problém s topením passatu VYŘEŠENO
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
problém s topením passatu VYŘEŠENO
Zdravím všechny klubáky. Strávil jsem dvě hodiny využitím tlačítka hledat a přečetl jsem téměř vše od odvzdušnění, vyčištění radiátoru atd. Všechny příspěvky mají společné, že k problému s tím, že jim auto přestalo topit došli postupně, kdy auto přestávalo nebo respektive topilo hůře a hůře až přestalo topit úplně.
Zatím co já, jsem do minulé neděle topil naprosto normálně, zapnuté econ a jelikož jsem měl vylitou láhev na koberečku za spolujezdcem, tak jsme to okouřil na nějakých 27 C a pustil topení pouze na nohy a jel s tímto nějakým 180km v tahu. V autě jako v sauničce, pršelo, byla noc, teploučko paráda. Cca 20km před barákem jsem pustil i do "ksichtu" páč mi hořela chodila tím horkem, kobereček krásně uschl a uberu na nějakých 22 C. Zastavím před barákem, vypnu motor.
Včera čili po 6 dnech přijdu k autu nastaruju, jsou 4 ráno, tak, že si přitopím, mám na sobě jen triko, jelikož pašík mi vždy začne topit během chvilička a ouha, hovňajs, jedu a stále studený vzduch, na climatroniku zmáčknuté econ, dáno na max. teplotu, dám tedy větrák na max. otáček a očekávám, že už konečně vyjde ten "vařící vzduch jako pokaždé" a stále jen a pouze studený vzduch. Teplota vody na budíku jako vždy, vody v okruhu dostatek, prostě stav jako vždy s vyjímkou toho, že netopí a z ničeno nic. Přepínám na auto, klima sepne nastavím teplotu 26 a stále studený, přepínám na climatroniku foukání na nohy na okna do xichtu, fouká co nastavím jen a pouze studené, ne vlažené či částeně teplé. POUZE A JENOM STUDNE.
Čili prosím, jestli jste někdo řešil tento problém prosím o radu než začnu, odvzdušňovat, čistit radiátor, měnit termostat a čido teploty, čučet na vodní pumpu. Děkuji za případné nápady rady. Kdyby byl někdo z Praglu či okolí a napíchnul mi to na Vag a hlavně věděl o co go a co na něm hledat, byl bych nesmírně rád za pomoc. Svatep
ještě doplním jedná se 1,9 - 81 kw
Zatím co já, jsem do minulé neděle topil naprosto normálně, zapnuté econ a jelikož jsem měl vylitou láhev na koberečku za spolujezdcem, tak jsme to okouřil na nějakých 27 C a pustil topení pouze na nohy a jel s tímto nějakým 180km v tahu. V autě jako v sauničce, pršelo, byla noc, teploučko paráda. Cca 20km před barákem jsem pustil i do "ksichtu" páč mi hořela chodila tím horkem, kobereček krásně uschl a uberu na nějakých 22 C. Zastavím před barákem, vypnu motor.
Včera čili po 6 dnech přijdu k autu nastaruju, jsou 4 ráno, tak, že si přitopím, mám na sobě jen triko, jelikož pašík mi vždy začne topit během chvilička a ouha, hovňajs, jedu a stále studený vzduch, na climatroniku zmáčknuté econ, dáno na max. teplotu, dám tedy větrák na max. otáček a očekávám, že už konečně vyjde ten "vařící vzduch jako pokaždé" a stále jen a pouze studený vzduch. Teplota vody na budíku jako vždy, vody v okruhu dostatek, prostě stav jako vždy s vyjímkou toho, že netopí a z ničeno nic. Přepínám na auto, klima sepne nastavím teplotu 26 a stále studený, přepínám na climatroniku foukání na nohy na okna do xichtu, fouká co nastavím jen a pouze studené, ne vlažené či částeně teplé. POUZE A JENOM STUDNE.
Čili prosím, jestli jste někdo řešil tento problém prosím o radu než začnu, odvzdušňovat, čistit radiátor, měnit termostat a čido teploty, čučet na vodní pumpu. Děkuji za případné nápady rady. Kdyby byl někdo z Praglu či okolí a napíchnul mi to na Vag a hlavně věděl o co go a co na něm hledat, byl bych nesmírně rád za pomoc. Svatep
ještě doplním jedná se 1,9 - 81 kw
Naposledy upravil(a) svatep dne 24.09.2013 18:34, celkem upraveno 1 x.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 28.11.2010 19:28
- Bydliště: Rychnov nad kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s topením passatu
kdyz menis teplotu, je slyset jak klapka jezdi ? zkusil bych udelat zakladni nastaveni :
základní nastavení uděláš i bez VAGU.
