Motorky climatronicu KO?

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Motorky climatronicu KO?

Příspěvek od Lukas44 »

Zdarec. Mám problém s foukáním vzduch. Když chci přepnout climatronic z foukání na řidiče i na okna nebo i na nohy tak ten krám nějak s těma klapkama zahýbe což je slišet ale fouká pořát jenom na řidiče a né tam kam já chci. To samé při zadání vnitřního okruhu se tam ty klapky začnou natáčet jek splašený a motaj snad 15 sekund... Když chyby z diagnostikou vymažu a dám nastavení climatronicu do základního nastavení tak to chvíli funguje ale postupně to začne blbnout. Ty chyby tam skáčou postupně. Třeba jedna chyba za dva dny co mám tak odsledovaný. Prostě blbnou a teď čím toje. Je mi ale divný že by byli najednou všechny klapky KO... Na diagnostice to vyhazuje tohle:

4 Nalezeny chyby:
00603 - Servomotor klapky privodu vzduchu do prostoru nohou/rozmrazovani (V85)
35-10 - - - Sporadicky
01271 - Servomotor teplotni klapky (V68)
35-10 - - - Sporadicky
01272 - Servomotor centralni klapky (V70)
35-10 - - - Sporadicky
01274 - Servomotor pretlakove klapky (V71)
35-10 - - - Sporadicky
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Motorky climatronicu KO?

Příspěvek od xerxes »

pravě že to je divne že všechny najednou pokud daš akčni člen tak rozjede automaticky test?

jan4motion
Řidič
Řidič
Příspěvky: 182
Registrován: 24.05.2012 21:20

Re: Motorky climatronicu KO?

Příspěvek od jan4motion »

Měl jsem to tak taky. Už při koupi na diagnostice byly 2 serva KO. Nesledoval jsem to nějakou dobu, protože klima svůj účel plnila. Na zimu, kdy bylo potřeba topit cíleně jsem to omrknul a byly v chybě všehny 4. Akční členy proběhly, ale jde o to, že u těchto serv jsou požadované + skutečné hodnoty. Můžou ti fungovat, že jsou slyšet, ale nebudou se hýbat v toleranci, tak jdou do chyby. Zřejmě to nijak neošulíš, kup z bouračky celé topení za pár korun a motorky si vyměň. Práce na 3-4 hodiny a od té doby mám klid.
Passat B5.5 2.3 V5 136kw 4motion Highline + Phoenix 17" + Prins VSI
ObrázekLPG

Uživatelský avatar
Lukas44
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 07.01.2010 18:40
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Motorky climatronicu KO?

Příspěvek od Lukas44 »

Jo když dám test členů tak mám pocit že na některým motorku to maká normálně a na některým to jede divně.... Každopádně to auto pořádně netopí co bude asi tím že ty klapky přes radiátorek nepouští vzduch... Motorků mám doma od každého v zásobě 2 ks takže se do toho asi dám a vyměním to...
Golf IV 1.9 TDi 66 kW / Passat 1.9 Tdi 96kw 4x4 .....bejvávat PASSAT B5 1.8T 110 kW

Uživatelský avatar
babajara
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 15.12.2007 23:14
Bydliště: Vyškov

Re: Motorky climatronicu KO?

Příspěvek od babajara »

Zdarec před týdnem a něco jsem řešil. Něco přes 3 roky co mám auto padala do závad V 71. Loni v zimě je pravda že auto netopilo na ful. Od té doby se v závadách postupně začaly oběvovat motorky všechny. Co jsem pozoroval tak že klimatronic splnil vše co má, ale byly problémy s V71. Při akceleraci a zpomalení hledala polohu naněkolikrát. Takže dle návodu, někde tu z fora nebo odjinud??? ( tímhle bych autorovi rád poděkoval a omluvil se za znovu zveřejnění, protože se mi nedaří znova najít abych doplnil jen link.) motorky ven rozdělat, proplach isopropylalkoholem, sprej na kontakty, poskládat, základní nastavení. a od té doby klid i po něco víc než týdnu a laborování, ze všemy polohami klimatronicu. Intenzitu topení jsem zatím nepozoroval ale v závadách nic a klapky nic nehledaj. Pokud ale nebude až se ochladí teplo dle představ, rozhodně půjdu po výměníku.
jinak bych si jen dovolil doplnit postřehy. Na montáž a demontáž by vedle popsaného nářadí byl dobrej očkoplochej klíč 5,5.(jestli se teda vyrábí) Ten jsem k dyspozici neměl a musil u V70 modrý táhlo jít na jeden šroubek právě otevřenou 5,5 otvorem po demontovaném panelu klimatronicu, který mám ve středové konzole v dolní pozici. Očkem by to šlo i pravděpodobně od noh.
u poteciometrů jsem opatrně oddálil nehtem černý otočný střed bpy šlo lépe aplikovat propláchnutí i kontaktol dovnitř. Proplach několikrát. Jo funkčnost dráhy je v rozmezí čtvrtiny otáčky a to pokud se šiipka pohybuje ve výřezu kde jako by modrý plast chybí. Samozřejmě se potenciometr točí dokola bez poškození a proto hlavně bacha aby se nasadil v poloze které byl vymontován. dle směřujicí šipky. Bylo by možný ho nasadit otočenýho o půl otáčky. a to by pak nefungovalo. Jinak já neulomil nic, zvlád jsem to i bez zrcátka, ale bez návodu bych asi těžko hledal ten vrchní šroubek u V 71. Jinak já končil V85 u řidiče a chvíli jsm laboroval jak s ním ven. Ten šrobek na povolení je odspodu a na obrázku není vidět. potom opatrným tahem směrem dolů vycvakne držák i smotorkem s horního ůchytu a je náš. Jinak nemontovat před dětmi. sem tam něco musí ven. za mě to byli ku. i pi. :yahoo:
Přílohy
climatronic kontrola ap.zip
(560.64 KiB) Staženo 173 x
Paštika v kombajnu 2004 1,9PD AVF. Modrá perleť. 2x OFF + MVOLESSOFT
Rodinej GIII 1998 1.9TDI 66Kw ALE. Bílej a v kombajnu. sprint 764, EGR OF. Prodanej

Uživatelský avatar
babajara
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 15.12.2007 23:14
Bydliště: Vyškov

Re: Motorky climatronicu KO?

Příspěvek od babajara »

Zdarec tak jsem dnes pro dopnění vyzkoušel zatopit na max. a hned po první minutě v autě letní hic. Vše prověří mrazy, ale považuji za vyřešeno. čas ukáže :drinks:
Paštika v kombajnu 2004 1,9PD AVF. Modrá perleť. 2x OFF + MVOLESSOFT
Rodinej GIII 1998 1.9TDI 66Kw ALE. Bílej a v kombajnu. sprint 764, EGR OF. Prodanej

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“