1.6 16v + 6-ti kvalt?

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od majrek001 »

myslím, že se tady o převodovce z GIV 1.6 FSI a to by mohlo být možná i pasovat
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od marfy8 »

No to je to "možná pasovat"...
Tak beru cenu dílů, které bude muset sehnat + práci mechanika + možné další problémy. Tak jsem navrhl to s tou G5 když vidím jejich ceny.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od majrek001 »

ono stejně nejlepší volba, je udělat to jako ty.. a koupit něco se snečkem
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od Doctor Driver »

A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát :D
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od Doctor Driver »

Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu :D
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
marfy8
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2474
Registrován: 23.11.2011 22:25
Bydliště: Prostřední Bečva

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od marfy8 »

Doctor Driver píše:A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát :D
Radši budu litovat těch případných X tisíc za repas (klepu na dřevo, zatím OK) než abych chvíli po koupi nové V6 litoval, že mi to nejede a žere jak tank... jako někdo tady nejmenovaný. :laugh: :laugh:

Uživatelský avatar
Johny_cz
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 25.02.2012 11:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od Johny_cz »

Doctor Driver píše:Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu :D
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?
Já bych si s GTIčkem zase tolik nefandil :)
Obrázek
.:R32 deep blue pearl

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od Shorty »

Pokud je řeč o GV tak to je tuším řemen a jedno vačka, takže vlastně úplně obyč rozvod asi se dvěma či třema kladkama.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od Doctor Driver »

marfy8 píše:
Doctor Driver píše:A po pár tisících litovat, kolik jeho repas zase bude stát :D
Radši budu litovat těch případných X tisíc za repas (klepu na dřevo, zatím OK) než abych chvíli po koupi nové V6 litoval, že mi to nejede a žere jak tank... jako někdo tady nejmenovaný. :laugh: :laugh:
Sme na sebe nějak vysazený co poslední dobou koukám :mrgreen: A kolik to žere pod plynem ta 1.8T ? a reálný čísla prosím :)
A měl sem na mysli, že pocitově mi přijde že to nejede, na tacháči jsou pořád stejná čísla. Taky 1 předjetí za 3 měsíce asi svědčí o všem. Když jsem měl 16V, tak mi pořád někdo předjížděl - každej den :blush:
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od Doctor Driver »

tuner.cz píše:
Doctor Driver píše:Koukám taky na ty pětky no...sem takovej ....! radši jsem si měl 70-90 tis. připlatit a už byl měl dvoulitera v GTičku, který by každej nástup a pokus V6 smáznul jak houba křídu :D
Ještě dotaz: nevíte někdo jak je u 2,0 TFSi GTI řešen rozvod ? případně po kolika tisících km se mění ?
Já bych si s GTIčkem zase tolik nefandil :)
Myslíš že to nepojede líp, jak ta VR6? 2.0_tfsi 147 kw mám teď na mysli. Vím, že 2 válce navíc jsou asi dost, ale přesně nedokážu pochopit a popsat v čem se více válec chová líp, jak klasickej 4 válec. Asi v tom, že moc nezáleží na zařazené rychlosti - kupředu se cpe pořád dál..?
VW Golf IV V6 4_MOTION

Uživatelský avatar
Doctor Driver
Člen klubu
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.03.2012 16:39
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 16v + 6-ti kvalt?

Příspěvek od Doctor Driver »

Shorty píše:Pokud je řeč o GV tak to je tuším řemen a jedno vačka, takže vlastně úplně obyč rozvod asi se dvěma či třema kladkama.
JJ, už sem na to čuměl - klasika řemen měněný po 180 tis. najetých. No osobně bych se o takový řemen docela bál po tolika km. Někdo mění u VR6 řetěz po tolika km, aby měl jistotu 8)
VW Golf IV V6 4_MOTION

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“