Stačí pustit klíček a na zapnutém klimatroniku stisknout současně ECON a tlačítko předního ofuku (ta šipka mířící na xicht panáčka).
Na oba displeje následně naskočí rozsypaný čaj a uslyšíš, jak jendotlivé servomotory nastavují své dorazy. Po cca 30 sekundách by to mělo být.
základní nastavení uděláš i bez VAGU.
Stačí pustit klíček a na zapnutém klimatroniku stisknout současně ECON a tlačítko předního ofuku (ta šipka mířící na xicht panáčka).
Na oba displeje následně naskočí rozsypaný čaj a uslyšíš, jak jendotlivé servomotory nastavují své dorazy. Po cca 30 sekundách by to mělo být.
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
Re: problém s topením passatu
Čago, když měním cokoliv na climatroniku, je pravda, že neslyším nic než foukání. Zkusím zaběhnout ještě dnes do auta a zkusím to základní nastavení. Stačí tedy podržet uvedená tlačítka, chápu, která máš na mysli. Je daný nějaký interval držení nebo držet do naskočení rozsypaného čaje a po té pustit a čekat?
Teď jsem se vrátil z auta. Zmáčknul jsem tlačítka econ + foukáni do "ksichtu" a nic se neděje. Pouze se změní, rozsvítí a zhasne nápis econ, vyčetl jsem zmáčknout 3 sekundy, zkoušel držet různé intervaly i 30 sekund a nic.
Dále jsem vyčetl info. pro diaknostiku econ + vnitřní okruh a na displeji se mi objevilo 4F7 00. Toď vše. Zkusím vygoolit.
Máte někdo radu co s tím climatornikem, že nereaguje na reset. I když, teď si uvědomuji, že jsem ten reset s tím econ + foukání do ksichtu vlastně zkoušel tak cca. před rokem, kdy jsem se o tomto dočetl zde a taky to nic nedělalo, nenapsalo, ale jelikož vše fungovalo jak mělo, jsem to tím pádem neřešil. svatep
Toto jsem vyčetl, vygooglil: Ten kod je chybova hlaska. Ked sa prevedie do decimalneho tvaru, tak je to chybova hlaska - 01271.
A ta hovori o chybe servomotora teplotnej klapky (V68). A to je ta spominana zmiesavacia klapka.
No a teda uz vies kde a v com hladat chybu. Aaaa, este som zabudol. Este to vymaz, urob zakladne nastavenie a potom test akcnych clenov.TAKŽE jdu hledat dále a zkusím zjistit více. Pokud by někdo věděl co s tím, prosím o pomoc. PRAHA A OKOLÍ. předem díky.
Teď jsem přišel z auta. Krom závady 4F700, žádná jiná nezaznamenána. Vynulováno, zobrazuje se 4444. Základní nastavení climatroniku, nelze, nereaguje na zmáčknutá tlačitka. Uvidím, co to ukáže u udělá, až s tím pojedu zítra nebo pozítří. Budu dál zkoumat, hledat, googlit, a čekat na vaše názory. Díky svatep
Teď jsem se vrátil z auta. Zmáčknul jsem tlačítka econ + foukáni do "ksichtu" a nic se neděje. Pouze se změní, rozsvítí a zhasne nápis econ, vyčetl jsem zmáčknout 3 sekundy, zkoušel držet různé intervaly i 30 sekund a nic.
Dále jsem vyčetl info. pro diaknostiku econ + vnitřní okruh a na displeji se mi objevilo 4F7 00. Toď vše. Zkusím vygoolit.
Máte někdo radu co s tím climatornikem, že nereaguje na reset. I když, teď si uvědomuji, že jsem ten reset s tím econ + foukání do ksichtu vlastně zkoušel tak cca. před rokem, kdy jsem se o tomto dočetl zde a taky to nic nedělalo, nenapsalo, ale jelikož vše fungovalo jak mělo, jsem to tím pádem neřešil. svatep
Toto jsem vyčetl, vygooglil: Ten kod je chybova hlaska. Ked sa prevedie do decimalneho tvaru, tak je to chybova hlaska - 01271.
A ta hovori o chybe servomotora teplotnej klapky (V68). A to je ta spominana zmiesavacia klapka.
No a teda uz vies kde a v com hladat chybu. Aaaa, este som zabudol. Este to vymaz, urob zakladne nastavenie a potom test akcnych clenov.TAKŽE jdu hledat dále a zkusím zjistit více. Pokud by někdo věděl co s tím, prosím o pomoc. PRAHA A OKOLÍ. předem díky.
