1.4 TSi 90 kW vs. 1.4 TSi 103 kW - jaký motor vybrat?
Moderátor: Olaf87
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
Akorát občas vrže, (to byl vtip). Na tom výběru, 90 nebo 103, podle mě nic nezkazíš. Důležité je správně vybrat značku, příp. model a pak už je to sranda.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
já měl vždycky atmosférické motory a teď s tím turbem se furt nemůžu nebažit toho prudkého tahu už pod 2000ot/min. a ne jen já, už po mě víc lidí žebralo klíčky
VW Golf VII 1,4 TSI
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
vsetci miestni majitelia 1.4TSI 103kW ste podnikatelia? pytam sa len preto, ze v dost testoch sa tato motorizacia povazuje za isty kauf pre podnikatelov a my obycajny plebs mame kupovat asi len 90kW ...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
s 1.2 77kw jsem nějakou dobu jezdil ve fabče monte carlo a plně to postačovalo, jen teda v nižších otáčkách trochu slabší. Ted mám asi na měsíc půjčenýho golfíka s tim 1.4 90kw a mám z toho o dost lepší pocit ale to bude asi i tou převodovkou, kde fabče chyběla 6q.
Motor 103 jsem zkoušel jen na testovačce ve variantu a taky slušný, ale párkrát jsem si projel 1.8 132kw (ale v oktávce) a to už má docela sportovní ambice. Osobně bych se spokojil asi s tou 90kou, pokud bude mít 6q
Motor 103 jsem zkoušel jen na testovačce ve variantu a taky slušný, ale párkrát jsem si projel 1.8 132kw (ale v oktávce) a to už má docela sportovní ambice. Osobně bych se spokojil asi s tou 90kou, pokud bude mít 6q
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
No nahodou podnikatel jsemsirdo píše:vsetci miestni majitelia 1.4TSI 103kW ste podnikatelia? pytam sa len preto, ze v dost testoch sa tato motorizacia povazuje za isty kauf pre podnikatelov a my obycajny plebs mame kupovat asi len 90kW ...
Ale jak mne honi bernak, budu asi brzy taky obycejny plebs
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
-
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 11.05.2010 09:53
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
Ja teda hlasim ze podnikatel nejsem ... auto mam pres tyden na jezdeni do prace (;
VW Golf VII 1.4TSI DSG Highline
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
OK, takze si ho mozem kupit aj ja ...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
Osobní zkušenost nemám, ale pár věcí jsem vysledoval.
V technických datech je vidět že 103kW je o cca 40kg težší než 90kW verze ... myslím že tam bude jiná převodovka co zvládne těch 50 nM navíc. Pro mě je točivý moment důležitější než výkon jako takový - auto by mělo míň chcípat a líp táhnout v nízkých otáčkách - možná proto má 103kW menší spotřebu ve městě i když je těžší.
Další věc je s tím Highline vs Comfortline - jednak je tam dost výbavy navíc (např. bluetooth radio se hodí každému) a co sem slyšel tak na Highline bývají vyšší slevy než na Comfortline - za těch podmínek se Comfortline s tímto motorem podle mě fakt moc nevyplatí.
A ještě k předchozímu - on někdo bere piano black jako nevýhodu? Pro mě jsou to nejoblíbenější koncernové plasty, určitě lepší než ten rádoby karbon v nižších verzích ale rád si poslechnu jiný pohled na věc.
V technických datech je vidět že 103kW je o cca 40kg težší než 90kW verze ... myslím že tam bude jiná převodovka co zvládne těch 50 nM navíc. Pro mě je točivý moment důležitější než výkon jako takový - auto by mělo míň chcípat a líp táhnout v nízkých otáčkách - možná proto má 103kW menší spotřebu ve městě i když je těžší.
Další věc je s tím Highline vs Comfortline - jednak je tam dost výbavy navíc (např. bluetooth radio se hodí každému) a co sem slyšel tak na Highline bývají vyšší slevy než na Comfortline - za těch podmínek se Comfortline s tímto motorem podle mě fakt moc nevyplatí.
A ještě k předchozímu - on někdo bere piano black jako nevýhodu? Pro mě jsou to nejoblíbenější koncernové plasty, určitě lepší než ten rádoby karbon v nižších verzích ale rád si poslechnu jiný pohled na věc.
