ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.09.2010 20:55
ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Ventilátor běží pořád i při studeném motoru, to asi není správně?
Prosím o radu co s tím. Díky.
Použití vyhledávače bylo negativní.
Prosím o radu co s tím. Díky.
Použití vyhledávače bylo negativní.
- schlomo
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 24.05.2011 03:21
- Bydliště: Vysočina
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Proměřit teplotní spínač:
Piny: 1 a 3 = ∞ Ω
2 a 3 = ∞ Ω
A napiš kód motoru
Piny: 1 a 3 = ∞ Ω
2 a 3 = ∞ Ω
A napiš kód motoru
Golf II NZ (1991) & Passat B5 AFN (1997)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.09.2010 20:55
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Jestli je to ten na spodní hadici pod pravým světlem, tak tam jsem odpojil konektor a běželo to dál. Ale jestli má vypínat při nulovém odporu, tak by to mohlo být ono.
Neměřil jsem to, protože jsem předpokládal, že při nulovém odporu by měl sepnout a tudíž by ho rozpojení konektoru mělo zastavit, leč nestalo se tak. Proto tady brečím.
Jinak díky za nasměrování.
Neměřil jsem to, protože jsem předpokládal, že při nulovém odporu by měl sepnout a tudíž by ho rozpojení konektoru mělo zastavit, leč nestalo se tak. Proto tady brečím.
Jinak díky za nasměrování.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.09.2010 20:55
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Tak jsem trochu googlil a už vím, že jsem se hrabal v čidle klimatizace
Budu tedy hledat čidlo teploty motoru.
Auto mám už 8 let, ale zatím nebyl důvod se v tom šťourat (i když mě to baví) a tak vůbec nevím kde co je
Budu tedy hledat čidlo teploty motoru.
Auto mám už 8 let, ale zatím nebyl důvod se v tom šťourat (i když mě to baví) a tak vůbec nevím kde co je
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Tobě teda běží oba dva ventilátory jo?
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.09.2010 20:55
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Ne, jenom ten elektrický (napravo od řidiče). Ten s magnetickou spojkou (tedy myslím, že to tak funguje) se jen volně protáčí (při studeném motoru).
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Tak jeden je snad přes visko spojku připojený na řemen a má se točit rychle i při studeneném motoru druhý je na elektřinu na dochlazování při vyšší teplotě motoru.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.09.2010 20:55
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Ten se spojkou se točí, napsal jsem to blbě, ele je zřejmé, že ta spojka není sepnutá (při studeném) a to je podle mě dobře.
Problém je, že ten elektrický je zapnutý permanentně.
Problém je, že ten elektrický je zapnutý permanentně.
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Ten s tou visko spojkou se točí čím dál tím více čím je více zahřátý motor. Ta visko spojka má v sobě nějaký bimetalový plíšek, který se při ohřívání ohýbá a tím propouští větší množství oleje a tím více se ventilátor otáčí. Ten elektrický by se měl zapínat při teplotě okolo 95°C. Určitě ho slyšíš i podle typického hučení protože má celkem vysoké otáčky. Nevím co máš za rok výroby ale buď budeš mít problém v čidle teploty chladící kapaliny a nebo ve spínači právě ho ventilátoru (ten by měl být někde na chladičové stěně). Ten spínač vypadá nějak takhle http://autodily.mjauto.cz/vw/passat-3b3 ... 90010.html" onclick="window.open(this.href);return false;
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
pokud se ti toči elektricka vrtule tak neni to náhodou tim že máš zapnutou klimu?
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
No vidíš to mě vůbec nenapadlo
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.09.2010 20:55
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
BINGO .luki píše:pokud se ti toči elektricka vrtule tak neni to náhodou tim že máš zapnutou klimu?
Mám klima už pár let vypuštěnou a nepouživám ji a klimatronic jsem asi někdy přepnul na AUTO a protože je bez náplně, tak jsem to nepoznal.
Díky moc za nakopnutí a všem ostatním za snahu pomoci.
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
Hmmm tak to potom jo Vždyť ta klima a ventilátor řve jako blázen
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.09.2010 20:55
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
My starší lidé, už jsme trochu nahluchlí....
A když jsem si toho řvaní konečně všiml, začal jsem pátrat po příčině.....
Věřím, že teď půjde spotřeba dolů min. o 0,5 l/100km, i když jsem se dosud i na couračkách (převážně) v pohodě vešel pod 10l.
A když jsem si toho řvaní konečně všiml, začal jsem pátrat po příčině.....
Věřím, že teď půjde spotřeba dolů min. o 0,5 l/100km, i když jsem se dosud i na couračkách (převážně) v pohodě vešel pod 10l.
- mastibruch
- Pilot
- Příspěvky: 870
- Registrován: 24.12.2012 13:46
Re: ventilátor chlazení elektrický 2,8 V6
NO když máš zapnutou klimu tak na volnoběh by měla být spotřeba kolem 1,5 až 1,7 litrů podle toho jak chladí. Bez klimy by se měla pohybovat okolo 1,2 litrů za hodinu.
VW PASSAT B5,5 2.8v6 4MOTION LPG 2002 http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=126&t=268788" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroen C4 1.4 LPG 2009
Citroen C4 1.4 LPG 2009