Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Moderátoři: standokan, rapid.direct
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Nevím, zda se mi to jen nezdá, ale připadá mi poslední dobou, že má turbo pomalejší nástup. Že tam je, je znát už od cca 1800-1900 otáček, ale klidně trvá další vteřinu až dvě (což udělá třeba nárůst na 2100 otáček), než zabere naplno. Pak už táhne jako za mlada. Aby taky ne, je loni čištěné. Na podtlaky jsem koukal, vše vypadá ok. Diagnostika bez chyb. Podezírám váhu, která už cca před rokem chvíli blbnula (shodou okolností po tom čištění turba) a házela motor do nouze. Stačilo ale domačkat všechny konektory a hadičky okolo a bylo to ok. Co myslíte, čím by to mohlo být? Asi by to chtělo nalogovat, to mi je jasný a jak bude trochu času, pustím se do toho. Ale třeba by někdo poradil i bez toho na základě zkušeností, jestli alespoň jdu správným směrem. Co když váhu odpojím (konektor) a testnu to bez ní? Je mi jasné, že to vygeneruje chybu, ale není tím možné odzkoušet na jízdě, zda to tím je? Vzduchovej filtr je novej.
Díky!
Díky!
Naposledy upravil(a) the_miracle dne 19.05.2013 10:43, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Pomalejší nástup turba
Můžeš váhu odpojit a nahradit jí diodou, úplně bez ní ti to nepojede
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
-
- Řidič
- Příspěvky: 178
- Registrován: 04.07.2009 20:23
- Bydliště: Na ICQ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomalejší nástup turba
No a co když turbo dává zespoda až se zaklepe auto ale při rychlejší jízdě nad 130 se to zasekne a nejede to víc než 150 to mi vysvětlete někde jsem čel že tlak muže utíkat přez EGR ventil do výfuku nebo zacpanej katalizator a nebo zacpané vzduchové svody
-
- Řidič
- Příspěvky: 185
- Registrován: 17.07.2010 14:01
- Bydliště: Valašské Klobóky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomalejší nástup turba
Ja to mam take tak.Turbo zapina mezi 1800 - 1900 a nejvetsi vykon ma take kolem 2000 otacek.Kdy ma vubec tak nejak na plno zabirat?
- silverous
- Řidič
- Příspěvky: 67
- Registrován: 15.07.2009 20:56
- Bydliště: Kolín
Re: Pomalejší nástup turba
Mně turbo zapíná už pod 1500 RPM, ale jen díky tomu, že je EGR OFF. Když jsem si ho nedávno "odslepil" tak mi turbo začalo zabírat kolem 1700 - 1800 RPM. Podotýkám, že mám chip - ten jistě bude hrát taky svoji úlohu
-
- Řidič
- Příspěvky: 185
- Registrován: 17.07.2010 14:01
- Bydliště: Valašské Klobóky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomalejší nástup turba
Chlapi ale ja mam take egr off,ale softverove mi to delal ten co mi to chipoval.Tak nevim,ci je lepsi ho proste zaslepit,nebo staci softove?Muze mi nekdo vysvetlit,proc se to vubec zaslepuje?Jaky to ma vyznam?Jak rikam,zaslepil mi to softove,ale zadna zmena se nekonala.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 17.02.2013 20:00
Re: Pomalejší nástup turba
softove ti to tak maximalne omezil...to znemanena ze omezil hybnost toho ventilu tak aby ti tam tech spalin neslo tolik....uplne ho ho zaslepis jenom mechanicky....zaslepuje se proto aby ti nesly saze do mototru a nezasiral se ti celej od karbonu....ja ale zastavam nazor ze pokud nedela zadny zlo, auto nehuli, jede jak ma a tak, tak ho nezaslepovat...jen treba jednou za rok vycistit...
Je to pašák a baští 5,5 litru ropy na 100, 1,9 TDI PD, 85 kw
-
- Řidič
- Příspěvky: 185
- Registrován: 17.07.2010 14:01
- Bydliště: Valašské Klobóky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomalejší nástup turba
Ja ho mam prave ze tak zasrany,ze ani tolik vycistit nejde.Musel jsem to skrabat nozem.Nicmene potrubi je v hroznem stavu uz a tam se nedostanu snad nicim.Kde se to prosim te presne zaslepi?Privod z te tluste hadice,nebo vyvod do potrubi ten tlusty?
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Pomalejší nástup turba
Tak mam nalogováno, může mi prosím někdo k tomu něco říct? Děláno za teplého motoru, vždy akcelerace s pedálem až na podlaze, aby turbo nabíhalo plynule. Moc díky.
- Přílohy
-
- LOG-01-003-011.zip
- (6.46 KiB) Staženo 62 x
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Pomalejší nástup turba
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 662
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Tak to vypadá, že pomohla výměna podtlaků. Koupil jsem metráž a povyměňoval všechny, ke kterým jsem se rozumně dostal a vypadá to radostněji
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- =!Funes!=
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 30.10.2013 19:57
Re: Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Taky mi to zábíra mezi 1800 - 1900 otáček. Turbo je ok. Nemá to tak nějak zabírat normálně? Mám sice 1.9 74kw .
Volkswagen passat 1.9 TDI PD 74kw .. R.v 2002
-
- Závodník
- Příspěvky: 625
- Registrován: 02.09.2012 13:32
- Bydliště: České Budějovice
Re: Pomalejší nástup turba - 1.9 TDI PD AVF - nalogováno
Jo v tihle otáčkách začíná turbo efektně tlačit.
Passat B5.5 variant Highline, 9/2001, 1.9TDI-PD AVF 4motion @ GaragePower by Lubosk, FMIC, EGR OFF, KAT OFF, hybrid GT1752V, jednohmota s HDS
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP
Spotřeba VOLKSWAGEN Passat B5,5 1.9 TDI 96 kW / 130 HP