Elektronické vychytávky
Moderátor: Olaf87
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Elektronické vychytávky
zdar pánové, tak aby to tu trochu začalo žít, navrhuji toto téma - protože jsou věci, které mne těší, a věci, které bych omlátil VW o hlavu.
začnu těmi nasíračkami
1. asistent proti srážkám, resp to, co mi samo zabrzdí a začne červeně blikat a křičet na palubce, když jsem blízko jiného auta. To se jednak nedá vypnout napořád, ale musí se po každém nastartování a stalo se mi několikrát, že jsem chtěl odbočit z dálnice, jedu v levém pruhu a chci to, podotýkám bezpečně poslat mezi auty do pravého a pak hned sjet. A co čert nechce, jak míjím ta auta v pravém, golf zakřičí a sám zabrzdí. Sice jen málo, ale to škrtnutí o brzdy mne jedna vždy vyleká a taky v danou chvíli působí nebezpečně, protože bez toho bych krásně projel, tak jsem vystresovaný, auto za mnou se lekne že brzdím a vůbec - to mě fakt vytáčí. Kdyby to šlo aspoň vypnout na furt..
2. kontrola únavy - opět nejde vypnout na furt a když na mne občas houkne na dálnici po 20 min jízdy, vytočí mne to. co je VW do toho, že nehýbu očima nebo pusou nebo co ten asistent sleduje. podle mne pitomost, ale kupoval jsem auto jako předváděčku,.. třeba to půjde nějak deaktivovat přes VAG
3. start-stop - kapitola sama o sobě, řešeno jinde, já mám vypnuté pípání nezapnutých pásů, a když nejsem připoutaný, start-stop nefachá za což jsem rád. Byly to dvě mouchy jednou ranou. A na dálnici, kde se poutám mi to nevadí. Horší je, když pak někde sjedu, nejlépe po svižné jízdě a na prvních světlech zastavím a motor zdechne. To bych vraždil a hned se odpoutávám a nechávám turbo dochlazovat...
4. automatické sklonění pravého zrcátka při couvání - mám ho tam, ale nefunguje mi to . zkoušel jsem všechny polohy joysticku zrcátek, ale nic. Stejně tak mi nefunguje, když si vypnu automatické spouštění parkovacích senzorů. Furt se spínají samy jak dám zpátečku. Což většinou nepotřebuju. musím se poradit v servisu.
a prima věci ?
1. jednoznačně adaptivní tempomat. Když chci závodit a je hezky a prázdno na dálnicích, tak vezmu jiné auto. Když jsem líný, beru Golfa, pustím tempomat a z Liberci do Prahy dojedu bez nohou. v režimu sport i slušně zrychluje, takže nepřekážím.... za to mám VW u mne jedničku. Zažil jsem adaptivní tempomat u MB ML a to byl děs. Auto do poslední chvíle jelo za autom před sebou a pak začalo brzdit jako blázen - bylo to hodně nekomfortní. (bylo to ale také o 8 let starší auto a technologie)
2. samoparkování. nepoužívám to, ale pro legraci lidem okolo a demonstraci spolujezdcům jak se volant točí sám je to výborné. A musím uznat, že do některé mezery bych se trochu bál, parkovač VW to tam šoupne napoprvé. Takže ze studijních a zábavných důvodů ano, jinak spíš pro bloncky.
3. barevný displej mezi budíky. tolik informací, hezky graficky vyrobené plus se mi líbí že kilometry dole nabíhají ne změnou čísla ale postupným překlopením na další číslovku. Není to nic zásadního, ale líbí se mi to. Čekal bych to spíš u francouzského auta...
4.škoda že nemám samovypínací dáková světla - měl jsem je v S3 a zvykl jsem si na ně. Fungovala výborně a teď mi chybí. Ovšem VW je dává jen k assist lane a to by určitě byla věc, co by nešla vypnout a rozčilovala by mě. tak jsem asi rád, že to tam nemám
a co vy ?
začnu těmi nasíračkami
1. asistent proti srážkám, resp to, co mi samo zabrzdí a začne červeně blikat a křičet na palubce, když jsem blízko jiného auta. To se jednak nedá vypnout napořád, ale musí se po každém nastartování a stalo se mi několikrát, že jsem chtěl odbočit z dálnice, jedu v levém pruhu a chci to, podotýkám bezpečně poslat mezi auty do pravého a pak hned sjet. A co čert nechce, jak míjím ta auta v pravém, golf zakřičí a sám zabrzdí. Sice jen málo, ale to škrtnutí o brzdy mne jedna vždy vyleká a taky v danou chvíli působí nebezpečně, protože bez toho bych krásně projel, tak jsem vystresovaný, auto za mnou se lekne že brzdím a vůbec - to mě fakt vytáčí. Kdyby to šlo aspoň vypnout na furt..
2. kontrola únavy - opět nejde vypnout na furt a když na mne občas houkne na dálnici po 20 min jízdy, vytočí mne to. co je VW do toho, že nehýbu očima nebo pusou nebo co ten asistent sleduje. podle mne pitomost, ale kupoval jsem auto jako předváděčku,.. třeba to půjde nějak deaktivovat přes VAG
3. start-stop - kapitola sama o sobě, řešeno jinde, já mám vypnuté pípání nezapnutých pásů, a když nejsem připoutaný, start-stop nefachá za což jsem rád. Byly to dvě mouchy jednou ranou. A na dálnici, kde se poutám mi to nevadí. Horší je, když pak někde sjedu, nejlépe po svižné jízdě a na prvních světlech zastavím a motor zdechne. To bych vraždil a hned se odpoutávám a nechávám turbo dochlazovat...
4. automatické sklonění pravého zrcátka při couvání - mám ho tam, ale nefunguje mi to . zkoušel jsem všechny polohy joysticku zrcátek, ale nic. Stejně tak mi nefunguje, když si vypnu automatické spouštění parkovacích senzorů. Furt se spínají samy jak dám zpátečku. Což většinou nepotřebuju. musím se poradit v servisu.
a prima věci ?
1. jednoznačně adaptivní tempomat. Když chci závodit a je hezky a prázdno na dálnicích, tak vezmu jiné auto. Když jsem líný, beru Golfa, pustím tempomat a z Liberci do Prahy dojedu bez nohou. v režimu sport i slušně zrychluje, takže nepřekážím.... za to mám VW u mne jedničku. Zažil jsem adaptivní tempomat u MB ML a to byl děs. Auto do poslední chvíle jelo za autom před sebou a pak začalo brzdit jako blázen - bylo to hodně nekomfortní. (bylo to ale také o 8 let starší auto a technologie)
2. samoparkování. nepoužívám to, ale pro legraci lidem okolo a demonstraci spolujezdcům jak se volant točí sám je to výborné. A musím uznat, že do některé mezery bych se trochu bál, parkovač VW to tam šoupne napoprvé. Takže ze studijních a zábavných důvodů ano, jinak spíš pro bloncky.
3. barevný displej mezi budíky. tolik informací, hezky graficky vyrobené plus se mi líbí že kilometry dole nabíhají ne změnou čísla ale postupným překlopením na další číslovku. Není to nic zásadního, ale líbí se mi to. Čekal bych to spíš u francouzského auta...
4.škoda že nemám samovypínací dáková světla - měl jsem je v S3 a zvykl jsem si na ně. Fungovala výborně a teď mi chybí. Ovšem VW je dává jen k assist lane a to by určitě byla věc, co by nešla vypnout a rozčilovala by mě. tak jsem asi rád, že to tam nemám
a co vy ?
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
-
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 29.03.2013 15:08
Elektronické vychytávky
Jen telegraficky k několika bodům
1. aktivováno je sklápění zrcátek pouze s přepínačem v "R" (možná i při zapnutém vyhřívání, to ale nemám vyzkoušené)
2. auto si prakticky pamatuje dvě polohy, kdy obě jsou nastavitelné (sklopená a nesklopená)
3. sklopenou polohu si nastavíš při zařazené zpátečce ... zpátky do nesklopené polohy se zrcátko vrátí při rozjezdu na 9km/h nebo po otočení kolečkem zpátky "na střed"
Standardní postup pro nastavení je tedy cca následující ... knoflík v poloze R, zařadím zpátečku, nastavím sklopenou polohu, knoflík do středové polohy (zrcátko se vrátí do nesklopené polohy), vyřadím zpátečku, knoflík na R, nastavím pravé zrcátko v nesklopené poloze a nechám knoflík na R.
Zkus a dej vědět, jestli to funguje tak i u tebe
Tohle mi jde vypnout standardní fajfkou normálně v CAR menu. Zkus mrknout ještě jednou Pravdou je, že nemám adaptivní tempomat tak jedině, že by ho inženýři v koncernu podmiňovali zapnutým asistentem únavy (zvrácená logika aka " řidič je stvoření nesvéprávné, takže když se rozhodl nešlapat na pedály, budeme ho naoplátku hlídat jestli tam za tím volantem neklimbá").kontrola únavy - opět nejde vypnout
Pokud s start-stop zaktivuje (zapomněl si vypnout tlačítkem před jízdou) tak stačí i při "chcíplém" motoru stisknout tlačítko start-stop (vypnout ho) a motor hned naskočí (a po zbytek jízdy už tě to nepřekvapí ), tzn. není se třeba hned odpoutávatstart-stop - hned se odpoutávám a nechávám turbo dochlazovat...
Tady je docela zmatečné jeho nastavení, je potřeba cca následující (musel jsem si na to dokonce vzít potupně návod k ruce ):automatické sklonění pravého zrcátka při couvání - mám ho tam, ale nefunguje mi to
1. aktivováno je sklápění zrcátek pouze s přepínačem v "R" (možná i při zapnutém vyhřívání, to ale nemám vyzkoušené)
2. auto si prakticky pamatuje dvě polohy, kdy obě jsou nastavitelné (sklopená a nesklopená)
3. sklopenou polohu si nastavíš při zařazené zpátečce ... zpátky do nesklopené polohy se zrcátko vrátí při rozjezdu na 9km/h nebo po otočení kolečkem zpátky "na střed"
Standardní postup pro nastavení je tedy cca následující ... knoflík v poloze R, zařadím zpátečku, nastavím sklopenou polohu, knoflík do středové polohy (zrcátko se vrátí do nesklopené polohy), vyřadím zpátečku, knoflík na R, nastavím pravé zrcátko v nesklopené poloze a nechám knoflík na R.
Zkus a dej vědět, jestli to funguje tak i u tebe
Passat B8, TSI 2.0 162kW
exGolf VII, TSI 1.2 77kW
exGolf VII, TSI 1.2 77kW
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Elektronické vychytávky
jediné co mě sere je start stop, tak prostě musím mačkat tlačítko. jinak si nemůžu vynachválit autohold- super vychytávka.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 21:28
Elektronické vychytávky
Proč si člověk cpe do auta věci, na které bude nadávat?
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Elektronické vychytávky
Komare, dekuju. To zrcatko hned zitra vyzkousim.
Jinak unavu muzu vypnout ale pri dalsim nastartovani je zase aktivni
Zkusim vypozorovat zavislost na adaptivnim tempomatu a dam vedet.
Start stop tak nesnasim ze odmitam sahat na jeho tlacitko. A rebelii s nepripoutanim povazuji za povedenou.
Pro honzajse - ja to tam necpal, byla to predvadecka, takze se nedalo vybirat. A i kdyby, stejne ty nasiracky programove cpou k tem uzitecnym a nevyhnul bych se jim.
Jinak unavu muzu vypnout ale pri dalsim nastartovani je zase aktivni
Zkusim vypozorovat zavislost na adaptivnim tempomatu a dam vedet.
Start stop tak nesnasim ze odmitam sahat na jeho tlacitko. A rebelii s nepripoutanim povazuji za povedenou.
Pro honzajse - ja to tam necpal, byla to predvadecka, takze se nedalo vybirat. A i kdyby, stejne ty nasiracky programove cpou k tem uzitecnym a nevyhnul bych se jim.
