Regulace Turba
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 75
- Registrován: 29.04.2013 10:42
- Bydliště: Praha
Regulace Turba
Zdravím mám passat 1,9 TDI 81 kw a druhé auto Alfa 147 1,9 JTD 85 KW a kdyz si sednu do Alfy tak auto jede jak z prachu turbo zabírá hned od zpodu .ale passat je takovej lenoch ten zabirá někde až přes 2 tisice otáček!Jde nějak regulovat Turbo aby zabiralo taky hned od zpodu nebo nechat chipnout ?????Ikdyž passat má udajně 280 tisic km????Diky za radu všem
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Regulace Turba
Se nediv že to zabírá jak z praku, když to je o půl tuny lehčí auto. Kouknul bych na vag jaký dává turbo tlaky a podle toho se uvidí co dál, jestli tlačí málo, nebo se ti to jen zdá kvůli lepší dynamice alfy. stav km bych neřešil, pokud to nebere olej a motor je v pořádku
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 75
- Registrován: 29.04.2013 10:42
- Bydliště: Praha
Re: Regulace Turba
Diky za odpověd jsem si vědem že Alfa a passat ješte combi je rozdil ve vaze ,ale fakt jenom stačí se dotknout plynu v Alfe a hned vystřelí a passat je takový otupělý až později je cítit zaběr turba!!!!Ještě jeden uplně blbí dotaz ten šroub s matičkou co je na turbu je k regulaci nebo k čemu to slouží???Díky za info
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Regulace Turba
šroub s matičkou? Turbo se dá štelovat vysouváním a zatahováním táhla do baňky, velice jemně.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 75
- Registrován: 29.04.2013 10:42
- Bydliště: Praha
Re: Regulace Turba
No sorry já nevědel jak to napsat aby si to pochopil.Jasně to jsme přesně myslel?A takže když stím budu štelovat tak to má vliv na tu akceleraci nebo to bude kouřit nebo co????Díky za pochopení Milan
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Regulace Turba
Regulaci má na starost ECU, nikoliv seřízení táhla. Tím lze jen doladit odezvu prvního "píku" při sešlápnutí plynu. Pokud by ti tlakovalo málo (oproti mapě), bude ti padat do nouzáku.
Spíše se zaměř na váhu, ta má velký vliv na požadavky tlaku při akceleraci.
Můžeš na zkoušku váhu nahradit diodou. V tu chvíli začne turbo tlačit rychleji - nečeká se na roztočení turba a tudíž omezení kouřivosti je mimo hru. Pokud nejsou v řitce vstřiky, tak to kouřivost za běžných okolností nijak významně nezvedne. Pouze při sešlápnutí plynu při vysokých otáčkách (třeba brždění motorem z kopce a následná akcelerace) vyloudí u AFN drobné zakouření, což je pochopitelné. Při rozjezdu "na krev" mi to skoro vůbec nekouří. Emisemi to prošlo s prstem v nose (pětinová kouřivost oproti povolené hranici-průměrný koeficient kouřivosti 0,22) a to nemám ani EGR ani kat.
Základem bude pro začátek dobrý log turba a váhy.
Spíše se zaměř na váhu, ta má velký vliv na požadavky tlaku při akceleraci.
Můžeš na zkoušku váhu nahradit diodou. V tu chvíli začne turbo tlačit rychleji - nečeká se na roztočení turba a tudíž omezení kouřivosti je mimo hru. Pokud nejsou v řitce vstřiky, tak to kouřivost za běžných okolností nijak významně nezvedne. Pouze při sešlápnutí plynu při vysokých otáčkách (třeba brždění motorem z kopce a následná akcelerace) vyloudí u AFN drobné zakouření, což je pochopitelné. Při rozjezdu "na krev" mi to skoro vůbec nekouří. Emisemi to prošlo s prstem v nose (pětinová kouřivost oproti povolené hranici-průměrný koeficient kouřivosti 0,22) a to nemám ani EGR ani kat.
Základem bude pro začátek dobrý log turba a váhy.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 75
- Registrován: 29.04.2013 10:42
- Bydliště: Praha
Re: Regulace Turba
Každopádně díky za odpověd zaměřím se na tu váhu vzduchu a pak písnu co a jak ??Diky
- venda81
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 06.07.2010 22:48
Re: Regulace Turba
zdravím klubáci
nechci zakládat nové téma,tak se zdovolením navojtim sem .prohnal jsem pašíka a náhle jako když spadne do nouzáku,ale vypnutí a zapnutí zapalování nepomohlo.od spoda je uplně mrtvej a začne se trochu hejbat až na třech tisících.ale dostat ho až do těchto otáček je skoro nemožný.je divný,že ani vag nehlásí žádnou chybu,krom špatně nastaveného předvstřiku,ale s tím už jezdím dlouho.podtlaky překontrolovaný,ventily-test akčních členů a makaj,táhlo regulace se hýbe po nastartování asi o centimetr.tak nevím zatuhlou regulaci tady spojujete s pádem do nouzáku a nějakou chybou na vagu,ale já to auto ani nerozjedu natož aby mi skočil do nouzáku na třech tisících a mohla by být zatuhlá regulace a vag by nezaznamenal žádnou chybu???nevim kde začít. díky
nechci zakládat nové téma,tak se zdovolením navojtim sem .prohnal jsem pašíka a náhle jako když spadne do nouzáku,ale vypnutí a zapnutí zapalování nepomohlo.od spoda je uplně mrtvej a začne se trochu hejbat až na třech tisících.ale dostat ho až do těchto otáček je skoro nemožný.je divný,že ani vag nehlásí žádnou chybu,krom špatně nastaveného předvstřiku,ale s tím už jezdím dlouho.podtlaky překontrolovaný,ventily-test akčních členů a makaj,táhlo regulace se hýbe po nastartování asi o centimetr.tak nevím zatuhlou regulaci tady spojujete s pádem do nouzáku a nějakou chybou na vagu,ale já to auto ani nerozjedu natož aby mi skočil do nouzáku na třech tisících a mohla by být zatuhlá regulace a vag by nezaznamenal žádnou chybu???nevim kde začít. díky
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Regulace Turba
Kolik ti ukazuje váha?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 09.08.2009 07:30
Re: Regulace Turba
začal bych u té váhyvenda81 píše:zdravím klubáci
nechci zakládat nové téma,tak se zdovolením navojtim sem .prohnal jsem pašíka a náhle jako když spadne do nouzáku,ale vypnutí a zapnutí zapalování nepomohlo.od spoda je uplně mrtvej a začne se trochu hejbat až na třech tisících.ale dostat ho až do těchto otáček je skoro nemožný.je divný,že ani vag nehlásí žádnou chybu,krom špatně nastaveného předvstřiku,ale s tím už jezdím dlouho.podtlaky překontrolovaný,ventily-test akčních členů a makaj,táhlo regulace se hýbe po nastartování asi o centimetr.tak nevím zatuhlou regulaci tady spojujete s pádem do nouzáku a nějakou chybou na vagu,ale já to auto ani nerozjedu natož aby mi skočil do nouzáku na třech tisících a mohla by být zatuhlá regulace a vag by nezaznamenal žádnou chybu???nevim kde začít. díky
- venda81
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 06.07.2010 22:48
Re: Regulace Turba
tak jsem udělal log váhy a na grfu se o proti požadované hodnotě skoro nehla...
vyměnil jsem za jinou,kterou jsem měl doma,ale ta je taky špatná-na ni mi to psalo chybu skrat na kostru ,
jelo to o trochu lépe,ale zase to kouřilo černě jak v pekle.tak musim koupit novou
nemáte někdo kontakt na prodejce za rozumný pěníz???díky
vyměnil jsem za jinou,kterou jsem měl doma,ale ta je taky špatná-na ni mi to psalo chybu skrat na kostru ,
jelo to o trochu lépe,ale zase to kouřilo černě jak v pekle.tak musim koupit novou
nemáte někdo kontakt na prodejce za rozumný pěníz???díky
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Regulace Turba
Hoď sem ten log
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- venda81
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 06.07.2010 22:48
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: Regulace Turba
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- venda81
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 06.07.2010 22:48
Re: Regulace Turba
tak změna
ale stejně to musim vyfotit z pc to nejde
toto je váha a pak turbo:
ale stejně to musim vyfotit z pc to nejde
toto je váha a pak turbo: