ale ta palubka určo je to praktický a tak, ale z mýho pohledu neni nad pěkný budíky za volantem
G4 2.0 85kW
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: 1.8T vs 2.0
Nesváděj to na auto je to jen tvoje nešikovnost ... Neměl sis kupovat knoflíky ale Climatronic no... A třeba ti nehučí motor ale hučí ti v klacku z toho, že se vozíš ve VW
- layyen
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 06.12.2008 10:23
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: 1.8T vs 2.0
aby se ta diskuse nezvrhla trošku jinam to radši ne jen je to trošku uzky to kam se strkaj prsty na sklapeni stinitka ..
G4 2.0 85kW
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T vs 2.0
bože... co všechno se tu nebude řešit...layyen píše: kam se strkaj prsty na sklapeni stinitka ..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO