Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
jen si dej pozor aby moc nechrastil řetěz.
Je zde někdo z okolí Prostějova s V5? V motoru mi začlo nějak cvakat a nevím jestli to už dělalo a všiml si toho až teď.
Je zde někdo z okolí Prostějova s V5? V motoru mi začlo nějak cvakat a nevím jestli to už dělalo a všiml si toho až teď.
Seat Exeo ST 2.0TDI
-
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 04.04.2013 11:34
- Bydliště: Kyjov
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
zitra si proto jedem tak to hned počekuju a dám sem reakci.... jinak kolem prostějova je jeden kolík co dělá ven benzíny od VW dal mi naněj kontakt jeden od Diesel power menuje se Tomáš Hložek pokud budeš chtět hodim ti číslo
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 05.12.2011 11:06
- Bydliště: Záryby
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
zdar chlapy, uvazuju o koupi VR5 110kw nejake postrehy na co dat pozor pri koupi? a je mozne ze 98rv 156tis najeto komplet v metle elekrika vsude recara vyhrevy za 40tis? co tam muze byt spatne? je z bazaru.... a dalsi co treba pojistky? bez bonusu kolik cca platite? diky
- OndraV5
- Závodník
- Příspěvky: 547
- Registrován: 15.11.2010 14:50
- Bydliště: Krucemburk, VWysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
ahoj,
tak podle mě si dej pozor, aby tam nechrastil řetěz, nech si to dát na zvedát a mrkni na spodek... Pokud možno, řekni si o VINko a zajdi si to ověřit do VW... tak já platím nějakých 4tis i se sklama na nejvyšší plnění...
tak podle mě si dej pozor, aby tam nechrastil řetěz, nech si to dát na zvedát a mrkni na spodek... Pokud možno, řekni si o VINko a zajdi si to ověřit do VW... tak já platím nějakých 4tis i se sklama na nejvyšší plnění...
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
U mé Bory 2.3 V5 110kw řetěz je slyšet. Hlavně když uberu plyn. Zvuk není nějak silný.
Při poslední prohlídce ve VW mi řekli, že při ujetí skoro 200 tís km je to normálka.
Prý z řetězem nemám dělat starostí. Pokud bude hodně vytahaný, pozná to čidlo na klikovce a
nahlásí "do dílny" na maxidotu.
Při vážném kolapsu bych si sehnal náhradní motor v Německu. Jsou jich mraky v ceně od 500 eur za komplet.
Jinak je to skvělé auto. V kombinaci s LPG je paráda!
Při poslední prohlídce ve VW mi řekli, že při ujetí skoro 200 tís km je to normálka.
Prý z řetězem nemám dělat starostí. Pokud bude hodně vytahaný, pozná to čidlo na klikovce a
nahlásí "do dílny" na maxidotu.
Při vážném kolapsu bych si sehnal náhradní motor v Německu. Jsou jich mraky v ceně od 500 eur za komplet.
Jinak je to skvělé auto. V kombinaci s LPG je paráda!
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Rad bych zkusil prostřední trubku taky. Při nízkých otáčkách moje Bora V5 je tichá jak elektromobil - žádná vibrace, motor není slyšet.L.i.b.o.r píše:Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.
Prosím o radu, zda se obejdu bez svářečky při montáži trubky od TDI?
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 05.12.2011 11:06
- Bydliště: Záryby
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Ok diky za info jinak je k videni na sbazar.cz tmave zelena metla za 39 900kc.... zitra jedu omrknout tak snad a jeste jednou diky
- Respík
- Řidič
- Příspěvky: 149
- Registrován: 12.12.2010 20:45
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Hod sem odkaz
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Svářečku určitě potřebovat nebudeš, možná flexu nebo to zvládneš pilkou. Protože z výroby ty dva díly byly v kuse. (střed a zadek)zanzara2 píše:Rad bych zkusil prostřední trubku taky. Při nízkých otáčkách moje Bora V5 je tichá jak elektromobil - žádná vibrace, motor není slyšet.L.i.b.o.r píše:Ono možná zaleží taky na kvalitě toho zadního dílu (značce) a ještě to video trochu zkresluje, já když to nastartoval stou trubkou poprve, tak jsem nevěřil svým vlastním uším, trubka za 500,- a jakou to udělá paradu Taky tě to jak kdyby jemně střílý do výfuky když to vytočíš nad 4t a pustíš plyn? Jak se u tebe projevila spotřeba? Mně zůstala stejná ale nevím jestli je to placebo, ale zdá se mi že auto je trochu živejší, možná je to taky tím že tam mám ethanol nevím no.
Prosím o radu, zda se obejdu bez svářečky při montáži trubky od TDI?
Seat Exeo ST 2.0TDI
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 05.12.2011 11:06
- Bydliště: Záryby
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
zdravim no tak nic, byl to srot .... dalsi je az v jaromeri tak uvidime treba tam zajedu.
- zanzara2
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12.04.2013 20:20
- Bydliště: Plzeň
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
pust z hlavy to jezdeni. Pekne auto nenajdes. Dobra auta bud se proda mezi znamyma nebo stoji ranec.saker píše:zdravim no tak nic, byl to srot .... dalsi je az v jaromeri tak uvidime treba tam zajedu.
Chces li pekne auto, jed do Nemecka a kup od soukromnika-Nemce. Bacha na Turky, Albance a pod.
Cena od 1000eur a vys.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10.12.2013 19:47
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Zdarvim, ma nekdo zkusenosti s 110kw verzi? Ja sem se s timto motorem nikdy nesetkal ale ted znami koupil tento motor a nejede podle me jak ma.. Ma to divny neprijemny zvuk ale necuka to a da se s tim jet normalne pres 100km/h cetl sem tu neco o spatnych civkach ale zkousel sem odpojivat kabely od civky pri volobehu ale pokazde tam byl rozdil takze by na volobeh by melo jit na vsech 5 ale po pridani tezko rict. Neznate tyto motory nekdo? Nebo nejae slabe mista kde casto neco odchazi? Diky
- karlospv
- Člen klubu
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 04.10.2007 11:01
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Nevim jak 110kw ale 125kw trpi na podtlakovy hadicky a civky. Civky jsem menil loni a hadicky postupne. Na diagu vidis co motor dava a co ocekava. A dost motoru pomohl chip, jede lip a tiseji.
Prodam naraznik na G3 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=138878
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 10.12.2013 19:47
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Na diag prave bylo jen neco ohledne skrtici klapky. Zkusim asi promerit kabely kouknout na svicky a pripadne civku dam. Koukal sem na youtube jakej to ma mit zvuk a co sem di poustel tak byl velky rozdil a vsiml sem si ze v tom deklu motoru jsou uchycene kabely a pak tam vede neco z leva doprava a to mi tam chybi to je nejakej bovden?
- Jeremy_
- Jezdec
- Příspěvky: 460
- Registrován: 01.04.2008 20:09
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problematika motoru 2,3 v5 110kw a 125kw
Čau pánové, jak se chova auto kdyz je v prdeli ten zapalovaci modul?? Me to ted dela ze kdyz jedu trasu cca 30 km tak chcipne a po chvilce zase naskoci cca 10 minut a jede dal a chybu to zadnou nehlasi... 2.3 V5 110 kw dik za odpoved
VW GOLF III, 1.8i 66kw prodáno
VW GOLF II, 1.6GTD 55kw prodáno
VW PASSAT B5 , 1.9TDi 66kw prodáno
VW TOURAN, 2.0TDi BKD 103kw >>> chip 132,5kw prodáno
VW není jen značka, VW je životní styl
VW GOLF II, 1.6GTD 55kw prodáno
VW PASSAT B5 , 1.9TDi 66kw prodáno
VW TOURAN, 2.0TDi BKD 103kw >>> chip 132,5kw prodáno
VW není jen značka, VW je životní styl