Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
transferr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 03.01.2012 15:46

Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od transferr »

Prosím o radu.
Při studeném startu se mi voda nezahřeje na 90 třeba ani po 15km, teplota kolísá chvilku už to vypadá že bude zahřátá a najednou zase spadne třeba na 70 stupňů.
Ještě horší je to když auto třeba stojí hodinu, dvě a voda má cca 40 stupňů.
Tohle vše se děje v momentálním počasí kdy je teplota mezi 12-20 stupni!
Auto je v záruce a už byl vyměněn termostat. Prý mu ale nic nebylo. Podle autor.servisu je vše v pořádku a na diagnostice žádná chyba.
Napadá vás nějaké řešení?
Díky.
Passat 3C Variant 2010 2,0 TDI CR 170k CBBB Highline

Uživatelský avatar
Lifted
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 373
Registrován: 16.06.2011 09:31

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Lifted »

Nevim jak v novejch autech ale u mě sem měnil termostat jelikož se mi to nikdy neohřálo na 90 a když jo tak sem musel stát na místě. Pokud jsem jel třeba na dálnici tak mi to spadlo na 70-80. Teďka po roce mi zase začla ručička teploty dělat gymnastiku lítala během dvou vteřin nahoru dolu uplně na 90 pak zase uplně dolu. A bylo to teplotní čidlo.
1.9 TDI, Octavia, ASV, EGR OFF + 1.6 MPI, Octavia 2

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Kutil001 »

Tak tak, myslim ze je jedno jestli jde o novy 2.0 TDi nebo starsi 1.9 TDi, vetsinou je to termostat nebo cidlo, taky se mi golf neohral vic jak na 70 stupnu pri jizde dokonce sel jen na cca 50 stupnu... po vymene termostatu vsechno ok :-)
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
mattock
Řidič
Řidič
Příspěvky: 151
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od mattock »

CR motory maju problem sa skoro zohriat, tiez som menil termostat a nepomohlo
VW Passat Variant Highline DSG
DPF 2.0 TDI CBAB
Obrázek

Honza 3c2
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 25.04.2011 18:16

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Honza 3c2 »

Každej diesel se ohřívá pomalu oproti benzínu, záleží na venkovní teplotě teda a asi v jaké kondici je termostat a také asi z čeho je blok motoru, ale když už se mi teda zahřeje na 90, tak už to pak neklesne teda...

Uživatelský avatar
Kami3120
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1515
Registrován: 04.09.2010 19:52
Bydliště: Praha

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Kami3120 »

Mám stejnou podivnost 2011 125kw nebudu to popisovat je to totozne jako jsi to popsal ty.. dohreje se to s spis v zacpe nebo kdyz stojim za jizdy to nekdy pada. Ale neni ro vzdy a pokud je venku nad 20 C byl klid..

Kazdopadne termostat menen v zaruce jen podezrivam zda byl skutecne vymrnen ale pokud to mas take a meneno tak bude chyba asi jinde a to bych viděl snad na to teplotní čidlo. Jinak fakt netusim a zacina me tahle malickost rozcilovat..

Jestli si nechas vymenit cidlo dej vedet jak jsi dopadl drzim palce. ;)

RadecV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 17.08.2011 11:35
Bydliště: Brno

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od RadecV »

možná to stím nemá nic společného, ale nemáte DSG?

Uživatelský avatar
Kami3120
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1515
Registrován: 04.09.2010 19:52
Bydliště: Praha

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Kami3120 »

Ano ja mam dsg ale nechapu co myslis?

RadecV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 17.08.2011 11:35
Bydliště: Brno

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od RadecV »

Nejsem automechanik, jen si myslím že dsg drží otáčky moc nízko, tak se motor ani neprohřeje.
Nadruhou stranu by to mělo být od VW pořešené.
Jen mě to tak napadlo. :wink:

Uživatelský avatar
Lifted
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 373
Registrován: 16.06.2011 09:31

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Lifted »

To je blbost. Motor musí podle mě mít stálou teplotu 90 (jakmile se tam dostane). Kolísat by to prostě nikdy nemělo (to mi i řikal mechoš). Takže bych zkusil fakt termostat znova a to teplotní čidlo.
1.9 TDI, Octavia, ASV, EGR OFF + 1.6 MPI, Octavia 2

transferr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 03.01.2012 15:46

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od transferr »

Díky všem za poznatky, DSG fakt mám, je mi jasné že otáčky se drží níže než u manuálu, ale to co se děje je fakt nenormální. Každý technicky zdatný člověk kterému to vyprávím si ťuká na čelo a říká že teplota chl.kapaliny má vzrůstat postupně a nemá vůbec klesat..... Naposledy bylo venku něco okolo 13. stupňů a já ujel cca 9km, voda byla na 50 stupních a olej na 60...... V tom se spustilo vypalování filtru pevných částic (zvýšené otáčky, hrubší chod motoru...). V takovém případě bych měl jet ustálenou rychlostí a držet otáčky okolo 2900. To ale samozřejmě nejde když motor není zahřátý........ ujel jsem tedy asi dalších 9km na D (motor točil standardní otáčky) voda klesala a stoupala.... a po vypálení DPF, dojetí před barák měla voda 50 stupňů a olej 75.......
Nejsem odborník, ale kdyby bylo špatné čidlo teploty tak by se to projevilo na diagnostice nebo se mílím ?
Do sz mi přišla zpráva že by to mohl být podtlakový ventil na předehřevu výfukových spalin. Nenapadá ještě někoho něco ?
Passat 3C Variant 2010 2,0 TDI CR 170k CBBB Highline

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Jirka. »

Pokud voda nedosáhla 90 stupňů a je zahřátej chladič, tak je termostat KO, nebo teplotní čidlo. Pokud bude chladič studenej, tak se to opravdu tak pomalu zahřívá.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

regjurm
Člen klubu
Příspěvky: 47
Registrován: 13.02.2011 09:41
Bydliště: Moravskoslezký kraj

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od regjurm »

Zdarec,
závada na termostatu by se měla projevit tak,že ti bude puštět vodu od motoru do chladiče i když nebude ještě dostatečně ohřátá.Tzn. pokud ujedeš 1-2 km a ta tlustá hadice co vstupuje na hoře do chladiče bude teplá tak by to měl být termostat.
Kdysi mi to blblo na III Golfu a chovalo se to podobně...
Termostat máš sice nový,ale i nová věc nemusí fungovat 100%...
VW PASSAT VARIANT,COMFORT LINE, BUSINESS 01/2008 BKP

Uživatelský avatar
Kami3120
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1515
Registrován: 04.09.2010 19:52
Bydliště: Praha

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Kami3120 »

Ale jsme tu dva s totoznym autem co maji diky tomuto problemu nove termostaty a problem polracuje takze opravdu bure chyba jinde ja to vidim na cidlo teploty. Vodu asi pousti brzy do chladice zkusim vypozorovat pripadne vymenit cidlo.

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k

Příspěvek od Jirka. »

Kami3120 píše:Ale jsme tu dva s totoznym autem co maji diky tomuto problemu nove termostaty a problem polracuje takze opravdu bure chyba jinde ja to vidim na cidlo teploty. Vodu asi pousti brzy do chladice zkusim vypozorovat pripadne vymenit cidlo.
Čidlo teploty snímá teplotu, vodu nikam nepouští, to dělá termostat. Ale je možné že to čidlo snímá teplotu špatně, tzn. teploměr pak ukazuje 50 stupnů i když teplota je ve skutečnosti 90. Tj postup jak psal regjurm, když po 2 km bude chladič zahřátý tak je vadný termostat, to samé zkontrolovat třeba po 10 km než ručička vyleze na 90, pokud bude chladič teplý tak je to čidlem, a pokud nebude tak se ten motor opravdu nestačil zahřát
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“