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Elektronické vychytávky
jo rebelie s nepřipoutáním je povedená do první bouračky ale je to tvoje volba.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Elektronické vychytávky
Tak to jsem ještě neviděl, mám to tam taky, ale ještě nikdy to nebylo v akci. Kdo ví jestli mi to funguje, asi dvakrát jsem tam viděl na PP dole jak jsou čísla kilometrů, tak se mi zobrazily dvě autíčka jako, že nemám dostatečný odstup, ale jinak nic červeného na mně neblikalo.1. asistent proti srážkám, resp to, co mi samo zabrzdí a začne červeně blikat a křičet na palubce.
Další věc, která u mne ještě nezareagovala a to ani při dálkovce do Chorvatska, tak nevím jestli to nefunguje nebo to mám jen vypnuté?2. kontrola únavy - opět nejde vypnout na furt a když na mne občas houkne na dálnici po 20 min jízdy, vytočí mne to.
3. Start stop, ano souhlasím, kapitola sama pro sebe.
4. Automatické sklonění pravého zpětného zrcátka je super věc, jen to nastavení je trochu krkolomné, ale potom to funguje skvěle. Nastavení popsal pěkně Komár, u mně to je přesně tak.
Klady
- souhlas s barevným displejem a jeho záložkami při listování (přetáčení km), pěkná hračka v podstatě za pár korun.
- rychle jsem si zvyknul na Autohold, bezva věc jak píše Bofors.
- asi nej je ten adaptabilní tempomat, funguje skvěle.
- automatické dálkové světla, taky prima věc, poprvé jsem vyzkoušel cestou do Chorvatska cestou v noci mimo dálnici přes Slovinsko, to bylo přímo k nezaplacení, fungují skvěle.
- couvací kamera, funguje dobře i za tmy.
- sedadla ErgoActiv, horší nastupování přes vystouplé boky, ale jak si člověk sedne, tak ho doslova obejmou a sedí se velmi pohodlně a příjemně i na velmi dlouhých cestách, měl jsem pochvalu i na zadní sedadla od dospělých cestujících-dlouhý a pohodlný sedák a i dálková cesta pohodlná (Ostrava-Praha).
- Blutúúút-spojení rádia s mobilem, příjemné a pohodlné a funguje skvěle, myslím tím, že je člověk dobře slyšet a na druhé straně někdy ani nepoznají, že jste v autě, i ovládání je příjemné včetně oblíbených lidí na displeji rádia.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Elektronické vychytávky
Ja vim ale po meste to riziko povazuji za snesitelne. Navic nikoho tim neohrozuju, tak mam i klid v dusi
Hraju company of heroes - neni bofors ten vicehlavnovy nemecky kanon ?
Hraju company of heroes - neni bofors ten vicehlavnovy nemecky kanon ?
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Elektronické vychytávky
Kurna jak smazat zdablovany prispevek. ?
Tak mazu a dodam ze stinnou strankou nepoutani se je nefunkcni autohold.
Tak mazu a dodam ze stinnou strankou nepoutani se je nefunkcni autohold.
Naposledy upravil(a) concorde dne 29.10.2013 21:57, celkem upraveno 1 x.
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Elektronické vychytávky
Souhlas, navic BT se spoji docela rychle. Nevim jak ostatni telefony, ale kdyz zvednu hovor v iphonu, hovor mi zustane v nem, kdyz na volantu nebo na displeji, hovor probehne v HF. to se mi moc libi.highendforum píše:Tak to jsem ještě neviděl, mám to tam taky, ale ještě nikdy to nebylo v akci. Kdo ví jestli mi to funguje, asi dvakrát jsem tam viděl na PP dole jak jsou čísla kilometrů, tak se mi zobrazily dvě autíčka jako, že nemám dostatečný odstup, ale jinak nic červeného na mně neblikalo.1. asistent proti srážkám, resp to, co mi samo zabrzdí a začne červeně blikat a křičet na palubce.
Mozna jsi nebyl dostatecne blizkoDalší věc, která u mne ještě nezareagovala a to ani při dálkovce do Chorvatska, tak nevím jestli to nefunguje nebo to mám jen vypnuté?2. kontrola únavy - opět nejde vypnout na furt a když na mne občas houkne na dálnici po 20 min jízdy, vytočí mne to.
Mozna menis oblicej, ja mam asi v aute poker face
3. Start stop, ano souhlasím, kapitola sama pro sebe.
4. Automatické sklonění pravého zpětného zrcátka je super věc, jen to nastavení je trochu krkolomné, ale potom to funguje skvěle. Nastavení popsal pěkně Komár, u mně to je přesně tak.
Klady
- souhlas s barevným displejem a jeho záložkami při listování (přetáčení km), pěkná hračka v podstatě za pár korun.
- rychle jsem si zvyknul na Autohold, bezva věc jak píše Bofors.
- asi nej je ten adaptabilní tempomat, funguje skvěle.
- automatické dálkové světla, taky prima věc, poprvé jsem vyzkoušel cestou do Chorvatska cestou v noci mimo dálnici přes Slovinsko, to bylo přímo k nezaplacení, fungují skvěle.
- couvací kamera, funguje dobře i za tmy.
- sedadla ErgoActiv, horší nastupování přes vystouplé boky, ale jak si člověk sedne, tak ho doslova obejmou a sedí se velmi pohodlně a příjemně i na velmi dlouhých cestách, měl jsem pochvalu i na zadní sedadla od dospělých cestujících-dlouhý a pohodlný sedák a i dálková cesta pohodlná (Ostrava-Praha).
- Blutúúút-spojení rádia s mobilem, příjemné a pohodlné a funguje skvěle, myslím tím, že je člověk dobře slyšet a na druhé straně někdy ani nepoznají, že jste v autě, i ovládání je příjemné včetně oblíbených lidí na displeji rádia.
Naposledy upravil(a) concorde dne 29.10.2013 21:49, celkem upraveno 1 x.
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Elektronické vychytávky
jj jak píšeš, u mě taky nikdy nebylo akční sledování únavy. mám za to, že sleduje pohyby volantu- takové typické pocukávání s volantem když usínáš, ne že bych na to byl odborník ale kdo to nezažil že?
VW Golf VII 1,4 TSI
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Elektronické vychytávky
Zkus a dej vědět, jestli to funguje tak i u tebe [/quote]
Fugujeeeee, diky. Ale kdo tohle vymyslel
Fugujeeeee, diky. Ale kdo tohle vymyslel
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
-
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 31.07.2013 14:05
Elektronické vychytávky
Autohold - dobre a navykove...ale otec rikal, ze kdyz se byl projet na hory, tak v prudkem kopci na sterku/sotoline mu to pri rozjezdu vzdycky proklouzlo a chciplo, ale je fakt ze s tim moc neumi...jakou tu zkusenost mate vy?
Start-stop - osobne me to nijak neomezuje, jen nevim jak to prospiva motoru, kdyz po delsi rychle jizde zastavim a motor vypne bez dochlazovani
Couvaci kamera - funguje vyborne, z ni jsem fakt nadseny
Kontrola unavy - funkci mam aktivovanou, ale zatim se nijak neprojevila a to ani cestou do HR a zpet ... i kdyby se projevila, tak ji budu asi ignorovat, takze je to na houby
BT a handsfree - funguje dobre, s telefonem se to spoji rychle, tel rozhovor je slyset jasne a zretelne na obou stranach. BT prehrava pisnicky z tel bez problemu.
Auto prepinani dalkovych svetel - mam jen halogeny a tragedie ... vzdycky kdyz nastala situace, kterou bych potreboval mit osvetlenou dalkovyma, tak je to vyplo ... mel sem to zapnute jednou a na dalnici z Brna do Olomouce se to preplo snad tisic krat... napr. pokazde kdyz sem projel kolem velke leskle vystrazne znacky ... jednou me to prepnuti dalkacu na halogeny natolik rozhodilo, ze sem to malem napalil do rady kuzelu nez sem se zorientoval ve zmene svetelnych podminek. Jinak jezdim delsi cesty jen za svetla, takze obecne mi ty halogeny nevadi...za priplatek 20-30tis mi xenony nestaly
Led lampicky v interieru - na h***o, neni videt ani prd. Ty nad zadnima sedadlama si zijou vlastnim zivotem...nejakou kombinaci vsech stropnich tlacitek se mi je podarilo vypnout, jinak mi stale svitily i za jizdy a tlacitko REAR na jejich vypnuti neucinkuje.
5.8palcu display - v autosalonu jsem z nej byl nadseny a tesil sem se na nej ... kdyz sem zacal s autem jezdit, tak sem zjistil, ze ho vlastne nepotrebuju. Navic me stve jeden velky ergonomicky nedodelek - pri priblizeni ruky a aktivaci senzoru priblizeni se mirne zmeni rozlozeni ikon na display ... napriklad u prehravace skladeb sem s tim mel z pocatku velke problemy
Vic elektro kurvitek v aute nemam a jsem za to rad. Jedine co bych zvazil, kdybych vybiral znovu jsou xenony, ale za ten mastny priplatek mi proste nestoji.
Start-stop - osobne me to nijak neomezuje, jen nevim jak to prospiva motoru, kdyz po delsi rychle jizde zastavim a motor vypne bez dochlazovani
Couvaci kamera - funguje vyborne, z ni jsem fakt nadseny
Kontrola unavy - funkci mam aktivovanou, ale zatim se nijak neprojevila a to ani cestou do HR a zpet ... i kdyby se projevila, tak ji budu asi ignorovat, takze je to na houby
BT a handsfree - funguje dobre, s telefonem se to spoji rychle, tel rozhovor je slyset jasne a zretelne na obou stranach. BT prehrava pisnicky z tel bez problemu.
Auto prepinani dalkovych svetel - mam jen halogeny a tragedie ... vzdycky kdyz nastala situace, kterou bych potreboval mit osvetlenou dalkovyma, tak je to vyplo ... mel sem to zapnute jednou a na dalnici z Brna do Olomouce se to preplo snad tisic krat... napr. pokazde kdyz sem projel kolem velke leskle vystrazne znacky ... jednou me to prepnuti dalkacu na halogeny natolik rozhodilo, ze sem to malem napalil do rady kuzelu nez sem se zorientoval ve zmene svetelnych podminek. Jinak jezdim delsi cesty jen za svetla, takze obecne mi ty halogeny nevadi...za priplatek 20-30tis mi xenony nestaly
Led lampicky v interieru - na h***o, neni videt ani prd. Ty nad zadnima sedadlama si zijou vlastnim zivotem...nejakou kombinaci vsech stropnich tlacitek se mi je podarilo vypnout, jinak mi stale svitily i za jizdy a tlacitko REAR na jejich vypnuti neucinkuje.
5.8palcu display - v autosalonu jsem z nej byl nadseny a tesil sem se na nej ... kdyz sem zacal s autem jezdit, tak sem zjistil, ze ho vlastne nepotrebuju. Navic me stve jeden velky ergonomicky nedodelek - pri priblizeni ruky a aktivaci senzoru priblizeni se mirne zmeni rozlozeni ikon na display ... napriklad u prehravace skladeb sem s tim mel z pocatku velke problemy
Vic elektro kurvitek v aute nemam a jsem za to rad. Jedine co bych zvazil, kdybych vybiral znovu jsou xenony, ale za ten mastny priplatek mi proste nestoji.
VW Golf VII 1.4TSI 103kW Highline MY2013
- ohsi
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 22.05.2009 16:44
Elektronické vychytávky
Mne sa zdá práve v meste riziko búračky najvyššie. Crashtesty robia pri mestskej rýchlosti a tie autá nevyzerajú dobre. A bez pripútania vraj airbag láme krčnú chrbticu.concorde píše:Ja vim ale po meste to riziko povazuji za snesitelne. Navic nikoho tim neohrozuju, tak mam i klid v dusi
Hraju company of heroes - neni bofors ten vicehlavnovy nemecky kanon ?
Dve otázky:
Z SD karty sa dá bez problémov prehrávať hudba aj u základného 5" displeja?
Kde kde je u príplatkového 5,8" displeja USB prípojka? A je o normálna USB zástrčka, alebo je potrebná redukcia?
Golf VI 1,4 TSI