Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od mastibruch »

Zdar chlapi dneska jsem měnil silenty motoru z důvodu toho, že když jsem ráno nastartoval a chtěl jsem hned zařadit (cca 1000 otáček) a po půl sekundě celým autem škublo a motor se nadzvednul když jsem pak řadil a byl volnoběh cca 700 otáček nebylo cuknutí takové patrné. Tak jsem myslel že jsou hydrolůžka hotové. Když jsem je ale vyndal byly jako nové. Ale stejně jsem tam dal ty co jsem koupil a doufal že to bude tím. Ale nebylo. Tudíž by mě zajímalo čím by to mohlo být, že se ten motor tak zvedá. Napadá mě ten přední doraz ale díval jsem se na něho a vypadal uplně ok a podle mě by měl sloužit proti pohybu motoru vpřed a vzad? Ale připadá mi jako by se neměl o co opřít.

Díky za všechny postřehy připomínám že mám TIPTRONIC
Naposledy upravil(a) mastibruch dne 27.09.2013 08:52, celkem upraveno 1 x.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
Fredy85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 30.01.2013 15:50
Bydliště: Praha

Re: Silentbloky motoru 2.8

Příspěvek od Fredy85 »

Já si teda myslím, že je správně, že se motor při vytočení nadzvedává, určitou vůli musí mít. Jen si vem jakej krouťák má k dispozici, min 300 Nm. To je síla, kterou žádnej silent ani hydrolůžko na místě neudrží. I když vidíš v televizi, když testujou nový auta a maj otevřenou kapotu a tůrujou motor, tak se hejbe sem tam +- 2cm, i víc dle motorizace. To bych jako problém neviděl. Nezlobí ti spíš spojka nebo převodovka? Píšeš, že to dělá při řazení..
VW Passat Variant 2.0 TDI-PD 140HP DSG HIGHLINE

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Silentbloky motoru 2.8

Příspěvek od mastibruch »

Je to pouze při přeřazení na místě z P,N na D nebo R. Cukne autem. Při jízdě převodovka řadí hladce. No tak já mám mít krouťák nějakých 280 ale určitě né při volnoběžných otáčkách. Já to zítra pro představu natočím....
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
wrot
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 17.11.2009 17:00
Bydliště: Zličín blízké okolí

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od wrot »

a co silety na pevodovce koukal jsi na ně

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od mastibruch »

Ty jsou taky uplně nové. Měněné cca před měsícem...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
wrot
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 17.11.2009 17:00
Bydliště: Zličín blízké okolí

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od wrot »

motor se trochu bude hejbat pokud jsou v haji přední uložení motoru tak (muj případ)to tlouklo až do haubny,ten pření doraz tam jen (muj usudek)aby jsi motor nepoškodil o rám nebo jak to nazvat .jak tu psali kluci co spojka a dvouhmotka by to bejt nemohla :sorry:

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od mastibruch »

Tak to vím že se hýbat musí ale příjde mi to moc a tom videu co jsem natočil to nejde skoro videt... Kdyby odcházela spojka a jako že mám tiptronic tak by to nedrželo rychlosti ne? A dvouhmota že by takhle dokázala škubat motorem? Ale právě mi to škubnutí příjde ještě horší když vyřazuju z D na N. Jako by motor spadnul a celým autem to škubne....
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od M@ty »

Mas tiptronic, takze nemas ani spojku a tudiz ani dvouhmot. setrvacnik.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od mastibruch »

No já si to myslel ale nebyl jsem si na 100% jistý. :D Někde bude prostě šílená vůle ale netuším vůbec kde. Pujde to ale někde od převodovky, do poloos atd....... Ale na poloosách žádná vůle ani není, kardan vůli má ale tak nějakou asi mít musí nebo pak zadní diferák...
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
Fredy85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 30.01.2013 15:50
Bydliště: Praha

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od Fredy85 »

M@ty a jak tedy řadí Tiptronic?
Zajímalo by mě to. Novější DSG má 2 spojky, vyšší převodový stupeň si jakoby "předpřipraví" a pak jen přepne z 1.spojky na 2. Proto zaručuje přenos síly bez prodlevy. Ale jak řadí Tiptronic, když nemá spojku :lol: ??
VW Passat Variant 2.0 TDI-PD 140HP DSG HIGHLINE

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od M@ty »

Ja o tom vim kulovy. Ma to hydromenic. Jen vim ze opravy jsou drahe. No ale vymena spojky s dvouhmotakem take. Takze si vyber...
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od mastibruch »

No hydroměnič je podle mě místo té spojky... A jak to máte chlapi s tou vůlí na tom kardanu zkusí mi to někdo?
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od M@ty »

Rád bych ti pomohl, ale pod auto se nenasoukám a na rampu se nedostanu. Musím zase za chvíli do práce. Ale není to jen vůle v kardanu. Točíš zároveň s torsenem i s diferenciálem. Vůli to mít bude. A když to bude mít jednou moc velkou vůli, tak to poznáš podle hluku. Nevěřím že by si špatný diferák o sobě nedal vědět.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Uživatelský avatar
mastibruch
Pilot
Pilot
Příspěvky: 870
Registrován: 24.12.2012 13:46

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od mastibruch »

Janě no... NO já právě zkoušel točit u toho zadního diferáku a dělalo to jakoby takové cvakání. No žádný zvuk nebo hluk neslyším. A torsenem to určitě taky nebude protože když jsem v něm nedávno nechal měnit olej tak vytekl uplně krásně čirý a ten chlap co to dělal říkal že ty torseny jsou nesmrtelná záležitost.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009

Uživatelský avatar
kipo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 603
Registrován: 16.04.2009 21:30
Bydliště: SloVWensko-NO---Ostrava

Re: Silentbloky motoru 2.8 zvedání motoru

Příspěvek od kipo »

Zdravím. Idem to tu oživiť, keďže mám podobný problém ako mastibruch, ale na 1.8T a nemám 4motion. Tiež mi pri zaradení do D alebo R trhne z autom po pridaní, pozeral som silentbloky na prevodovke a jeden zadný bol už natrhnutý, tak som vymenil obidva,ale nepomohlo. Ostatné sa zdajú že sú v pohode. Prevodovka inač radí normálne. Dnes som ešte skúšal pri jazde z kopca isť bez plinu a pri jemnom pridaní je citiť keď motor zabere že je niekde vola, ale nemožem to najsť, skúšal som všetky silentbloky monterpákov, ale nikde už nevidím volu. Aj ste mali niekdo taký problém,napíšte čo ste mali v háji. Vopred dík všetkým za každý népad.
Moj passat http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=123255" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“