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
- concorde
- Jezdec
- Příspěvky: 321
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
Piano black jsem proklinal a proklinam vlastne porad. Hezke to trochu je, ale jen kdyz je to 100% ciste. A tady je jadro pudla - ciste je to jen den po lesteni, pak hned prach, matlanice od prstu a tak ...
Samozrejme je to dle vkusu kazdeho soudruha ale ja jsem bohuzel automobilovy puntickar, musim mit vse ciste, mrizky vetrani v zakrytu a podlahu vyluxovanou... Jak to neni, trpim.
Proto hledam kde se objevi na netu nejaka polomatna verze tech plastu a nebo nejaky jiny vzor. A piano plasty hned rad nekomu za hubicku strelim.
A kdyz uz jsme u kroutaku, vsimli jste si, ze ten 103 kW motor ma 250 nm ? A legendarni 1,8 turbo ( jak jsem psal, mel jsem 110 kw verzi v pasikovi) mel 240 nm. Takze dovedli z 1,4 dostat vic nez z 1,8. A to jiste maji jeste rezervu
Samozrejme je to dle vkusu kazdeho soudruha ale ja jsem bohuzel automobilovy puntickar, musim mit vse ciste, mrizky vetrani v zakrytu a podlahu vyluxovanou... Jak to neni, trpim.
Proto hledam kde se objevi na netu nejaka polomatna verze tech plastu a nebo nejaky jiny vzor. A piano plasty hned rad nekomu za hubicku strelim.
A kdyz uz jsme u kroutaku, vsimli jste si, ze ten 103 kW motor ma 250 nm ? A legendarni 1,8 turbo ( jak jsem psal, mel jsem 110 kw verzi v pasikovi) mel 240 nm. Takze dovedli z 1,4 dostat vic nez z 1,8. A to jiste maji jeste rezervu
Naposledy upravil(a) concorde dne 02.11.2013 13:24, celkem upraveno 1 x.
fau-vé je nejlepší, ostatní je hadr...
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
Piano Black se mě líbí, ale já bych ho mít nemoh, protože prvně co manželka udělá když si sedne do auta, tak si začne mastit ruky (pokud to už nestihla doma). Madlo dveří u spolujezdce až tak nevidím, ale čumět na ty daktyloskopický otisky na přístrojovce to bych nepřežil já, nebo drahá. Ta přístrojovka v comf. taky není špatná.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
Jo ty otisky chápu, nějak asi spoléhám na to že na tu lesklou část moc sahat nebudu (až na tu spodní přihrádku) ... inu uvidíme
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
se chcípáním u golfa není problém, jak cítí, že jde motor do zátěže s otáčkama na volnoběh hned si sám přidá cca na 1000ot/min. proto se s ním dá krásně couvat do garáže bez plynu. taky sem nechtěně vysledoval jednu vychytávku. měl sem naspěch a při dojetí na parkovací místo sem myslel už na jiné věci a při puštění spojky sem tam zapoměl kvalt, hned sem si to uvědomil ale motor už stačil chcípnout ale jak sem stlačil spojku hned sám nastartoval i přes vypnutý start stop- to bylo jedinkrát kdy mi G chcípnul, jinak tomu při jízdě zdatně brání.Flekmatik píše:
V technických datech je vidět že 103kW je o cca 40kg težší než 90kW verze ... myslím že tam bude jiná převodovka co zvládne těch 50 nM navíc. Pro mě je točivý moment důležitější než výkon jako takový - auto by mělo míň chcípat a líp táhnout v nízkých otáčkách - možná proto má 103kW menší spotřebu ve městě i když je těžší.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
To rád slyším. U Octa II 1.8 TSI než jsem ji dostal do grifu se mi párkrát zakuckala a nic příjemného to nebylo (s 2.0 TDI se mi to nestalo ani jednou). Zajímalo by mě jestli to u Octa III taky pořešili nebo to bude další z drobností co si VW nechává pro sebe.
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26.11.2012 17:25
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
Díky všem za postřehy a info. Objednal jsem zkušební jízdu v obou verzích, tak uvidíme, jaká bude skutečnost
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor 90 nebo 103 kW?
potom poreferuj, ja bohuzial taku moznost nemam...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline