1.6 16v + 6-ti kvalt?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
myslím, že se tady o převodovce z GIV 1.6 FSI a to by mohlo být možná i pasovat
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
No to je to "možná pasovat"...
Tak beru cenu dílů, které bude muset sehnat + práci mechanika + možné další problémy. Tak jsem navrhl to s tou G5 když vidím jejich ceny.
Tak beru cenu dílů, které bude muset sehnat + práci mechanika + možné další problémy. Tak jsem navrhl to s tou G5 když vidím jejich ceny.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
ono stejně nejlepší volba, je udělat to jako ty.. a koupit něco se snečkem
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?
VW Golf IV V6 4_MOTION
- marfy8
- VWsenior
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 23.11.2011 22:25
- Bydliště: Prostřední Bečva
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
Radši budu litovat těch případných X tisíc za repas (klepu na dřevo, zatím OK) než abych chvíli po koupi nové V6 litoval, že mi to nejede a žere jak tank... jako někdo tady nejmenovaný.Doctor Driver píše:A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát
- Johny_cz
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 25.02.2012 11:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
Já bych si s GTIčkem zase tolik nefandilDoctor Driver píše:Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
Pokud je řeč o GV tak to je tuším řemen a jedno vačka, takže vlastně úplně obyč rozvod asi se dvěma či třema kladkama.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
Sme na sebe nějak vysazený co poslední dobou koukám A kolik to žere pod plynem ta 1.8T ? a reálný čísla prosímmarfy8 píše:Radši budu litovat těch případných X tisíc za repas (klepu na dřevo, zatím OK) než abych chvíli po koupi nové V6 litoval, že mi to nejede a žere jak tank... jako někdo tady nejmenovaný.Doctor Driver píše:A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát
A měl sem na mysli, že pocitově mi přijde že to nejede, na tacháči jsou pořád stejná čísla. Taky 1 předjetí za 3 měsíce asi svědčí o všem. Když jsem měl 16V, tak mi pořád někdo předjížděl - každej den
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
Myslíš že to nepojede líp, jak ta VR6? 2.0_tfsi 147 kw mám teď na mysli. Vím, že 2 válce navíc jsou asi dost, ale přesně nedokážu pochopit a popsat v čem se více válec chová líp, jak klasickej 4 válec. Asi v tom, že moc nezáleží na zařazené rychlosti - kupředu se cpe pořád dál..?tuner.cz píše:Já bych si s GTIčkem zase tolik nefandilDoctor Driver píše:Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?
VW Golf IV V6 4_MOTION
- Doctor Driver
- Člen klubu
- Příspěvky: 1398
- Registrován: 13.03.2012 16:39
- Bydliště: Slaný
Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?
JJ, už sem na to čuměl - klasika řemen měněný po 180 tis. najetých. No osobně bych se o takový řemen docela bál po tolika km. Někdo mění u VR6 řetěz po tolika km, aby měl jistotuShorty píše:Pokud je řeč o GV tak to je tuším řemen a jedno vačka, takže vlastně úplně obyč rozvod asi se dvěma či třema kladkama.
VW Golf IV V6 4_MOTION