Teď jsem přišel z auta. Krom závady 4F700, žádná jiná nezaznamenána. Vynulováno, zobrazuje se 4444. Základní nastavení climatroniku, nelze, nereaguje na zmáčknutá tlačitka. Uvidím, co to ukáže u udělá, až s tím pojedu zítra nebo pozítří. Budu dál zkoumat, hledat, googlit, a čekat na vaše názory. Díky svatep
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s topením passatu
ani mne to nefungovalo stimi tlacitkami tak som vytiahol comp pripojil na klimatronyk zadal zakladne nastavenia 000start a pekne sa po jednom nastavyli na 0
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
Re: problém s topením passatu
Jasně, řeším to i http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=123994" onclick="window.open(this.href);return false;. Dávám sem tento odkaz, pro případ, že by v budoucnu někdo řešil to samé, aby to mohl sledovat. Teď tedy jsem zjistil, že s největší pravděpodobností je v háji viz. citace: Ten kod je chybova hlaska. Ked sa prevedie do decimalneho tvaru, tak je to chybova hlaska - 01271. A ta hovori o chybe servomotora teplotnej klapky (V68). A to je ta spominana zmiesavacia klapka.
Po radil mi dále Majkl1. abych po zaparkování s ohřátým motorem, jej vypnul a po chvíli, pouze zapnul klíček, rozsvítí se kontrolky, a pustil topení na 1. čárku a poté měnil nastavení teplot. Toto jsem učinil a v autě je ticho, žádné vrčení servomotorku, při změně teploty na max. a obráceně. Zeptám se je možné, že to bude jen pojistkou? Odpoledne je samozřejmě projdu.
Teď jen sehnat v Praze a okolí někoho, kdo umí s VAGEM a nastaví mi základní nastavení klimatoroniku. svatep
Přidám ještě video, tento zvuk mi to nedělá a před tím, to dělalo http://www.youtube.com/watch?v=P4Us42neDFQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Po radil mi dále Majkl1. abych po zaparkování s ohřátým motorem, jej vypnul a po chvíli, pouze zapnul klíček, rozsvítí se kontrolky, a pustil topení na 1. čárku a poté měnil nastavení teplot. Toto jsem učinil a v autě je ticho, žádné vrčení servomotorku, při změně teploty na max. a obráceně. Zeptám se je možné, že to bude jen pojistkou? Odpoledne je samozřejmě projdu.
Teď jen sehnat v Praze a okolí někoho, kdo umí s VAGEM a nastaví mi základní nastavení klimatoroniku. svatep
Přidám ještě video, tento zvuk mi to nedělá a před tím, to dělalo http://www.youtube.com/watch?v=P4Us42neDFQ" onclick="window.open(this.href);return false;
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: problém s topením passatu
Pojistka určitě ne.
Nejsem si jist, ale pravděpodobně má řídící jednotka info o odebíraném proudu servomotorkem. Pokud nechodí, neteče proud a pak se to zapíše jako chyba. Takže buď celý motorek, nebo zkusit zkontrolovat uhlíky a případně vyměnit za nějaké odpovídající. Ta chyba se podle mne objeví znovu.
Nejsem si jist, ale pravděpodobně má řídící jednotka info o odebíraném proudu servomotorkem. Pokud nechodí, neteče proud a pak se to zapíše jako chyba. Takže buď celý motorek, nebo zkusit zkontrolovat uhlíky a případně vyměnit za nějaké odpovídající. Ta chyba se podle mne objeví znovu.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
Re: problém s topením passatu
Takže pojistky jsem prošel a měl jsi pravdu, všechny jsou ok. Sehnal jsem tu na foru obrázek, kde se ten servomotorek nachází, snad je to on. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=161&t=264269" onclick="window.open(this.href);return false; Zeptám se, když se nad tím zamyslím, mělo by být úplně jedno, jestli jej seženu z kteréhokoliv passata s climatronikem? Tím myslím plus mínus stejný rok výroby a neměl by být rozdíl např. jestli je to benzín nebo nafta. Je to tak? Přeci to museli dávat stejný do těch aut.
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: problém s topením passatu
Nevím to jistě, ale nevidím důvod proč by to nemělo pasovat. Motor na funkci zootechnika, pardon klapek climatroniku, nemá vliv.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
Re: problém s topením passatu
Myslím tím cely ten díl, komponent či jak to mám nazvat Dle mého naprosto laického pohledu to přece musí být stejné. Nevěřím, že by např. tento díl dávali jen do 81kw a do ostatních zase něco jiného. Ten climatornik bude plus mínus kolem roku 98 stejný? Mám možnost z vrakáče přes kamoše, ale musím si to vyjmout sám, proto se ptám. Nebo zde na foru prodávaj díly. O víkendu ho zkusím vykuchat ze svého, abych měl na porovnání a budu shánět jiný kus. Díky ti za rady. Ještě jsem odpoledně zkusil na zahřátém autě znovu měnit cca 5minut teplotu topení a ani ťuk, ticho jako v hrobě a nic se při tom nehýbe ani náznak. Každopádně opět díky za tvé rady. svatep
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
Re: problém s topením passatu - VYŘEŠENO
Zdravím, pánové, dnes se udělalo hezky, vyjmul jsem kastlík u spolujezdce a pustil jsem se do toho. Jedná se o motorek s červeným táhlem, drží jej 3 šroubky na které jsem použil klíč velikosti 5,5. Přístup celkem nic moc, chce to povolit pro o maličko lepší místo ofuk na nohy. Po povolení 3 šroubků, jsem kousek servomotorek povytáhl ven, téměr mimo ofuk na nohy a laboroval jak odpojit červené táhlo. Naštěsti, bez použití síly se mi to podařilo, je tam drážka, zářez a po natočení celého toho bazmechtu ( servomotorku) do správné polohy jsem jej vyndal, odpojil od táhla, odpojil konektor a byl můj Po té jsem servomotorek rozpůlil a rozebral, kolečka, zasunul konektor zapnul klíček a pustil jsem topení a motůrek se rozvrčel Poskládal jsem to zpět, sice jsem se při rozborce nekoukl na polohu táhla servomotorku, ale jsou tam rysky na tom vrchním kolečku a z těch se dá odvodit jak to má správně být. Dal jsem do koleček trošičku mazadla. Dal jsem zpět táhlo klapky a celé dal zpět do auta. Zapnul topení a studený vzduch, přidám teplotu a topím Vše chodí.
Není to tedy moc těžká operace a dá se to zvládnout před barákem na parkovišti, když je tedy ucházející počasí. Je dle mého zbytečné vyhazovat peníze v servisech. Snad toto pomůže dalším nešťastníkům, kteří ze začátku nebudou mít absolutně šajn vo co gooo. Děkuji ještě jednou všem moudrým hlavám, které mi zde poradili. svatep přidám pár foto.
Není to tedy moc těžká operace a dá se to zvládnout před barákem na parkovišti, když je tedy ucházející počasí. Je dle mého zbytečné vyhazovat peníze v servisech. Snad toto pomůže dalším nešťastníkům, kteří ze začátku nebudou mít absolutně šajn vo co gooo. Děkuji ještě jednou všem moudrým hlavám, které mi zde poradili. svatep přidám pár foto.
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 28.11.2010 19:28
- Bydliště: Rychnov nad kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s topením passatu
dobře ty taky me to ceka, vecne me to blbne
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: problém s topením passatu VYŘEŠENO
Tak je to správně, tak to má být!
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
Re: problém s topením passatu
Čago, není opravdu nic těžkého, chce to trošku zručnosti, správný klíč a trpělivost. Snad to bude k užitku a nápomocny obrázky, alespoň trochu. Teď mi došlo, že jsem tu chybovou hlášku nevymazal, takže na to taky nezapomenout. To musím zítra.pohodarkajik píše:dobře ty taky me to ceka, vecne me to blbne
- svatep
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 06.08.2009 11:46
- Bydliště: Praha
Re: problém s topením passatu VYŘEŠENO
Díky i tobě Majkle1, správně jsi mě vedl, až k tomu, že jsem se do toho dal. Sehnal jsem zde od klubáka náhradní za 400 kila, takže si jej koupím do foroty, kdyby se to náhodou pokálelo celé. Přeci jen, zima je tu coby dup a nerad bych pak čučel jako puk a byl nucen kupovat nové za bezmála 1500 kč.majkl1 píše:Tak je to správně, tak to má být!
- obrocnik
- VWagenista
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 30.05.2010 14:27
- Bydliště: Zvolen pracovne B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém s topením passatu VYŘEŠENO
to je to mensie zlo,ja menim radiator kurenia,dnes ostal cas tak za 2hodiny zhodena pristrojovka a zajtra ma caka vybratie radia co bude asi tazsi oriesok ale cesta spet uz neexistuje
omluvam sa za gramaticke chyby nemozem zato choroba z povolania:o)